  • 61. Data: 2011-06-11 17:14:34
    Temat: Re: wyprzedzil i .....
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-06-09 07:52, Andy Niwiński pisze:

    > Pechowo mam 190 cm/ 120 kilo żywej wagi.

    A co to ma do rzeczy, myślisz że mniejszy się zawsze przestraszy? Zbyt
    pewny siebie jesteś kolego. Ja mam 176 cm i 90 kilo, ale to ty byłbyś
    zaskoczony budząc się na ojomie :]

  • 62. Data: 2011-06-12 22:21:29
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-06-11 17:14, Diabełson pisze:

    > A co to ma do rzeczy, myślisz że mniejszy się zawsze przestraszy? Zbyt
    > pewny siebie jesteś kolego. Ja mam 176 cm i 90 kilo, ale to ty byłbyś
    > zaskoczony budząc się na ojomie :]

    O! Następny pewny siebie...

    --
    M.

  • 63. Data: 2011-06-13 13:06:21
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-12 22:21:29 +0200, Skimir <p...@M...onet.pl> said:

    > O! Następny pewny siebie...

    Nie.
    Pewny siebie nie rozpisywałby się i nie zatłukłby ("obudziłbyś się na
    OIOM-ie").
    :-)

    --
    Bydlę

  • 64. Data: 2011-06-13 17:09:37
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-10 13:25, Olo pisze:

    > przez chwilę myśl, żeby mu to auto lekko/mocno przetrącić (i tak mam
    > grata), ale nie miałem czasu na zabawy :)

    Oraz pobyt w szpitalu i na rozprawach o pobicie :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 65. Data: 2011-06-13 17:45:43
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Nie.
    > Pewny siebie nie rozpisywałby się i nie zatłukłby ("obudziłbyś się na
    > OIOM-ie").
    > :-)

    dokładnie, żelazna zasada jest taka, że na mocnego zawsze znajdzie się
    mocniejszy,

    brat

  • 66. Data: 2011-06-13 19:05:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-13 17:45, bratPit pisze:

    > dokładnie, żelazna zasada jest taka, że na mocnego zawsze znajdzie się
    > mocniejszy,

    "There's always a bigger fish."
    (C) Qui-Gon Jinn

  • 67. Data: 2011-06-14 08:10:29
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Bydlę <p...@g...com> wrote:
    > Pewny siebie nie rozpisywałby się i nie zatłukłby ("obudziłbyś się na
    > OIOM-ie").
    > :-)

    Bo to zwykły kogucik jest.

    wit

  • 68. Data: 2011-07-02 01:44:42
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Pietia" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Skutku może nie ma bezpośredniego - ale jeździsz nieuprzejmie. Nie ma
    > sie czym chwalić.

    a co mam robic jak kundel zjechac mu z zdrogi
    jade przepisowo bezstresowo spokojnie 80 wolno? wolno
    i w czym problem
    jak jest zdania ze bedzie szybciej to jest najwyrazniej skonczonym idotą
    na najblizszym rondzie stalem za nim

  • 69. Data: 2011-07-02 01:46:48
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Andy Niwiński" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >Wysiąść się nie odważył. Pechowo mam 190 cm/ 120 kilo żywej wagi.

    masz moje zielone swiatlo
    mogles skasowac dziw,,,

  • 70. Data: 2011-07-02 01:47:36
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości

    > A co to ma do rzeczy, myślisz że mniejszy się zawsze przestraszy? Zbyt
    > pewny siebie jesteś kolego. Ja mam 176 cm i 90 kilo, ale to ty byłbyś
    > zaskoczony budząc się na ojomie :]

    hmm moze sie sprobojemy chlopcze?
    od kiedy waga i wzrost ma znaczenie buahahha