  • 51. Data: 2015-09-26 09:12:02
    Temat: Re: uczuleni na wifi
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Fri, 25 Sep 2015 15:03:22 +0100, AlexY <a...@i...pl> wrote:
    > Pierwszy post tego wątku, o tym tu dyskutujemy.

    I który dotyczy sprawy opisanej w różnych mediach. Z których można
    dowiedzieć się np. że sąd Republiki przyznał rentę 900 dolarów
    miesięcznie. Dlaczego to właśnie wifi miałoby być przyczyną zaburzeń
    takich jak starcza demencja (u 72 łatki), dlaczego kwota w dolarach a
    nie w euro...

  • 52. Data: 2015-10-01 16:36:44
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-09-22 o 19:47, bartekltg pisze:

    > Oglądałeś "better call Saul"? ;-)

    Też mi się z nim od razu skojarzyło.

  • 53. Data: 2015-10-01 19:52:09
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-09-22 o 19:32, J.F. pisze:
    > http://www.msn.com/pl-pl/styl-zycia/nowoczesne-zycie
    /nie-mo%c5%bce-chodzi%c4%87-do-pracy-twierdzi-%c5%bc
    e-ma-alergi%c4%99-na-wi-fi-czy-to-mo%c5%bcliwe/ar-AA
    es2hA

    > Przypadek Marine Richard (39 l.) z Marsylii może przejść do historii.
    > Kobieta narzekała na coraz częstsze migreny, bezsenność, palpitacje
    > serca, zauważyła rosnące problemy z koncentracją, a nawet z pamięcią.
    > Problemy narastały od lat. Lekarze wykluczali kolejne choroby. Kobieta
    > zauważyła jednak, że uciążliwości ustępowały kiedy opuszczała miasto.
    > Zaczęła podejrzewać u siebie EHS, czyli tzw. nadwrażliwość
    > elektromagnetyczną.

    śmiej się śmiej. na sobie przetestowałem. nie dalej jak w zeszłym
    tygodniu. jako backgroud - na weekendy jeżdżę do domu w Poznaniu. od
    jakiegoś czasu, poczynając od drugiego dnia tam spędzonego, a czasem i
    pierwszego, budzę sie rano jak na ciężkim kacu. łeb jak sklep, pysk
    zapuchnięty, mimo, że % brak. dziwne, bo nigdy w tygodniu, kiedy nocuję
    we Wrocławiu, takie coś mi sie nie działo. podejrzane było wszystko, od
    jakiejś chemii (spanie przy otwartym oknie nie pomogło), pozycji, do żył
    wodnych...

    co się okazało? Przyczyną był telefon leżący obok na stoliku, z
    włączonym udostępnianiem netu. Bo tam innego netu ni ma. Telefon
    przełożyłem do innego pokoju - dolegliwości znikły.

    czy to uczulenie? nie wiem, wiem, że w tym tygodniu budzę się bez
    permanentnego kaca.

    a.

  • 54. Data: 2015-10-02 08:43:08
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2015-10-01 o 19:52, Artur Miller pisze:

> [...]
    > przełożyłem do innego pokoju - dolegliwości znikły.
    >
    > czy to uczulenie? nie wiem, wiem, że w tym tygodniu budzę się bez

    No to jeszcze powinieneś spróbować czy jak wrócisz z tym telefonem to
    dolegliwości się pojawią. Bo przyczyna może być zupełnie gdzie indziej.
    Nie to, żebym od razu wątpił, też widziałem różne rzeczy.

    Pozdrawiam

    DD

  • 55. Data: 2015-10-02 09:23:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Oct 2015 19:52:09 +0200, Artur Miller napisał(a):
    /nie-mo%c5%bce-chodzi%c4%87-do-pracy-twierdzi-%c5%bc
    e-ma-alergi%c4%99-na-wi-fi-czy-to-mo%c5%bcliwe/ar-AA
    es2hA

    > śmiej się śmiej. na sobie przetestowałem. nie dalej jak w zeszłym

    Ja sie nie smieje, wrazliwosc na fale el-m dopuszczam.
    Wrazliwosc na wifi mniej, bo to i organizm raczej nie ma filtrow, zeby
    sie dostroic do tego waskiego zakresu czestotliwosci, a i moc urzadzen
    stosunkowo mala.

> [...]
    > włączonym udostępnianiem netu. Bo tam innego netu ni ma. Telefon
    > przełożyłem do innego pokoju - dolegliwości znikły.

    Telefon musi sie tez laczyc z siecia, a to znacznie wieksza moc.

    Ale rzecz warta przetestowania, moze jednak nie telefon ?
    Szczegolnie ze piszesz "od jakiegos czasu" ... jest zbieznosc z
    uzywaniem telefonu ?

    J.

  • 56. Data: 2015-10-02 18:55:35
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-10-02 o 09:23, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Ale rzecz warta przetestowania, moze jednak nie telefon ?
    > Szczegolnie ze piszesz "od jakiegos czasu" ... jest zbieznosc z

    moc w sumie nie wiem jaka, BTSa mam w odległości ok 1km od domu, więc
    pewnie najmniejsza z możliwych. a i częstotliwości podobne do wifi.

    jak będę miał nadmiar czasu i chęć na zmarnowanie całego dnia, to
    powtórzę eksperyment :D
    a "od jakiegoś czasu" jest zbieżne z używaniem telefonu do udostępniania
    w domu netu. jeśli to ma znaczenie, to jest to Nokia Lumia ileśtam ;)

    @

  • 57. Data: 2015-10-02 20:08:14
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 2 października 2015 18:55:37 UTC+2 użytkownik Artur Miller
    > jak będę miał nadmiar czasu i chęć na zmarnowanie całego dnia, to
    > powtórzę eksperyment :D

    ale zrób slepy test - niech telefon ktos inny podkłada zebys nie wiedział czy on
    nadaje.

    b.

  • 58. Data: 2015-10-03 11:33:25
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-10-02 o 20:08, Budyń pisze:
    > W dniu piątek, 2 października 2015 18:55:37 UTC+2 użytkownik Artur Miller
    >
    > ale zrób slepy test - niech telefon ktos inny podkłada zebys nie wiedział czy on
    nadaje.

    jaki to miałoby mieć sens? skoro przez x miesięcy nie wiedzialem, ze to
    przez telefon? jakby miał to być efekt placebo, to juz poprzednie zmiany
    dałyby poprawę.

    a.