  • 31. Data: 2012-08-26 18:13:48
    Temat: Re: zapaść na rynku fotografów
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
    > Użytkownik "Mikolaj Machowski" napisał w wiadomości grup

    > Opiniami innych klientów które bez problemu można znaleźć w sieci :-)
    > Inna rzecz, że jachty można bez problemu obejrzeć na jednych z wielu
    > targów. Więc nie trzeba koniecznie jechać do kilku stoczni tylko
    > wystarczy pojechać na jedne targi, ale to nieistotne, jeśli
    > rzeczywiście w tym przypadku właściciel uważa, że od jakości tych
    > zdjęć zależy sprzedaż to albo zależy tak słabo, że to nie warte jest
    > tych kilku tysięcy, albo ta sprzedaż jest tak niska, albo... tylko
    > tak gadał :-)

    sami szpece od marketingu tutaj siedzą... ;-)

    aż dziwne że macie czas tutaj pisać...

    Dobre zdjęcia są potrzebne aby je można było np opublikować w magazynach
    kolorowych, branżowych i innych czytanych przez BOGATYCH obywateli. Aby
    można było wyłożyć eleganckie foldery na targach, aby można było coś wysłać
    klientom którzy zadzwonią czy napiszą z pytaniem o sprzedawane jednostki.
    Dla mnie jest oczywiste, że luksusowy towar musi mieć też luksusową oprawę
    marketingową.

    Piękne zdjęcia wydrukowane na dobrym papierze podkreślają magię
    ekskluzywnego produktu.

  • 32. Data: 2012-08-27 07:45:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek Dyjor napisa?(a):

    > Dobre zdjęcia są potrzebne aby je można było np opublikować w magazynach
    > kolorowych, branżowych i innych czytanych przez BOGATYCH obywateli.

    [...]

    > Piękne zdjęcia wydrukowane na dobrym papierze podkreślają magię
    > ekskluzywnego produktu.

    Warto pamiętać, że pojęcia "dobre" i "piękne" zdjęcia nie muszą w języku
    marketingu oznaczać tego samego co w języku fotografików ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 33. Data: 2012-08-27 07:57:23
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-27 07:45, januszek pisze:
    > Warto pamiętać, że pojęcia "dobre" i "piękne" zdjęcia nie muszą w języku
    > marketingu oznaczać tego samego co w języku fotografików ;)

    W tym przypadku to nie ma znaczenia bo i tak liczy się zdanie klienta.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 34. Data: 2012-08-27 08:20:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    quent napisa?(a):

    > W tym przypadku to nie ma znaczenia bo i tak liczy się zdanie klienta.

    Mniej więcej to właśnie napisałem ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 35. Data: 2012-08-27 13:44:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    [...]

    http://www.swiatobrazu.pl/index.php?p=article&a=new_
    article&id=27405

    "IKEA, właściciel jednego z największych studiów fotograficznych w
    Europie, zamierza stopniowo wycofywać się ze zdjęć na rzecz renderów
    graficznych".

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 36. Data: 2012-08-27 16:51:59
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

> [...]
    >
    > "IKEA, właściciel jednego z największych studiów fotograficznych w
    > Europie, zamierza stopniowo wycofywać się ze zdjęć na rzecz renderów

    Renderingi robią od połowy lat 90-tych, tyle, ze z początku były wskazówkami
    dla fotografów.

  • 37. Data: 2012-08-27 16:53:03
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2012-08-27 13:44, januszek pisze:
> [...]
    >
    > "IKEA, właściciel jednego z największych studiów fotograficznych w
    > Europie, zamierza stopniowo wycofywać się ze zdjęć na rzecz renderów

    Nie ma się czemu dziwić, różnica w kosztach jest oczywista.

  • 38. Data: 2012-08-27 18:02:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "trolling tone" napisał w wiadomości
    article&id=27405

    >Nie ma się czemu dziwić, różnica w kosztach jest oczywista.

    Naprawde ?
    Renderka sie szybko nie tworzy, no chyba ze dostawca dostarczy tez
    gotowy model w jakim autocadzie.
    A z drugiej strony - jesli wielkie studio, to i sprzet wykorzystany i
    ludzie na etacie.

    No chyba ze chodzi o to iz z kiepskiego modelu latwiej uzyskac
    renderek piekniejszy niz w rzeczywistosci :-)

    J.

  • 39. Data: 2012-08-27 18:11:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-27 18:02, J.F pisze:
> [...]

    Nareszcie. To było bez sensu - rendery zamieniać w real, potem
    fotografować i w szopie robić z tego rendery :)

    > Naprawde ?
    > Renderka sie szybko nie tworzy, no chyba ze dostawca dostarczy tez
    > gotowy model w jakim autocadzie.

    Nie wiem, czy poza jakimiś ''Ojciec i Syn, Tartak >Jodła<'' gdzieś się
    jeszcze projektuje cokolwiek bez udziału komputera. Naturalnym procesem
    jest eliminacja z tego łańcuszka fotografii.

    --
    pozdrawia Adam
    /zegar, który stoi, przynajmniej jest dokładny dwa razy dziennie/

  • 40. Data: 2012-08-27 18:27:00
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2012-08-27 18:02, J.F pisze:

    > Naprawde ?
    > Renderka sie szybko nie tworzy, no chyba ze dostawca dostarczy tez
    > gotowy model w jakim autocadzie.

    O to właśnie chodzi, że aranżacja dowolnego wnętrza z gotowych modeli,
    bibliotek tekstur i rekwizytów jest szybsza i tańsza. Można do woli
    grymasić i wydziwiać (sufit trochę wyżej, okno byłoby lepsze z łukiem,
    zamiast tego fotela bardziej pasuje ten ciemniejszy itp.).