  • 31. Data: 2015-09-23 16:07:01
    Temat: Re: uczuleni na wifi
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gregoriusx" <n...@a...com> napisał w wiadomości
    news:mtu9ie$kdu$1@node2.news.atman.pl...
    :W dniu 2015-09-23 o 14:41, (c)RaSz pisze:
    :
    : > https://pl.wikipedia.org/wiki/Talidomid -- no i zabij mnie, a nie widzę
    : > między nimi różnicy, chociażem chemik. No ale ch~ organiczna zawsze
    : > mnie przerażała, to może dlatego.
    :
    : Wzór jest ten sam ale w tym przypadku liczy się struktura przestrzenna -
    : jeden jest prawo a drugi lewo skrętny.
    :
    : --
    : Gregorius
    :

    Ejże, nie doczytałeś. Chociaż z organicznej byłem słaby, to jako chemik wiem, co
    to jest "struktura przestrzenna". Rzecz w tym, że na rycinie, w prawym górnym
    rogu uwidocznione są 2 enancjomery: "R", oraz "S". I wydają się być
    *identyczne*. Jakoś nic nie sygnalizuje ich odmiennej chiralności!

    --
    Posiadasz wolne moce obliczeniowe? Dołącz do projektu BOINC -- przetwarzania
    rozproszonego, wykorzystującego domowy sprzęt, do profesjonalnych projektów.

  • 32. Data: 2015-09-23 16:13:53
    Od: slawek <f...@f...com>

    Są biologiczne skutki, ale dotyczy zupełnie innych przypadków
    (natężenie, częstotliwość). Akcja na 99% na wyłudzenie odszkodowania,
    1% autentyczna choroba psychiczna. Dziwi, że sąd nie zrobił wizji
    lokalnej i testów (w których skarżąca musiałaby wskazać wyłącznie
    organoleptycznie kiedy i skąd emitowane jest owo wifi w kontrolowanym
    otoczeniu).

  • 33. Data: 2015-09-23 17:38:21
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    stary mandziejewiczowy numer, jak się kogoś nie lubi bez powodu to się
    robi z niego wariata... gdzie ja to widziałem? pytanie retoryczne:
    oczywiśicie w żydokomunie europejskiej...

    ale pytanie bardzo ciekawe, jakieś 20 lat temu oglądałem taki program
    labolatorium, zdjeli z anteny kiedy musieli by pokazywać skurwysynizm
    po, ale w tym programie poazali szczura który chodził jak mu gość na
    laptopie kazał... na plecach nosił jeszcze taką dużą płytę ze scalkami
    DIP... jak pisałem od tego czasu minęło ze 20 lat... mam dalej pytać i
    opowiadać?

  • 34. Data: 2015-09-23 18:29:08
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    slawek pisze:
> [...]
    > i testów (w których skarżąca musiałaby wskazać wyłącznie
    > organoleptycznie kiedy i skąd emitowane jest owo wifi w kontrolowanym

    To żeś pojechał, babeczka ma jakieś tam objawy, nie ma zmysłu
    namierzania i wykrywania nadajników.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 35. Data: 2015-09-23 18:55:04
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik " (c)RaSz" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > :
    > : Załóżmy, że rocznik 1955,
    >
    > No nie wiem, na ile wspomniana przez Ciebie tolerancja błędu była duża,
    > ale jeśli mniejsza niż rok, to (cytuję za Wiki):

    Jakim cudem rok! Zdecydowanie większa niż rok.
    Jakby chodził do naszej szkoły to pewnie bym dokładniej wiedział, ale nie
    chodził.
    Za pierwszym razem pisałem, że starszy ode mnie (ja 58), ale potem nabrałem
    wątpliwości. Jak ostatnio go widziałem to już miał wzrost dorosłego, ale
    widziałem go na ulicy którą wracałem z podstawówki i od tramwaju (z liceum i
    ze studiów) i nie mam pojęcia kiedy to było, bo to było jeden raz po długiej
    przerwie i koniec.
    P.G.

  • 36. Data: 2015-09-23 19:18:07
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

> [...]
    > rogu uwidocznione są 2 enancjomery: "R", oraz "S". I wydają się być
    > *identyczne*. Jakoś nic nie sygnalizuje ich odmiennej chiralności!

    Zobacz w środku przy azocie...

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 37. Data: 2015-09-23 19:36:32
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ACMM-033" napisał w
    news:mtums9$6sn$1@node1.news.atman.pl ...
    :
    :
[...]

    Jakoś tak poprzednio zerkając nie pomyślałem, żeby te ilustracje sobie
    powiększyć, ale już to zrobiłem, wcześniej niż zapodałeś podpowiedź, no i na
    powiększeniu dopiero widać, że jakaś-tam różnica (baaardzo... subtelna) jednak
    jest. Swoją drogą nie wiedzieć czemu owe ilustracje trzeba otwierać (powiększać)
    osobno? Aby się nie nudzić?

    : --

    -- a czym Ci oni dopiekli?

  • 38. Data: 2015-09-24 02:44:16
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 23 Sep 2015 17:38:21 +0200 platformowe głupki
    <N...@g...pl> napisał:

    >ale pytanie bardzo ciekawe, jakieś 20 lat temu oglądałem taki program
    >labolatorium,

    Labolatolium

  • 39. Data: 2015-09-24 06:39:37
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 22 września 2015 19:32:31 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > http://www.msn.com/pl-pl/styl-zycia/nowoczesne-zycie
    /nie-mo%c5%bce-chodzi%c4%87-do-pracy-twierdzi-%c5%bc
    e-ma-alergi%c4%99-na-wi-fi-czy-to-mo%c5%bcliwe/ar-AA
    es2hA

    ===================

    http://rishikajain.com/2012/06/01/wi-fi-wireless-fun
    ny-picture-birds/