  • 1. Data: 2012-02-28 09:40:30
    Temat: Jaka jest możliwość dobrania pilota do "jakiegoś" urządzenia
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Czy istnieje możliwość dobrania pilota do urządzenia, (konkretnego),
    do którego nie wiemy jaki jest do niego oryginalny.
    W uniwersalnych nie znalazłem (nie wiem jaki jest oryginalny.)
    Sprzęt to Aiwa Remote Control Receiver R300
    Niby da się ręcznie, ale jak ma możliwość, to czemu by nie skorzystać:).
    Czy w ogóle istnieje (pewnie "za wszelką cenę" - tak) za rozsądne
    zaangażowanie "sił i środków" dojść do celu "na piechotę"?

    Artur(m)

  • 2. Data: 2012-02-28 13:13:37
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-02-28 10:40, Artur(m) pisze:
> [...]
    > Czy w ogóle istnieje (pewnie "za wszelką cenę"
    > - tak) za rozsądne
    > zaangażowanie "sił i środków" dojść do celu

    Ale chcesz sam rzeźbić w kale, czy też
    skorzystać z gotowego rozwiązania?

    Jeśli to drugie to polecam Logitech Harmony. U
    mnie, najprostszy model zadziałał nawet z
    egzotycznym DVD samochodowym.

    JK

  • 3. Data: 2012-02-28 14:09:41
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "JK" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale chcesz sam rzeźbić w kale, czy też skorzystać z gotowego rozwiązania?
    >
    > Jeśli to drugie to polecam Logitech Harmony. U mnie, najprostszy model
    > zadziałał nawet z egzotycznym DVD samochodowym.

    Dzięki nie spodziewałem się jednak, ze czymś się zastąpi
    ten oryginalny pillot, w dośc oryginalnym sprzęcie.
    Napiszę do Ciebie na priv.

    Artur(m)

  • 4. Data: 2012-02-28 16:50:15
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    Elmak w Rzeszowie robi zamienniki pilotów, lista dość imponująca.
    www.elmak.pl
    Piotr

  • 5. Data: 2012-02-28 19:40:22
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "PP" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Elmak w Rzeszowie robi zamienniki pilotów, lista dość imponująca.
    > www.elmak.pl

    Dzięki ale sa tylko VCR-y i TV

    Artur(m)

  • 6. Data: 2012-03-04 20:37:40
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "JK" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale chcesz sam rzeźbić w kale, czy też skorzystać z gotowego rozwiązania?

    A poradziłbyś jak rzeźbić w kale,
    bo już widzę ze innej mozliwosci - brak

    Może ktoś wie, jak się rzeźbi, aby zrobić takiego
    pilota, bez wymiany odbiornika i dekodera IR
    Sterowanie ogranicza się do 5 on/off
    (pewnie równolegle do przycisków)
    i silniczka potencjometru.

    Artur(m)

  • 7. Data: 2012-03-04 21:22:08
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-03-04 21:37, Artur(m) pisze:

    > Użytkownik "JK" <j...@i...pl> napisał w
    > wiadomości

    > A poradziłbyś jak rzeźbić w kale,
    > bo już widzę ze innej mozliwosci - brak

    Na tym się nie znam ;-)
    Odpowiedź dostałeś na priv.

    > Może ktoś wie, jak się rzeźbi, aby zrobić takiego
    > pilota, bez wymiany odbiornika i dekodera IR
> [...]

    JK

  • 8. Data: 2012-03-05 23:12:51
    Od: voyo <v...@n...pl>

    On 04.03.2012 21:37, Artur(m) wrote:

> [...]
    > bo już widzę ze innej mozliwosci - brak
    >
    > Może ktoś wie, jak się rzeźbi, aby zrobić takiego
    > pilota, bez wymiany odbiornika i dekodera IR

    Witam,

    Ja bym zaczął od zerknięcia na piloty (kody) obsługiwane przez linuxowy
    LIRC (www.lirc.org). Następnie posiłkujac się IR-blasterem (dioda IR +
    port szeregowy) sprobowałbym powysyłać kody z konfigów LIRCa do tego
    urządzenia. Jeśli cos zatrybi - to masz przynajmniej informacje jakie
    kody są prawidłowe - i dzięki temu możesz dobrać cos z pilotów
    uniwersalnych/podobnych, lub nauczyć przy pomocy IR-blastera pilota
    "uczącego się", lub zrobić własnego (wiedząc już co to za kody są
    potrzebne).

    v.

  • 9. Data: 2012-03-08 22:22:16
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Na tym się nie znam ;-)
    > Odpowiedź dostałeś na priv.

    Jak by była skuteczna to nie pytałbym dalej.

    Artur(m)

  • 10. Data: 2012-03-08 22:29:42
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "voyo" <v...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > uniwersalnych/podobnych, lub nauczyć przy pomocy IR-blastera pilota
    > "uczącego się", lub zrobić własnego (wiedząc już co to za kody są

    Dzięki być moze to być wyjście

    Artur(m)