  • 91. Data: 2012-03-01 14:49:01
    Temat: Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Weź pod uwagę, że platforma też jest za moderowaniem i to nie tylko
    > elektrody. Chcieli nam zmoderować cały INTERNET.

    No tak, to fakt. Ostatnio dużo brzydkich słów wypowiedziałem pod adresem mojego
    ryżego premiera.
    Obawiam się, że to byłby słowa nie lepsze, a może i gorsze i te pod adresem pana
    admina użyte powyżej.

    Zgroza, chamstwo, świństwo, draństwo i poruta.
    A przepraszanie, że "już teraz to wiem, pomyliłem się, PRZEPRASZAAAAAMYYYYY", to
    jeszcze tylko
    pogarsza sprawę.

  • 92. Data: 2012-03-01 15:06:39
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Jakieś mi literki pouciekały, ale śniadanie jadłem...NO TO CO, ŻE O 15-tej ???

  • 93. Data: 2012-03-01 15:13:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    Thursday, March 1, 2012, 3:38:52 PM, you wrote:

    [...]

    > Weź pod uwagę, że platforma też jest za moderowaniem i to nie tylko
    > elektrody. Chcieli nam zmoderować cały INTERNET.

    W 1997 roku Cimoszewicz też powiedział coś strasznie głupiego zanim
    sprawdził. Skończyło się to dla niego utratą stołka.

    Tusk nie tylko powiedział ale kazał podpisać. I zamiast przyznać się
    do błędu i wycofać jak najszybciej - brnie w zaparte jak sundayman z
    ekipą adwokatów. sundayman i większość jego zwolenników już dostali
    ode mnie PLONKA, Tusk dostanie w najbliższych wyborach. Za kłamstwa i
    chamstwo.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 94. Data: 2012-03-01 15:59:29
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > ekipą adwokatów. sundayman i większość jego zwolenników już dostali
    > ode mnie PLONKA, Tusk dostanie w najbliższych wyborach. Za kłamstwa i

    Oj, bo się obrazimy...Znaczy ja, i moi adwokaci.

    Jeszcze dwa słowa bym, w temacie plonkowania...bo to takie dość ciekawe jest
    zjawisko generalnie.
    Nie jestem pewien, jak toto działa, bo o ile sobie przypominam, to chyba
    z raz w życiu próbowałem zablokować sobie w OE posty od jakiegoś matołka,
    produkującego posty w rodzaju "WRRRRRRRR!" albo "BUUUUUUUUUU !!!!" itp itp, w
    dużych ilościach dodatkowo.

    Nigdy nie zdarzyło mi się nikogo straszyć plonkowaniem, a już zwłaszcza
    wszelakich konwersantów,
    nawet tych irytujących. Dlaczemuż ? Dlatemuż, że jakoś mam wrażenie, że to
    więcej mówi o plonkowaczu
    niż o plonkowanym.
    To jest takie dziecięce zatykaniu uszu "AAAAA - NIE SŁYYYYYSZEEEE !!! NIC NIE
    WIEM CO MÓÓÓÓWISZ ! HAHAHAHAAA !"

    No, nie wiem, jak was - ale mnie to troszku śmieszy... No już nie będę się
    pastwić nad Romanem,
    który mi tu macha tą plonkownicą przed oczami, że można od tego choroby morskiej
    dostać, ale jednakowoż -
    o ile blokowanie śmiecia w rodzaju tekstów "DUPDUDPDUDPDPDUUUPAAA !" to ma jakiś
    sens, to blokowanie
    wypowiedzi "które mi nie odpowiadają" jakoś się kłóci z ...no z czym ?

    No mniejsza o to, to taka sobie dygresja... powinienem chyba napisać;
    ubolewam nad faktem, że moje mniej lub bardziej słuszne wypowiedzi są dla Ciebie
    (do mało kogo piszę
    przez duże "C" zauważ) aż tak bolesne, że sobie uszy musisz zatykać.
    No nie wiem, czy to nadwrażliwość jakaś...na dźwięk...po użyciu... :)
    Czy też nadmierny ekshibicjonizm ? No w każdym razie, niezależnie od
    wszystkiego,
    pozdrawiam kolegę serdecznie, bo mimo, mam wrażenie , trudnego w pożyciu
    grupowym charakteru (tak z własnego doświadczenia...), to mam dla kolegi wiele
    sympatii :)

    Niech mu ktoś przekaże, bo przecież mnie zaplonkował :)

  • 95. Data: 2012-03-01 23:32:02
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik sundayman napisał:

> [...]
    > wiele sympatii :)
    >
    > Niech mu ktoś przekaże, bo przecież mnie zaplonkował :)

    Prosisz i masz, chyba że też na tej liście wylądowałem choć wątpię.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 96. Data: 2012-03-02 00:07:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AlexY,

    Friday, March 2, 2012, 12:32:02 AM, you wrote:

    [...]

    > Prosisz i masz, chyba że też na tej liście wylądowałem choć wątpię.

    Jesteś bardzo blisko.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 97. Data: 2012-03-02 10:17:57
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]
    > ekipą adwokatów. sundayman i większość jego zwolenników już dostali
    > ode mnie PLONKA, Tusk dostanie w najbliższych wyborach. Za kłamstwa i

    Bruuudzińńskiiiii żyjeeeeeee .......

    ....ratunku!!!!

    Artur(m)

  • 98. Data: 2012-03-02 12:16:26
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Miałem dać odpowiedź co do tej żarówki.

    Jak widać na schemacie, żarówka jest zasilana ze źródła prądowego.
    Po załączeniu ze względu na niską rezystancję świeci słabo.
    Rozgrzewając się, zwiększa rezystancję - zwiększa się napięcie na niej - a
    więc moc. Prąd ciągle jest ten sam. Po dwóch czy trzech dniach świeciła
    bardzo jasno. Potem zgasła.

    Wniosek: w tym układzie albo żarówka wystartuje i będzie świecić, paląc się
    w krótkim czasie lub nie wystartuje. Eksperymentów na większą skalę nie
    robiłem.

    Leda nie należy podłączać do żródla napięciowego - analogicznie żarówki do
    prądowego.

    --
    Desoft

  • 99. Data: 2012-03-02 15:15:06
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    > Hello AlexY,
    >
    > Friday, March 2, 2012, 12:32:02 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jesteś bardzo blisko.
    >
    > --
    > Best regards,
    > RoMan mailto:r...@p...pl
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Czy RoMan nie ma za dużo wolnego czasu ?

  • 100. Data: 2012-03-04 17:54:30
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    właśnie to mnie nurtuje, jak sobie poradzić ze spamem?