  • 1. Data: 2011-06-08 17:44:00
    Temat: jaka instalacja LPG?
    Od: "MŁ" <k...@g...pl>

    Panowie
    Peugeot 307 2.0 B 143KM
    nie znam sie na instalacjach firmach itd.
    jaka instalacje najlepiej zainstalowac w ww wozidle?
    cena do 3000 PLN
    nie chce zeby w zakladzie wcisneli mi jakis badziew.
    BRC??
    STAG??
    ZAVOLA??
    jakies konkretne modele itp.?

    pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2011-06-08 20:10:07
    Temat: Re: jaka instalacja LPG?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "MŁ" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jaka instalacje najlepiej zainstalowac w ww wozidle?
    > cena do 3000 PLN
    > nie chce zeby w zakladzie wcisneli mi jakis badziew.

    BRC sequent - dobre instalacje ale stosunkowo drogie i nie każdy to
    serwisuje.
    Stag za to popularny, nie drogi i serwis łatwo dostępny.

    Pamiętaj że nie marka instacji a poprawny montaż gwarantuje bezproblemowość
    rozwiązania.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 3. Data: 2011-06-08 21:17:50
    Od: "MŁ" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Stag za to popularny, nie drogi i serwis łatwo dostępny.
    >
    > Pamiętaj że nie marka instacji a poprawny montaż gwarantuje

    dzieki
    tego wlasnie sie balem...
    moze ktos moze polecic jakis warsztat w Lublinie?

  • 4. Data: 2011-06-09 10:17:37
    Od: AP <f...@c...barg.cy>

    http://lpg-forum.pl - tam dopytaj o instalatora z Twoich okolic.

  • 5. Data: 2011-06-09 10:39:45
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-08 17:44, M? pisze:
> [...]
    > jaka instalacje najlepiej zainstalowac w ww wozidle?
    > cena do 3000 PLN
    > nie chce zeby w zakladzie wcisneli mi jakis badziew.

    Podjedź do tego pana:

    http://adamrogowski.net

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 6. Data: 2011-06-09 11:09:43
    Od: "Marco" <k...@i...pl>

> [...]
    > jaka instalacje najlepiej zainstalowac w ww wozidle?
    > cena do 3000 PLN
    > nie chce zeby w zakladzie wcisneli mi jakis badziew.

    Ja w swoim aucie zamontowalem STAG 300 premium plus i zadnych problemow, a
    u mojego taty zamontowano wlasnie BRC Sequent 24 czasem faluje obroty na
    wolnych obrotach, byl tez u gazwonika na regulacje i tez to samo.
    Marco

  • 7. Data: 2011-06-09 14:15:04
    Od: amos <g...@g...com>

    On 9 Cze, 11:09, "Marco" <k...@i...pl> wrote:
    > Ja w swoim aucie zamontowalem  STAG 300 premium plus i zadnych problemow, a
    > u mojego taty zamontowano wlasnie BRC Sequent 24 czasem faluje obroty na
    > wolnych obrotach, byl tez u gazwonika na regulacje i tez to samo.

    To akurat wcale nie musi swiadczyc o "dobroci" instalacji a np o
    instalatorze.

    Mialem jedna i druga, obie dzialaly poprawnie. Jedyny problem z BRC
    jak wspomnieli koledzy to inne koszty podzespolow (gdy cos padnie) i
    mniejsza dostepnosc serwisow.

    Do STAGa dostaniesz za grosze interfejs i do instalacji podepniesz sie
    bez problemowo przy pomocy bezplatnego oprogramowania dostepnego na
    stronie producenta. W przeciwienstwie do instalki BRC - gdzie soft
    wymaga licencji.

    Oczywiscie pytanie po co? Chocby aby zdiagnozowac ewentualny problem.

    --
    zdrowka
    amos

  • 8. Data: 2011-06-09 18:29:49
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-06-09 11:09, Marco pisze:

> [...]
    > a u mojego taty zamontowano wlasnie BRC Sequent 24 czasem faluje obroty
    > na wolnych obrotach, byl tez u gazwonika na regulacje i tez to samo.

    Mondeo 2,5 V6 też zagazowałem na Stag 300 Premium. Jak na razie zrobiłem
    na gazie jakieś 1500-2000km, zużycie na trasie przy dość spokojnej
    jeździe 100-110 na liczniku około 10,5 - 11 l gazu na 100km, czyli
    całkiem przyzwoicie :)

    Pozdrawiam !

  • 9. Data: 2011-06-10 09:46:57
    Od: "Marco" <k...@i...pl>

> [...]
    > na gazie jakieś 1500-2000km, zużycie na trasie przy dość spokojnej jeździe
    > 100-110 na liczniku około 10,5 - 11 l gazu na 100km, czyli całkiem
    Przy takiej pojemnosci to doskonaly wynik, czy to spalanie na trasie? Ja
    zagazowalem swojego Cordobe 1.4 16V tego Staga 300 Premium i potrafi spalac
    na trasie 8,0-8,5 l, a po miescie 10-11 l, a juz zrobilem ponad 20000 km.
    Marco

  • 10. Data: 2011-06-10 10:09:24
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Stag za to popularny, nie drogi i serwis łatwo dostępny.

    jezeli w tym silniku masz tzw. full grupę
    (czyli także b.krótkie czasy wtrysków)
    i zdecydujesz sie na STAGa to warto sprawdzić który z nich
    ma emulację półsekwencji
    - czyli zamiast 4 wtrysków na każdy cykl na cylinder daje 2 ale 2 x dłuższe.

    (najprostrzy 300 nie ma tego a OIDP 300 premium juz tak)
    wydaje się to przydatna funkcja bo umożliwia zastosowanie wolniejszych
    wtryskiwaczy

    tak czy inaczej i bez emulacji w moim xu10 STAG 300 działa. całkiem dobrze.