eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowazapaść na rynku fotografówRe: zapaść na rynku fotografów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zapaść na rynku fotografów
    Date: Sun, 26 Aug 2012 18:13:48 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <k1dhvu$1e8$1@news.task.gda.pl>
    References: <5034d981$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <5034ee6b$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
    <5034f1de$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    <5034f4e4$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <5034f668$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
    <k133hn$v85$1@news.task.gda.pl>
    <50379107$0$1313$65785112@news.neostrada.pl>
    <5037bcb0$0$1313$65785112@news.neostrada.pl>
    <k1bgfv$gjc$1@node2.news.atman.pl> <s...@b...nos>
    <k1d7tt$3r6$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: lzu117.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1345997630 1480 95.50.150.117 (26 Aug 2012 16:13:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Aug 2012 16:13:50 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:892884
    [ ukryj nagłówki ]

    Ergie wrote:
    > Użytkownik "Mikolaj Machowski" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:s...@b...nos...
    >
    >>> Ile kupiłeś jachtów albo samochodów kierując się zdjęciem w
    >>> katalogu? Dobre zdjęcia to muszą być w katalogach rzeczy kupowanych
    >>> na odległość - np.
    >>> jakieś ciuchy czy bibeloty. A w zasadzie nie tyle "dobre" co
    >>> zachęcającce.
    >
    >> Owszem - takie rzeczy kupuje się na 'dotyk' po osobistym obejrzeniu.
    >> Ale żeby zainwestować czas i pieniądze w podróż do stoczni trzeba być
    >> zachęconym... czym?
    >
    > Opiniami innych klientów które bez problemu można znaleźć w sieci :-)
    > Inna rzecz, że jachty można bez problemu obejrzeć na jednych z wielu
    > targów. Więc nie trzeba koniecznie jechać do kilku stoczni tylko
    > wystarczy pojechać na jedne targi, ale to nieistotne, jeśli
    > rzeczywiście w tym przypadku właściciel uważa, że od jakości tych
    > zdjęć zależy sprzedaż to albo zależy tak słabo, że to nie warte jest
    > tych kilku tysięcy, albo ta sprzedaż jest tak niska, albo... tylko
    > tak gadał :-)

    sami szpece od marketingu tutaj siedzą... ;-)

    aż dziwne że macie czas tutaj pisać...


    Dobre zdjęcia są potrzebne aby je można było np opublikować w magazynach
    kolorowych, branżowych i innych czytanych przez BOGATYCH obywateli. Aby
    można było wyłożyć eleganckie foldery na targach, aby można było coś wysłać
    klientom którzy zadzwonią czy napiszą z pytaniem o sprzedawane jednostki.
    Dla mnie jest oczywiste, że luksusowy towar musi mieć też luksusową oprawę
    marketingową.

    Piękne zdjęcia wydrukowane na dobrym papierze podkreślają magię
    ekskluzywnego produktu.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: