  • 1. Data: 2010-09-27 19:00:02
    Temat: poszukiwany driver linii
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    Witam

    znacie jakis sensowny 8 bitowy driver linii, najlepiej podobny do 74*541
    tylko z wyjściami OC ? tzn że jest 8 bramek nand OC z wspólnym jednym
    wejsciem... oczywiscie moge to poskładać na 2 74*03 ale sie robi bałagan w
    sciezkach, a kilka takich na płytce musi być wiec i powierzchnia rośnie...
    jak ktoś zna coś tkaiego to będę wdzięczny, bo jakoś nie widzę sensownych
    układów z OC ;/

  • 2. Data: 2010-09-27 19:23:27
    Temat: Re: poszukiwany driver linii
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nuclear2001" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak ktoś zna coś tkaiego to będę wdzięczny, bo jakoś nie widzę sensownych

    dobra, sam sobie odpowiedziałem, znalazłem układ 74ls621, nawet lepszy bo
    dwukierunkowy, teraz tylko pytanie czy uda mi się go nabyć... a może znacie
    coś podobnego?