  • 151. Data: 2010-03-07 20:00:26
    Temat: Re: 4 złote za foto
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:hn0mqe$pfc$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Za pozno, podobno pracownicy dostali wypowiedzenia.
    >
    > Jak to uslyszalem to ...kupilem wszystkie niepasteryzowane jakie bylo w
    > sklepie ;)

    No to mnie mocno zasmuciłeś :( ale wygląda, że to już koniec
    (http://www.uratujmyczarnkow.pl/). Żeby nie było całkiem poza tematem -
    podobnie może skończyć fotografia prasowa za więcej niż 4 zł... (i zapewne
    skończy, bo najwyraźniej fotoreporterzy są zdecydowanie mniej skłonni do
    walki "o swoje" niż amatorzy dobrego piwa).

    --
    Lol

  • 152. Data: 2010-03-07 20:10:13
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Użytkownik "Tomasz Jakubowski" <t...@s...cc> napisał w
    > wiadomości news:4b8e9291$1@news.home.net.pl...
    > >

    > "Nie wiem, dlaczego fotoreporterzy nie podnoszą buntu - pisze fotoreporter
    > Wojciech Druszcz"
    >
    > - Bo są skażeni etosem pracy, słabi, niezrzeszeni (w którym wydawnictwie są
    > jakieś związki zawodowe?) i boją się nawet o tę lichą pracę... Dobrze wiedzą
    > o tym wydawcy i płacą po... 4 złote.

    Trafienie w dziesiatke.
    Skazenie etosem pracy - znakomicie.
    Slabi, niezrzeszeni - idiotyzm, niebotyczna glupota. Jeszcze u nas??
    NBorwid mial racje, ze narod polski istnieje, ale spoleczenstwo nie.

    Niech sobie Koledzy powiesza to nad lozkami.

    ---

    A swoja droga 4 zlote za zdjecie niech sobie ten psychopata, co to wymyslil
    wsadzi do. Jest to hanbiace i nieludzkie.

  • 153. Data: 2010-03-07 20:18:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek Wyszomirski wrote:

    > W przypadku branży farmaceutycznych dochodzi jeszcze jedna kwestia -
    > każdy nowy lek musi uzyskać odpowiednie atesty co sporo kosztuje -
    > całkiem niemało ludzi zyje sobie zupełnie nieźle z prowadzenia
    > odpowiednich badań zakończonych wystawieniem odpowiednich
    > certyfikatów bezpieczeństwa... W innych branżach obowiazek uzyskania
    > atestów też obowiazuje, ale wydaje mi sie, ze w pzrypadku leków i
    > sprzętu medycznego jest on szczególnie rozbudowany.

    wiele wskazuje ze coraz częściej to tylko kwestia pieniedzy (któreymi trzeba
    posmarować kogo trzeba.

  • 154. Data: 2010-03-07 20:19:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    romek76 pisze:
    > NBorwid mial racje, ze narod polski istnieje, ale spoleczenstwo nie.

    A czy kiedyś w ogóle istniało?
    ''Stare dobre czasy'' skończyły się zanim się zaczęły. Gdyby tak szukać
    źródeł, w końcu wylądowalibyśmy w państwie Słowian i to z powodu braku
    wcześniejszych przekazów.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 155. Data: 2010-03-07 21:28:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-03-07, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
    > On 2010-03-07 13:47:50 +0100, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> said:
    > No i jak często te koszty stałe przekrczają tak ze 30%?

    Często, przynajmniej tam gdzie się orientuję ile one wynoszą. Niekoniecznie
    musi to być prawda uniwersalna, ale pewnie nie ma jakiś szokujących różnic dla
    masowo dostępnych towarów wysoko-przetworzonych o podobnym stopniu integracji.

    > W skali całej produkcji obniżenie kosztów stałych z 30% ceny końcowej
    > do 29% to ładnych parę baniek USD.

    Najpierw zobacz do czego się odnoszę. Mało istotna część ceny to jakieś
    1-5%, nie 30%. Przy poziomie tych paru procent niekoniecznie opłacałoby się
    tutaj szukanie jakiś oszczędności bo to też kosztuje i to sporo, a
    konsekwencje wtopy mogą być olbrzymie w tym, dla postrzegania marki. Tym
    boleśniejsze jeśli to korporacja.

