  • 1. Data: 2010-09-27 15:37:09
    Temat: Atmega16 nie dziala na 16M
    Od: "nenik" <n...@o...pl>

    Pytanko :) czy zdarzylo sie komus ze atmega nie wystawia odpowiedniego stanu na
    porcie mimo ze ten port jest sprawny ?
    Moja sytuacja to atmega16-16MHz , uklad chodzi jak powinien dla rezonatora 11M ,
    jak zamienie na 16M to port D ustawiony na wyjsciowy z pull-up jest martwy
    caly czas 0 .

    Nie potrzebuje az 16M , ale jak producent deklaruje dzialanie na 16M to chyba
    powinno chodzic nawet z zapasem . Napiecie zasilajace to 5V . Mam pecha czy
    grzebac dalej ? Kondensatory przy rezonatorze testowane 15p- 33p .

  • 2. Data: 2010-09-28 02:49:52
    Temat: Re: Atmega16 nie dziala na 16M
    Od: "newxmega" <m...@m...mm>

    "nenik" <n...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > 11M ,
    > jak zamienie na 16M to port D ustawiony na wyjsciowy z pull-up jest

    Portu wyjściowego nie można ustawić na pull up. Pull up odnosi się do
    ustawienia jako wejścia.
    Coś pokręciłeś. Pokazuj kod :-)

> [...]
    > czy
    > grzebac dalej ? Kondensatory przy rezonatorze testowane 15p- 33p .

    CKOPT ustawiłeś ?