  • 41. Data: 2015-09-24 13:21:06
    Temat: Re: uczuleni na wifi
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 23 Sep 2015 17:29:08 +0100, AlexY <a...@i...pl> wrote:
    > To żeś pojechał, babeczka ma jakieś tam objawy, nie ma zmysłu

    Według niej wifi wywołuje u niej alergię. Wiesz co to znaczy? Masz na
    coś alergię? Wiesz jak diagnozuje się co jest alergenem? Jeżeli
    cwaniara nie kłamie, to można określić czy np. dostaje obrzęków,
    wysypki itd. itp. właśnie pod wpływem emisji wifi. Czyli nikt nie wie
    czy "wifi" jest czy nie jest włączone i patrzymy co się dzieje.
    Jeżeli kretynka zgaduje i dostaje histerii bo ma zbyt beret (albo
    zwyczajnie leci na kasę), to będzie miała ataki owej "alergii" w
    uziemnionej klatce Faraday'a. I - gdy nie będzie świadoma - nic nie
    poczuje nawet mając do łba przystąpioną antenę routera. Jeżeli jednak
    babka ma np. implant mózgowy (rzadkie, ale się zdarza, np. leczenie
    parkinsonizmu), a do tego gdzieś w tym implancie coś się indukuje
    itd., to oczywiste jest że będzie potrafiła wskazać co naprawdę jej
    szkodzi.

    Generalnie wystarczyłoby fake wifi - np. router wściekle mrugajacy
    diodami i piszczący niczym stado szczurów właśnie wtedy gdy emisja
    jest wyłączona. I wyglądający na 100% na wyłączony (dla lepszego
    efektu jechałby na bateriach, kabelek do zasilania dla picu) właśnie
    wtedy gdy nadaje.

    Anyway, zaglądając w głąb falowodu można oślepnąć. A promieniowanie
    e.m. zabija. Tyle że nie te częstotliwości, nie ta moc, nie w ten
    sposób i - najważniejsze - nie ma to nic wspólnego z alergią.

  • 42. Data: 2015-09-24 13:43:38
    Od: l...@g...com

    użytkownik J.F. napisał:

    > Wifi raczej slabe, natomiast ogolnej mocy coraz wiecej.

    Może za ściana sąsiad nie miał słabego tylko
    2W, a babinka 30cm od tego spała.

    Może jakaś wstęga od nadajnika gsm/gprs się akurat
    skumulowała w okolicach jej miejsca odpoczynku:)

    Może za jej ścianą był bar z przemysłową mikrofalą.

    A może wzorem poszkodowanych z usa chciała
    kasę wyrwać, bo makdonald na kubku nie umieścił
    info - uwaga gorące.

    Może, może.

    Nigdy nie czytałem instrukcji obsługi ajfonów,
    czy tam piszą coś o ich szkodliwości?

  • 43. Data: 2015-09-24 15:45:14
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik " (c)RaSz" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > : > *identyczne*. Jakoś nic nie sygnalizuje ich odmiennej chiralności!
    > :
    > : Zobacz w środku przy azocie...
    > :
    >
    > Jakoś tak poprzednio zerkając nie pomyślałem, żeby te ilustracje sobie
    > powiększyć, ale już to zrobiłem, wcześniej niż zapodałeś podpowiedź, no i
    > na
    > powiększeniu dopiero widać, że jakaś-tam różnica (baaardzo... subtelna)
    > jednak
    > jest. Swoją drogą nie wiedzieć czemu owe ilustracje trzeba otwierać

    Rozkminiłem bez powiększania, staram się trenować wzrok, aby szybciej
    wyłapywał takie niuanse.
    Żałuję jednego, że w szkole chemia nie była bardziej zaawansowana, bo to
    obok elektroniki druga dziedzina, do której mam potencjał, tylko niestety,
    nie rozwijam jej.

    > : --
    > : Telespamerzy:
    > : 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048
    > : 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205 616279900 222478190
    > :
    >
    > -- a czym Ci oni dopiekli?

