  • 71. Data: 2011-07-02 01:49:34
    Temat: Re: wyprzedzil i .....
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
    news:issuup$c78$1@news.onet.pl...

    > niestety, ostatnio cisnę główną, za mną pusto, przede mną pusto. Gość
    > wyjeżdżał z uliczki po prawej z jakiegoś hipermarketu jakimś wypasionym
    > BMW - wyjechał na główną bez pardonu przede mną żółwim tempem zmuszając
    > mnie do hamowania. Nie muszę dodawać, ze za kółkiem jakiś dres. Miałem
    > przez chwilę myśl, żeby mu to auto lekko/mocno przetrącić (i tak mam
    > grata), ale nie miałem czasu na zabawy :)

    jak ci nie zejechal a juz jechal pasem to masz problem

  • 72. Data: 2011-07-02 01:50:04
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wystarczy że przed wyróżnikiem będzie PL to też wiele wyjaśnia...

    w zasadzie *Pl*

  • 73. Data: 2011-07-02 01:52:49
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kris zapomniał jeszcze napisać, że:
    > - gwałtownie hamował gdy ktoś z przeciwka wyprzedzał autobus, ale toru
    > jazdy nie zmienił o milimetr: szedł na rzekomą czołówkę nawet nie próbując
    > zjechać choćby do krawędzi swojego pasa.
    > - ale gdy sam był wyprzedzany, to dla odmiany wyjechał do osi jezdni by
    > utrudnić mercedesowi wyprzedzanie.

    dlaczego mam dowac przyzwolenie na hamstwo
    niech sie howa i tyle

    nie zjechalem do osi jezdni
    wczesniej rowniez tak jechalem zreszta pas jest moj

    > Mercedesem jechał burak, to nie ulega dyskusji, ale Kris zrobił co mógł,
    > by
    > go sprowokować i wyładować swoje kompleksy.

    skoro szczeniak ma piane w pysku to za spojrzenie mozna w ryj dostac
    i mam nie wyjezdzac na droge bo ktos ma film zapierdalania i spychania
    wszystkich do rowu ???
    bo ja jade i wyjazd?

  • 74. Data: 2011-07-02 10:45:29
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-02 01:47:36 +0200, "Kris_Poland" <n...@w...pl> said:

    > Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości

    > hmm moze sie sprobojemy chlopcze?

    Jesteś przestępcą czy tylko idiotą?

    > od kiedy waga i wzrost ma znaczenie buahahha

    Przeczytaj ten wątek ze zrozumieniem, bo na razie siedzisz w drugiej
    kategorii...

    --
    Bydlę

  • 75. Data: 2011-07-02 10:47:13
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-02 01:52:49 +0200, "Kris_Poland" <n...@w...pl> said:

    > dlaczego mam dowac przyzwolenie na hamstwo

    Szynka nie jest w tym kraju zakazana.

    > niech sie howa i tyle

    Ten karabin?

    --
    Bydlę

  • 76. Data: 2011-07-02 15:32:11
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Jesteś przestępcą czy tylko idiotą?

    nie ma innej mozliwosci panie sedzio?P)

    > Przeczytaj ten wątek ze zrozumieniem, bo na razie siedzisz w drugiej
    > kategorii...

    naprawde?

  • 77. Data: 2011-07-02 17:47:45
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-02 15:32:11 +0200, "Kris_Poland" <n...@w...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > nie ma innej mozliwosci panie sedzio?P)

    Skoro chcesz kogoś bić i publicznie to ogłaszasz, to jeszcze mi tylko
    poseł RP przychodzi do głowy.
    No, może jeszcze ksiądz...

    > naprawde?

    Tak.