  • 1. Data: 2011-06-08 23:36:31
    Temat: wyprzedzil i .....
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    sytuacja miala miejsce niedawno
    jade oczywiscie spokojnie, nawet jakbym sie spieszyl to ile zyskam, no nie
    warto
    http://www.youtube.com/watch?v=xCPkF26bpqc

    zrobila sie nie jasna sytuacja autobus wyprzedzany profilaktycznie hamuje
    zwalniam
    wiedzac ze na zderzaku mam dusiciela co jedzie 3-4 za mna doslownie
    hamuje tak by idiota mi w tylek nie wjechal, efekt pacanowo cofnelo sie o
    conajmniej 20-30m
    w koncy wyprzedza i czuje sie komfortowoe nie sledzac poczynan idioty

    ale co tam wyprzedza i nagle sie okazuje ze mu sie nie spieszy i HAMUJE
    po czym wuciaga grabule i pokazuje srodkowy palec dociskajac do dechy
    oczywiscie jadac swoim tempem dojerzdzam do rona stojac za baranem

    GPU 33VK z zdjeta przednia tablica
    przy okazji pozdrowcie serdecznie ...

  • 2. Data: 2011-06-08 23:39:10
    Temat: Re: wyprzedzil i .....
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 08 Jun 2011 23:36:31 +0200 osobnik zwany Kris_Poland
    wystukał:

    > sytuacja miala miejsce niedawno
    > jade oczywiscie spokojnie,

    a naprawdę?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-06-08 23:41:29
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > http://www.youtube.com/watch?v=xCPkF26bpqc

    fstszonsajonce. masz wiecej takich filmow?

  • 4. Data: 2011-06-08 23:48:38
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Dnia pięknego Wed, 08 Jun 2011 23:36:31 +0200 osobnik zwany Kris_Poland
    > wystukał:

    > a naprawdę?

    naprawde co?
    nie znajdziesz tutaj skutku przyczynowego
    tylko flustracje niedojrzalego kierowcy

  • 5. Data: 2011-06-08 23:50:17
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > a naprawdę?

    na prawdę mamy tylu frustratów na drogach, że głowa boli,
    dziś miałem przykład, jechałem przez miasto i widzę 'szybkiego i wściekłego'
    na moim zderzaku (w Audi A3 - jeździ za mną slalomem od prawa do lewa
    szerokości pasa), myślę o sso chłopu chozzi (bo jadę normalnie - co prawda
    na lewym ale w kolumnie), w końcu mnie wyprzedził prawym, wjechał przede
    mnie zmuszając do hamowania - kolega siedział koło mnie zapytał "a temu co
    na głowę padło?", mówię, że nie wiem ale na światłach uprzejmie zapytam (nie
    miał CB)- niestety nie dał mi szansy bo kiedy zobaczył, że chcę go uprzejmie
    zapytać czym to zawiniłem powodując w nim taki gniew to nagle włączył
    kierunkowskaz i skręcił w prawoskręt :/

    brat

  • 6. Data: 2011-06-08 23:54:33
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Jun 2011 23:48:38 +0200, "Kris_Poland" <n...@w...pl>
    wrote:

    >tylko flustracje

    Tylko co?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-06-09 00:09:12
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 08 Jun 2011 23:54:33 +0200, jerzu napisał(a):

    > Tylko co?

    Frustracje niedojrzalego kierowcy o nicku Kris_Poland.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 8. Data: 2011-06-09 00:26:08
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.youtube.com/watch?v=xCPkF26bpqc

    Widzę na tym filmie dwóch nie fajnych kierowców. Fakt że ten od mercedesa
    gorszy.

  • 9. Data: 2011-06-09 02:25:00
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-08 23:36, Kris_Poland pisze:
    > sytuacja miala miejsce niedawno
    > jade oczywiscie spokojnie, nawet jakbym sie spieszyl to ile zyskam, no
    > nie warto
    > http://www.youtube.com/watch?v=xCPkF26bpqc

    ja często spotykam inną sytuację... Jadę główną z pierwszeństwem i za
    mną nic nie jedzie, z uliczki bocznej wyjeżdża 50m przede mną burak i
    zaczyna się toczyć, a mnie zmusza do hamowania. Co by mu szkodziło
    poczekać dosłownie 5 sekund aż przejadę?

  • 10. Data: 2011-06-09 06:39:56
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > po czym wuciaga grabule i pokazuje srodkowy palec dociskajac do dechy
    > oczywiscie jadac swoim tempem dojerzdzam do rona stojac za baranem

    Jest 1080p, a jakość taka sobie. Co to za kamera?