    --
    Marcin

  • 156. Data: 2010-03-08 06:53:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek Wyszomirski napisał(a):

    > Koszty marketingu (w tym zarówno łapówek jak i ogłupiającej reklamy) są
    > niewątpliwie często bardzo duże, ale opracowanie i wdrożenie nowego wyrobu
    > też musi kosztować - i te koszty muszą się producentowi zwrócić. A zwrócić
    > się mogą tylko wtedy, kiedy zostaną wliczone w cenę sprzedawanego wyrobu.

    Moim zdaniem chodzi o strukture tych kosztow. Bo mozna wlozyc mnostwo
    kasy w wynalezienie i opracowanie produktu a potem zaoszczedzic na
    marketingu i... Bedziemy mieli super produkt, ktorego nikt nie kupi.
    Jak widac na przykladzie np produktow Apple - rynek zdobywa sie
    dzialajac odwrotnie ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 157. Data: 2010-03-08 20:03:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    adam wrote:
> [...]
    > związki zaleje krew ze złości ; ))))
    > Co rok polewam się z sympatią z przebiegłości górali, którzy w ten
    > właśnie cwany sposób robią SCYPKI z bezczelnie przekreślonym O - i
    > kto im naskoczy ? ; ))))
    > A serek niedobry ? Paluszki lizać : )))))
    > Siedzi sobie stareńka babina w jakiejś budce i żeni scypki z grilla z
    > boczkiem i wali w ten sposób w bambuko pomysły jakichś bałwanów z
    > Brukseli. Pewnie tych samych co nie skonsultowali ze ślimakiem czy
    > chce być rybą. Chyab, że to o coś innego chodzi ale mi na kilometr

    tak tak wsystko bez te złom unie...

    to sami górale chcieli zastrzec nazwę oscypek żeby im nikt oscypków nie
    podrabiał :)

  • 158. Data: 2010-03-09 00:14:23
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W sobota, 6 marca 2010 03:32, adam wyraził następujacą opinię:

> [...]
    > ? ; ))))
    > A serek niedobry ? Paluszki lizać : )))))

    Jak masz ochotę to zjedz sobie ?scypka czy ser o dowolnej innej nazwie albo
    i bez nazwy, możesz jeść nawet wyrób seropodobny i też zachwycać się jego
    smakiem ale jeśli kupisz oscypek to będziesz wiedział że jest zrobiony wg.
    oryginalnej receptury - oczywiście nie musi Ci smakować, to rzecz gustu czy
    raczej smaku ;-)

> [...]
    > boczkiem i wali w ten sposób w bambuko pomysły jakichś bałwanów z
    > Brukseli. Pewnie tych samych co nie skonsultowali ze ślimakiem czy chce

    A marchewka jest owocem bo dżemy można robić tylko z owoców a {zdaje się}
    Hiszpanie o tym nie wiedzieli i od wieków robili dżem marchewkowy :-)

    Przetwórcy winniczków chcieli załapać się na dofinansowanie jakie mają
    rybacy - pewnie proces legislacyjny pochłonąłby więcej kasy niż wyniosłyby
    dotacje dla tego w sumie dość niszowego przemysłu więc prościej było
    dołączyć ślimaki do ryb. I co w tym dziwnego?
    Czy rozkaz "osły i uczeni do środka" spowodował że uczonym urosły uszy a
    osły przemówiły ludzkim głosem? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 159. Data: 2010-03-09 00:15:50
    Temat: ˙ţR
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    ?????????????????

  • 160. Data: 2010-03-09 00:38:22
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

    > tak tak wsystko bez te złom unie...

    Tam zaraz złą, głupią jak każdy centralnie planowany raj.
    Dzięki temu jest śmieszniej.

    > to sami górale chcieli zastrzec nazwę oscypek żeby im nikt oscypków nie
    > podrabiał :)

    No patrz, a tu taki szpas:
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,50866
    20.html