  • 41. Data: 2012-02-29 12:53:09
    Temat: Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm...
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Mam szczerą nadzieję, że osobnik o którym napiszę przeczyta moje skromne
    > kilka słów pod swoim adresem. Nie liczę przy tym specjalnie na jakąś
    > refleksję, bo równie dobrze można by oczekiwać od krowy że zaśpiewa arię.
    > Mimo mojej głębokiej wiary w duchy, ufo i cuda, jakoś nie wierzę w ludzką
    > skonność do refleksji nad własną ciasnotą duchową.

    Mam nieodparte wrażenie, że adresatem tego posta jest c2h5oh. Nie wiem kto
    i na jakiej podstawie dał temu człowiekowi władzę moderatorską, ale czytając
    jego komentarze do postów na elektrodzie odchodzi mi jakakolwiek ochota na
    pisanie tam. Ciekawe czy admin Elektrody wie, jaką opinię w środowisku robią
    temu portalowi jego moderatorzy.

    --
    gof

  • 42. Data: 2012-02-29 13:00:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Adam,

> [...]
    > pisanie tam. Ciekawe czy admin Elektrody wie, jaką opinię w środowisku robią

    Czy naprawdę tak trudno zajrzeć na początek wątku i zobaczyć - kto, co
    i dlaczego? Wyciągasz daleko idące wnioski a nawet nie sprawdziłeś, o
    którego moderatora chodzi...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 43. Data: 2012-02-29 13:01:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    [...]

    9473&highlight=
    > Chwila.
    > Podpuszczasz

    Oczywiście, że podpucha.

    > czy masz pretensje że ci z piaskownicy nie wiedzą? ;)

    A muszą?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 44. Data: 2012-02-29 13:03:57
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    No nie chcę już pogłębiać tematu, ale jeśli kiedyś kolega Gulson będzie miał
    możliwość, żeby poświęcić
    chwilkę swojego bezcennego czasu , to proponowałbym , żeby tak sobie
    przejrzał cały ten powyższy monologo-dialog, i zastanowił się,
    czy aby dobrze zrozumiał mój stosunek do Elektrody. I kto tu bardziej
    szkodzi elektrodzie - ja, czy "działacz społeczny" vel prof. Miodek /
    Chałupnik.

    Chyba tyle w temacie.

  • 45. Data: 2012-02-29 13:10:03
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    9473&highlight=

    > Chwila.
    > Podpuszczasz czy masz pretensje że ci z piaskownicy nie wiedzą? ;)

    Temat został przeniesiony przez moderatora do piaskownicy.
    Uznał, że odpowiedź jest prosta - a jednak nie jest.

    --
    Desoft

  • 46. Data: 2012-02-29 13:13:12
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > Oczywiście, że podpucha.

    > A muszą?

    Zapomniałeś? :)
    Mówiłeś, że w piaskownicy też takie pytanie znajdzie odpowiedź.
    Jednak nie padła...

    --
    Desoft

  • 47. Data: 2012-02-29 13:34:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Desoft,

    > Zapomniałeś? :)

    Pewnie - stary jestem.

    > Mówiłeś, że w piaskownicy też takie pytanie znajdzie odpowiedź.
    > Jednak nie padła...

    Widać Quarzowi się nie chciało.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 48. Data: 2012-02-29 13:36:09
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Czy naprawdę tak trudno zajrzeć na początek wątku i zobaczyć - kto, co
    > i dlaczego? Wyciągasz daleko idące wnioski a nawet nie sprawdziłeś, o
    > którego moderatora chodzi...

    Przeczytałem całość już po wysłaniu, mea culpa - ale wrażenie, że mogłoby
    chodzić o niego, pozostało.

    Moderator oprócz wiedzy powinien mieć coś, czego brakuje wielu "funkcyjnym"
    w wielu miejscach sieci, mianowicie szacunek do człowieka. Za przywilejami
    idzie odpowiedzialność a mam wrażenie, że niektórzy z grona moderatorskiego
    Elektrody (mam na myśli konkretnie wspomnianego c2h5oh, bo jakoś tylko jego
    komentarze do postów rzuciły mi się w oczy) albo tego nie rozumieją, albo
    nie chcą rozumieć. Żeby być moderatorem nie trzeba być miłym, ale trzeba
    mieć dobrą wolę - pomóc, nakierować, a nie pokazać "kto rządzi". Może to
    moje liberalne podejście wyniesione z Usenetu, ale wg mnie ingerencja
    moderatorów, jeśli już następuje, powinna być konstruktywna i subtelna.

    I nie, ani on ani inny moderator nie wywalił żadnego mojego posta, nie znam
    człowieka ani nie mam do niego żadnego osobistego żalu. Piszę o zjawisku
    jako obserwator.

    --
    gof

  • 49. Data: 2012-02-29 13:40:11
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > wypowiedź mi się nie podoba. Pisząc pod własnym imieniem i nazwiskiem,
    > będac świadomym tego, że po prostu mogę dostać od wkurzonego
    > sundaymana w pysk - łatwo mnie zlokalizować.

    Jak wpisać "sundayman" w google, to w 2 linku można mnie znaleźć.
    Za cholerę nie mogę znaleźć kto to zacz jest ów "społecznik" (jak go nazwał
    Gulson).
    No i dam sobie spokój, bo w końcu guzik mnie to interesuje.