    Tym, czym wszystkim... dzwonią i pierdolą, jakie to cudowne produkty,
    darmowe badania, pokazy za friko (ta, oczywpiździe), i takie tam.
    Na komórczaku wpisuję ich do /deny i tylko raport mam na liście połączeń, że
    ten numer został odrzucony razy x, tamten razy y, ale zwykle rzadko
    powtarzają. Gorzej ze stacjonarnym, gdzie potrafi kilka razy dziennie, "aż
    odbiorę" i "dowiem się, że wygrałem cuś", co tak naprawdę, po francusku
    mówiąc, chuj mnie obchodzi. Żaden z tych numerów nie jest oddzwanialny.
    Jedyny filtr, jaki skutecznie działa, to wyłączenie połączeń anonimowych
    (odpadło przynajmniej 90% spamerów), niestety, centrala puszcza połączenia
    bez identyfikacji w ogóle.
    Niebawem kilka numerów do tej listy dodam, po to, aby sobie inni mogli
    wciągnąć je na swoje czarne listy. w .pl powinno zostać jak najprędzej coś w
    rodzaju hamerykańskiego DNC, gdzie jak się wpisze numer na listę, a spamer
    jednak zadzwoni, to może mieć z tego duży problem.

  • 44. Data: 2015-09-24 17:04:55
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "__Maciek" napisał w
    news:toh60bh2spvf4jrkhbhe4m1nhtvogf3l9q@4ax.com ...
    : Wed, 23 Sep 2015 17:38:21 +0200 platformowe głupki
    : <N...@g...pl> napisał:
    :
    : > (...) 20 lat temu oglądałem taki program
    : >labolatorium,
    :
    : Labolatolium
    :

    Jesteś Maćku pewien? Bo mi się to kojarzy raczej z... lobotomią

    --

    Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
    pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak

  • 45. Data: 2015-09-24 17:18:37
    Od: __Maciek <i...@c...org>

  • 46. Data: 2015-09-24 17:29:59
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    taaaaaaaaaaaaa... ja to byłem skomplikowanym obiektem badań...
    ale na was to spokojnie mogli taką maszynę stworzyć...
    przecież wy w po nie macie mózgów, macie jedną wspólną dupę i to
    wszystko... wymuszanie myśli które pojawiają się w mózgach radykałów po,
    nie powinno być żadnym problelem, np. pojawiająca się w łepetnie
    mandziejewicza jedna myśl na 30 minut "komu by tu dzisiaj zasrać wątek"...

  • 47. Data: 2015-09-24 18:13:09
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    slawek pisze:

    > Według niej wifi wywołuje u niej alergię. Wiesz co to znaczy? Masz na

    Gdzie tam masz słowo o uczuleniu?
    "Przypadek Marine Richard (39 l.) z Marsylii może przejść do historii.
    Kobieta narzekała na coraz częstsze migreny, bezsenność, palpitacje
    serca, zauważyła rosnące problemy z koncentracją, a nawet z pamięcią."

    > coś alergię? Wiesz jak diagnozuje się co jest alergenem? Jeżeli cwaniara
    > nie kłamie, to można określić czy np. dostaje obrzęków, wysypki itd.

    Takie objawy mógłby lekarz zaobserwować, nic sama nie musiałaby udowadniać.
    [..]

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 48. Data: 2015-09-24 19:17:45
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 24 Sep 2015 17:13:09 +0100, AlexY <a...@i...pl> wrote:
    > Gdzie tam masz słowo o uczuleniu?

    Tak było to zapodane przez dziennikarzy. Jesteś krewnym tej
    smerfetki, znasz sprawę bliżej?

    > Kobieta narzekała na coraz częstsze migreny, bezsenność, palpitacje

    Typowe objawy (przedwczesne?) menopauzy.

    > serca, zauważyła rosnące problemy z koncentracją, a nawet z
    pamięcią."

    Starość, demencja, być może CFD lub inna nieprzyjemna choroba. Nic
    dziwnego.

    > Takie objawy mógłby lekarz zaobserwować, nic sama nie musiałaby
    udowadniać.

    Owszem. Mógłby. A zaobserwował?

  • 49. Data: 2015-09-25 12:06:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello __Maciek,

    Thursday, September 24, 2015, 2:44:16 AM, you wrote:

    > Labolatolium

    Kolaboratorium

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 50. Data: 2015-09-25 16:03:22
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    slawek pisze:

    > Tak było to zapodane przez dziennikarzy. Jesteś krewnym tej smerfetki,
    > znasz sprawę bliżej?

    Pierwszy post tego wątku, o tym tu dyskutujemy.

    [..]