  • 1. Data: 2010-09-27 15:15:18
    Temat: ATMEL jeszcze dycha ?
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    Zamowilem Atmege32U4 i termin realizacji w farnelu W/C 7/02/2011

    nie wiem czy smiac sie czy plakac.

  • 2. Data: 2010-09-27 15:19:11
    Temat: Re: ATMEL jeszcze dycha ?
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-27 17:15, konieczko pisze:
    > Zamowilem Atmege32U4 i termin realizacji w farnelu W/C 7/02/2011
    >
    > nie wiem czy smiac sie czy plakac.

    Raczej śmiałbym się z Farnella. On ma takie egzotyczne terminy rzeczy
    które nie są na stanie. Dobrze że nie oferuje dostawy po końcu świata
    (12.12.2012).

    MD

  • 3. Data: 2010-09-27 20:11:38
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dobrze że nie oferuje dostawy po końcu świata (12.12.2012).

    A to koniec świata z 10.10.2010 odwołali????

    No kurna, a ja taaaaki kredyt na to konto wziąłem...

    J.

  • 4. Data: 2010-09-27 20:33:57
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-27 22:11, Jarek P. pisze:

    > Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A to koniec świata z 10.10.2010 odwołali????

    Jakoś tę datę przeoczyłem. No to mam stanowczo mniej czasu na
    uporządkowanie spraw :(

    MD

  • 5. Data: 2010-09-28 01:01:34
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-09-27 17:15 konieczko napisał(a):

    > Zamowilem Atmege32U4 i termin realizacji w farnelu W/C 7/02/2011
    >
    > nie wiem czy smiac sie czy plakac.

    I stąd na grupie rosnące zainteresowanie rodziną MSP430 (przy okazji
    tanich starterkitów).

    BTW: Który polski sklep internetowy ma w bieżącej ofercie i na magazynie
    dostępne od ręki procki MSP430? Jest ich sporo w katalogu TI więc
    chociaż kilka by się przydało móc kupić. W DIP14 i nie tylko.

    Ale żeby się nie okazało że wpadniemy z deszczu pod rynnę. I przy braku
    AVRów także i MSP430 nie będzie gdzie kupić blisko i tanio...

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2010-09-28 05:56:56
    Od: "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl>

    Jarek P. wrote:

    > Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A to koniec świata z 10.10.2010 odwołali????
    >
    > No kurna, a ja taaaaki kredyt na to konto wziąłem...

    Spoko, słońce Peru sie stara. Jakieś 1800zł zadłużenia na sekundę.

    --
    Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

  • 7. Data: 2010-09-28 06:36:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Miron,

    Tuesday, September 28, 2010, 7:56:56 AM, you wrote:

    > Spoko, słońce Peru sie stara. Jakieś 1800zł zadłużenia na sekundę.

    -> pl.soc.polityka !

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2010-09-28 14:30:26
    Od: "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > -> pl.soc.polityka !

    Ja przepraszam, Balcerowicz zrobił taki zegar na mieście. Elektroniczny
    zegar, myslalem, ze to w temacie grupy.

    --
    Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

  • 9. Data: 2010-09-28 18:47:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Miron,

    > Ja przepraszam, Balcerowicz zrobił taki zegar na mieście. Elektroniczny
    > zegar, myslalem, ze to w temacie grupy.

    *PLONK!* warning #1

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2010-10-18 16:35:12
    Od: Marcin E. Hamerla <m...@D...DUPAnet.removeDUPA>

    Adam Dybkowski napisal(a):

> [...]
    >
    >Ale żeby się nie okazało że wpadniemy z deszczu pod rynnę. I przy braku
    >AVRów także i MSP430 nie będzie gdzie kupić blisko i tanio...

    Adam, Ty moze sprawdz moze jakie sa terminy realizacji czesci od TI,
    co? Bedziesz mial dobra zabawe.

    --
    Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla