  • 1. Data: 2012-02-27 19:55:38
    Temat: przedłużacz do zasilacza
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    Czy można gdzieś kupić przedłużki do takiego kabla:
    http://www.aukcjoner.pl/gallery/008668042-.html#I2

    To jest końcówka do zasilacza aparatu fotograficznego Olympus.
    Potrzebuję ze 2-3 metry kabla więcej.

    A może poprostu same wtyki i gniazda, to przedłużkę sobie sam
    przygotuję. Tylko jak się taki wtyk/gniazdo nazywa ?!?

    mp.

  • 2. Data: 2012-02-27 20:07:06
    Temat: Re: przedłużacz do zasilacza
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Pysz" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A może poprostu same wtyki i gniazda, to przedłużkę sobie sam przygotuję.
    > Tylko jak się taki wtyk/gniazdo nazywa ?!?

    Przedłuż 230V, jakieś przeciwskazania?

    Feromon

  • 3. Data: 2012-02-27 20:19:50
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    > Przedłuż 230V, jakieś przeciwskazania?
    A niestety tak.
    Aparat ma być za oknem i robić fotki otoczeniu (przez szybkę jest gorszy
    obraz).
    Ze względów bezpieczeństwa nie chcę za okno wypuszczać 230V.
    Pozatym kabelek cieńszy z 6.5V więc łatwiej będzie go oknem przytrzasnąć
    (wiercić w oknie ani murze nie mogę).

    mp.

  • 4. Data: 2012-02-27 22:11:45
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Michał Pysz wrote:

> [...]
    >
    > A może poprostu same wtyki i gniazda, to przedłużkę sobie sam
    > przygotuję. Tylko jak się taki wtyk/gniazdo nazywa ?!?

    Normalnie nazywa się toto DC-Connector, ale masz problem takowy, że ich jest
    fafdziesiąt różnych rodzajów. Konkretnie potrzebujesz średnicę bolca
    centralnego i średnicę zewnętrzną. Jak masz pod nogą jakiś sklep z
    elektroniką to możesz wypróbować. Tylko jak chcesz toto mieć na świeżym
    powietrzu, to musisz zabezpieczyć przed deszczem.

    Waldek

  • 5. Data: 2012-02-28 07:53:27
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!
    A nie lepiej obciąć kabel przy zasilaczu i po prostu dolutować 2 m?

  • 6. Data: 2012-02-28 10:15:46
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    W dniu 2012-02-28 08:53, wchpikus pisze:
    > Witam!
    > A nie lepiej obciąć kabel przy zasilaczu i po prostu dolutować 2 m?

    Chyba tak zrobię.
    Jestem leniwy więc wolałem najpierw poszukać gotowej przedłużki.

    mp.

  • 7. Data: 2012-02-29 23:48:03
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > Chyba tak zrobię.
    > Jestem leniwy więc wolałem najpierw poszukać gotowej przedłużki.

    dolutowanie mniej zajmuje niz szukanie przedłużki fabrycznej
    Feromon