  • 1. Data: 2011-06-09 00:54:28
    Temat: Odszkodowanie z AC na samochod kredytowany
    Od: jh <n...@s...com>

    Stłuczki nie było, uszkodzenia w wyniku najechania na słupek od
    ogrodzenia - więc bez winny innego użytkownika. Wielkie nie są, jednak
    nie obejdzie się bez wymiany drzwi i malowania błotnika.

    Bank jest współwłaścicielem samochodu (wpisany w dow. rej.), cesja z
    ubezpieczenia jest na ów bank.

    Jak wygląda sprawa wypłaty odszkodowania z AC, kiedy samochód jest
    kredytowany? Czy ubezpieczyciel przekazuje pieniądze:
    a/ zawsze bezpośrednio do warsztatu, który dokonuje naprawy
    b/ do banku, a ten zlec naprawę
    c/ do współwłaściciela
    ?

    Czy taką szkodę zgłasza się też do banku, czy tylko do ubezpieczyciela?

    Jacek

  • 2. Data: 2011-06-09 09:05:14
    Temat: Re: Odszkodowanie z AC na samochod kredytowany
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2011-06-09 00:54, jh pisze:
> [...]
    > c/ do współwłaściciela
    > ?
    >
    > Czy taką szkodę zgłasza się też do banku, czy tylko do ubezpieczyciela?

    Zglasza sie do banku zeby wystawil pismo ze godzi sie na naprawe auta i
    pienaidze ida bezposrednio do warsztatu.

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 3. Data: 2011-06-09 09:41:49
    Od: jh <n...@s...com>

    W dniu 2011-06-09 09:05, krzyss pisze:

    > Zglasza sie do banku zeby wystawil pismo ze godzi sie na naprawe auta i pienaidze
    ida bezposrednio do warsztatu.

    A czy istnieje taka możliwość, że pieniądze idą na moje konto, a ja
    płacę warsztatowi?

    Jacek

  • 4. Data: 2011-06-09 10:22:43
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2011-06-09 09:41, jh pisze:

    > A czy istnieje taka możliwość, że pieniądze idą na moje konto, a ja
    > płacę warsztatowi?

    Spytaj swoj bank, ale nie sadze. Dla banku istnieje wtedy podejzenie ze
    nie naprawisz auta i straci ono na wartosci jako zabezpieczenie kredytu.

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===