    Nie w tym rzecz. Nawet jeśli mam tylko 20% racji (a reszta to efekt
    irytacji) to i tak
    warto zapewne się przez chwilę zastanowić nad tym, jaki prezentujemy (my
    wszyscy)
    stosunek do innych - w sensie, tych , który mniej lub bardziej pouczamy.

    Parę linijek niżej, ktoś napisał że podobno zbyt obcesowo się wyraziłem do
    koleżanki
    z problemem "GG na iPadzie". Jak tak przeczytałem - to może faktycznie
    zabrzmiało to zbyt szorstko - choć
    (co wyjaśniłem) nie miałem tej intencji (macuserzy to ludzie mili i
    inteligentni).
    Więc i sobie ten zarzut czynię.

  • 50. Data: 2012-02-29 14:06:32
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Moderator oprócz wiedzy powinien mieć coś, czego brakuje wielu
    > "funkcyjnym"
    > w wielu miejscach sieci, mianowicie szacunek do człowieka. Za przywilejami
    > idzie odpowiedzialność

    No żesz właśnie o to chodzi !
    Ja tam jestem marnym lamerem, któremu czasem ktoś mądrzejszy albo lepiej
    zorientowany coś może powiedzieć wartościowego.
    Ponieważ słabo się udzielam w drugą stronę (głównie z braku czasu - wiele
    razy się zastanawiałem - jak to jest, że niektórzy
    mają tyle czasu, coby prokurować te swoje czasem cenne a czasem durne posty
    w takich ilościach).
    Dla mnie doba ma za mało godzin, żeby się wyrobić z pracą, i czasem jak
    pisałem coś na elektrodzie, to robiłem ortografy czy inne tak takie
    nie z niechlujstwa - a z pośpiechu. Choć i tego się wstydzę, bo jak
    wspomniałem - sam uważam to za przejaw nizin intelektualnych.

    Ale - skoro ktoś już ma ten czas - żeby tam być osobą publiczną, bo to
    przecież w końcu taka rola jest - to od tego osobnika
    oczekuję więcej niż od szarego użyszkodnika, takiego jak ja. No sorry - czy
    ktoś komuś każe się pchać na świecznik ?
    Po sprawdzeniu przypominam sobie, że już z kolegą prezeswal, co to go tutaj
    obrażam miałem jakąś wymianę zdań kiedyś, i skończyło się to
    chyba kompormisem. I świetnie. Ja tam jestem nerwowy czasem. Ale ja mogę -
    bom jest marnym żuczkiem.
    A kolega Pan Administrator nie może - jak nie umie - niech zmieni hobby.

    W tym przypadku jego nadgorliwość + moja irytacja dała efekt wybuchowy.
    Nie znam człowieka, przejrzałem jego wpisy - trudno mi się wypowiadać
    merytorycznie - nie wiem , nie znam się.
    I będę tutaj robił analizy kompetencji człowieka. Pewnie bym znalazł i
    rzeczy wartościowe i jakieś pierdoły. Tak ma zasadniczo każdy.

    I zaskoczę go - jeśli czyta - to za nadmiar słów obrażliwych go przepraszam.
    Nie dlatego, żebym zmienił zdanie w podstawowej kwestii - znaczy wygłupił
    się
    z tym moderowaniem za wszelką cenę imho - mam wrażenie, że to jakaś
    nadaktywność w rodzaju psychicznego ADHD.
    Ale ok - być może facet "per saldo" nie jest taki zły jak go tu maluję.
    Piszę "BYĆ MOŻE" - bo nie wiem.
    Akurat mnie się trafiło, że nie za bardzo dobrze mogę się o nim
    wypowiedzieć - ale może to mój pech.
    Może tak padło - i moje flekowanie go jest de facto niesprawiedliwe.
    Zakładam taką możliwość.
    Jako wierzący w reinkarnację, nie chcę żeby moje negatywne emocje do mnie
    wróciły w przyszłym wcieleniu :)

    Ja nieomylny nie jestem.
    Fajnie by było, żeby administratorzy Elektrody mieli podobne poczucie
    własnego ograniczenia.
    W sumie cały ten wątek właśnie tego dotyczy. I jest mi wysoce przykro, że na
    skutek tego typu sytuacji jestem stawiany
    jako "przeciwnik elektrody", bo pamiętam czasy, kiedy była w powijakach, i
    prawdę mówiąc,
    na samym początku nie przypuszczałem, że się tak rozwinie. Jak bym sie miał
    zakładać, to bym przegrał.
    I dobrze, bo to imho jeden z bardziej wartościowych portali (panie Gulson)
    w sieci - ale - co już powtarzam po raz kolejny -
    dzięki użytkownikom (nie mam tu na myśli siebie).

    Co prawda ostatnio pojawiały się jakieś wkurzające na maksa reklamy z audio,
    które naprawdę mogą zniechęcić, ale chyba
    jakoś przeszło, no i faktycznie niektóre wpisy moderacyjne wołają o pomstę
    do nieba.
    Ale generalnie - ja tu robię za obrońcę Elektrody a nie za jej przeciwnika.
    Ciekawe, że jakoś niektórzy tego nie dostrzegają.