    From: "sundayman" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm...
    Date: Thu, 1 Mar 2012 16:59:29 +0100

    > Tusk nie tylko powiedział ale kazał podpisać. I zamiast przyznać się
    > do błędu i wycofać jak najszybciej - brnie w zaparte jak sundayman z
    > ekipą adwokatów. sundayman i większość jego zwolenników już dostali
    > ode mnie PLONKA, Tusk dostanie w najbliższych wyborach. Za kłamstwa i
    > chamstwo.

    Oj, bo się obrazimy...Znaczy ja, i moi adwokaci.

    Jeszcze dwa słowa bym, w temacie plonkowania...bo to takie dość ciekawe jest
    zjawisko generalnie.
    Nie jestem pewien, jak toto działa, bo o ile sobie przypominam, to chyba
    z raz w życiu próbowałem zablokować sobie w OE posty od jakiegoś matołka,
    produkującego posty w rodzaju "WRRRRRRRR!" albo "BUUUUUUUUUU !!!!" itp itp, w
    dużych ilościach dodatkowo.

    Nigdy nie zdarzyło mi się nikogo straszyć plonkowaniem, a już zwłaszcza
    wszelakich konwersantów,
    nawet tych irytujących. Dlaczemuż ? Dlatemuż, że jakoś mam wrażenie, że to
    więcej mówi o plonkowaczu
    niż o plonkowanym.
    To jest takie dziecięce zatykaniu uszu "AAAAA - NIE SŁYYYYYSZEEEE !!! NIC NIE
    WIEM CO MÓÓÓÓWISZ ! HAHAHAHAAA !"

    No, nie wiem, jak was - ale mnie to troszku śmieszy... No już nie będę się
    pastwić nad Romanem,
    który mi tu macha tą plonkownicą przed oczami, że można od tego choroby morskiej
    dostać, ale jednakowoż -
    o ile blokowanie śmiecia w rodzaju tekstów "DUPDUDPDUDPDPDUUUPAAA !" to ma jakiś
    sens, to blokowanie
    wypowiedzi "które mi nie odpowiadają" jakoś się kłóci z ...no z czym ?

    No mniejsza o to, to taka sobie dygresja... powinienem chyba napisać;
    ubolewam nad faktem, że moje mniej lub bardziej słuszne wypowiedzi są dla Ciebie
    (do mało kogo piszę
    przez duże "C" zauważ) aż tak bolesne, że sobie uszy musisz zatykać.
    No nie wiem, czy to nadwrażliwość jakaś...na dźwięk...po użyciu... :)
    Czy też nadmierny ekshibicjonizm ? No w każdym razie, niezależnie od
    wszystkiego,
    pozdrawiam kolegę serdecznie, bo mimo, mam wrażenie , trudnego w pożyciu
    grupowym charakteru (tak z własnego doświadczenia...), to mam dla kolegi wiele
    sympatii :)

    Niech mu ktoś przekaże, bo przecież mnie zaplonkował :)