  • 1. Data: 2011-06-08 23:26:16
    Temat: sobota rano - czy przez Bielsko-B., czy Cieszyn?
    Od: "Rafal" <r...@g...pl>

    Witam!
    Wyjeżdżam w sobotę rano, gdzieś w okolicach godziny dziewiątej
    będę na Śląsku na S1. Miejsce docelowe to autostrada w Słowacji
    do Bratysławy. Czy:
    - jechać dalej S1 do Cieszyna
    - jechać A4 i dalej 81 przez Żory
    - a może S1 (lub 81) do Bielska-Białej i dalej 69 i S69 do Zwardonia?

    Pytam, bo odległości bardzo podobne, a jeżdżę tam raz do roku.
    Serwis www.gddkia.gov.pl żadnych niespodzianek nie podaje.
    --
    Pozdrawiam, Rafał.

  • 2. Data: 2011-06-08 23:36:02
    Temat: Re: sobota rano - czy przez Bielsko-B., czy Cieszyn?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > - jechać dalej S1 do Cieszyna
    > - jechać A4 i dalej 81 przez Żory
    > - a może S1 (lub 81) do Bielska-Białej i dalej 69 i S69 do Zwardonia?

    stan na dzisiaj (jechałem dziś A4 przez S1 do Międzyrzecza):
    remont ślimaków na wlocie S1 do Bielska, ale nie sądzę, żeby w sobotę to się
    tak korkowało aby był sens to objeżdżać,

    brat

  • 3. Data: 2011-06-08 23:49:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rafal" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - jechać dalej S1 do Cieszyna
    > - jechać A4 i dalej 81 przez Żory
    > - a może S1 (lub 81) do Bielska-Białej i dalej 69 i S69 do Zwardonia?

    Najszybciej chyba jednak wariant 1.
    Byłby 3, ale odcinek Bielsko-Żywiec to koszmar jest, testowałem rok temu.

  • 4. Data: 2011-06-09 00:15:29
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > remont ślimaków na wlocie S1 do Bielska

    Nieustający ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2011-06-09 08:37:01
    Od: "Rafal" <r...@g...pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > odcinek Bielsko-Żywiec to koszmar jest, testowałem rok temu.

    Czemu? To tylko jakieś 20km.
    --
    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2011-06-09 09:21:55
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 09.06.2011 Rafal <r...@g...pl> napisał/a:

    > Czemu? To tylko jakieś 20km.

    Ale jak źle trafisz, to pokonywane w godzinę. W sobotę może być różnie,
    może nie aż tak źle, niemniej dużo Ślązaków tamtędy jeździ w góry.
    --
    Samotnik

  • 7. Data: 2011-06-09 12:52:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Czemu? To tylko jakieś 20km.

    No właśnie, a i tak zapamiętałem, więc koszmar musiał być niewąski.
    Zresztą wcale nie jestem pewien czy za Żywcem jechało się lepiej, do momentu
    wjazdu na ekspresówkę.