  • 1. Data: 2010-09-27 17:40:09
    Temat: tłumik sondy
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Witam!
    Mam taki problem:
    Jest sonda pomiarowa wyposażona w tłumiki drgań:
    http://www.alpro.pl/damper/damper.jpg
    Problem polega na tym, że są one wykonane bardzo niestarannie.
    Producent najprawdopodobniej nie przewidział możliwości regulacji.
    Pomiedzy tymi talerzykami wielkości 50 groszówki jest smar.

    Myślałem o olejowych, ale musiałby być takie, które
    nie są mechanicznie sprzężone, a tłumią poprzez ruch tłumika w oleju
    bez tarcia o elementy obudowy.

    Muszą też być małe i lekkie.

    Czy ktoś z Państwa orientuje się w możliwości pozyskania tłumików,
    które zdolne by były tłumić drgania 200-300 gramowej masy?

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 2. Data: 2010-09-27 17:54:34
    Temat: Re: tłumik sondy
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Sylwester Łazar wrote:

> [...]
    >
    > Czy ktoś z Państwa orientuje się w możliwości pozyskania tłumików,
    > które zdolne by były tłumić drgania 200-300 gramowej masy?

    co to za sonda?

    Waldek

  • 3. Data: 2010-09-27 18:12:03
    Temat: Odp: tłumik sondy