  • 31. Data: 2012-07-16 10:40:22
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 16 Lip, 10:28, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale masz wlasnie przyklad ze nabywca nie jest sklonny tyle zaplacic.
    > Co sie skonczy tak ze powstana smartfony po pincset, i zmniejszy sie
    > ilosc tych co chca zaplacic tysiac pincset.
    >
    > Juz chyba powstaly, tylko jeszcze troche ubogie ..

    Ja właśnie MAM smartfona za ~1500zł i większośc czasu trzymam go w
    szufladzie a SIMa przekładam do tego taniutkiego malutkiego
    telefonika, bo wiesz co? PO PROSTU BOJĘ SIĘ O NIEGO że cos mu się
    stanie (a lubię luz i nie chce się cackać z tą smart-zabawką)!
    I wiesz co? TA DEBILNA SYTUACJA WKUR... mnie jak cholera! Pluję sobie
    w brodę DLACZEGO ZDOŁAŁY MNIE NABRAĆ te pieprzone reklamy w
    tv?????????

    Teraz poważnie: chcę właśnie sprzedać tego smartfona na portalu
    aukcyjnym a w zamian kupic sobie tableta - zabiorę go ze sobą jak
    trzeba mieć internet w terenie. I teraz jeszcze te ceny, widać, że
    jeszcze kilkaset złoty zostanie na inne zachcianki.
    Stąd ten cały wątek, chcę poznać Wasze opinie ;)

  • 32. Data: 2012-07-16 10:42:34
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 16 Lip, 10:35, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > bede mial telefon do telefonowania, i tablet do internetowania,
    > np z tym darmowym internetem aero2.

    OK, zgoda, też tak właśnie kombinuję.

  • 33. Data: 2012-07-16 10:48:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    >Też tego nie rozumiem, idea tabletu dla mnie to mobilność z poręcznym
    >dostępem do neta a to ma się tylko dzięki 3G , kupowanie tabletu
    >tylko pod WiFi to masochizm .. :) choć znam jedną osobę co kupiła
    >właśnietani tablet 10,1" i służy tylko do oglądania filmów, pogrania
    >w czasie podróży bo sporo jeżdzi po polsce busami (busy mają WiFi
    >więc nawet słaby net jest pod ręką) ale to niszowy rynej jak dla
    >mnie.

    No, mozna sobie jeszcze ksiazki na plazy poczytac, czy w gry pograc,
    mape wyswietlic, a na kwaterze pogode przez wifi sprawdzic, a w razie
    potrzeby ... skorzystac z internetu przez telefon. Tylko dobrze aby
    mial BT a nie tylko wifi, bo przez wifi to juz nie kazdy telefon
    potrafi udostepnic ..

    J.

  • 34. Data: 2012-07-16 10:51:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup
    On 15 Lip, 21:41, boxfish <c...@g...pl> wrote:

    >Jasne, ale te za 600 zł mają już wszystko, w tym pojemnościowy ekran
    >1000x600.

    A ten pojemnosciowy ekran to taka wielka zaleta ?
    Owszem - "zooma" dwoma palcami robi sie przyjemnie, ale poza tym cos
    jeszcze ?

    J.

  • 35. Data: 2012-07-16 10:56:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >I wiesz co? TA DEBILNA SYTUACJA WKUR... mnie jak cholera! Pluję sobie
    >w brodę DLACZEGO ZDOŁAŁY MNIE NABRAĆ te pieprzone reklamy w

    Zawsze mozesz sobie powiedziec ze latwo przyszlo i nie ma sie czym
    przejmowac - w razie czego to po prostu przesiadziesz sie na maly
    telefonik i nie bedziesz zalowal smartfona, ktory tak naprawde nie
    jest ci do niczego potrzebny :-)

> [...]
    >jeszcze kilkaset złoty zostanie na inne zachcianki.
    >Stąd ten cały wątek, chcę poznać Wasze opinie ;)

    Jesli uwazasz ze tak bedzie dla ciebie lepiej, to co sie pytasz :-)

    J.

  • 36. Data: 2012-07-16 10:59:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Otóż to, IMHO dzieci powinny OBOWIĄZKOWO to nosic ze sobą do SZKOŁY
    >zamiast TORNISTRÓW ważących 60kg i rujnujących im KREGOSŁUPY!

    A po co nosic ? Jeden w szkole, drugi w domu, dane w chmurze :-P

    >A Ministerstwo Oświaty winno udostępnić WSZYSTKIE podręczniki na swym
    >oficjalnym portalu w postaci plików formatu PDF

    Powinno. Z tym teraz poszli na latwizne i polowa ksiazek to jakies
    "zeszyty cwiczen". Jednorazowe. Ale dziecko powinno tez pocwiczyc
    pisanie reczne.
    Wiec co - wracamy do zeszytow (tanie) czy tabletow rezystywnych z
    rysikiem ? :-)

    J.

  • 37. Data: 2012-07-16 11:03:38
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 16 Lip, 10:51, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A ten pojemnosciowy ekran to taka wielka zaleta ?
    > Owszem - "zooma" dwoma palcami robi sie przyjemnie, ale poza tym cos
    > jeszcze ?

    Ja tam nie wiem, ktos na tym forum pisał już, że rezystywne się
    zużywają mechanicznie od ciągłego dzierkania ich rysikiem, ale nie
    wiem ile w tym prawdy. Pojemnościowe mają mniejszą precyzję ale
    rzeczywiście ekran jako taki jest mechanicznie niewrażliwy, jak szkło
    jest dobre to mechanicznie mozesz to traktowac jak kazdą inną ściankę
    tego tableta. Rezystywny by się pewnie uszkodził od jakiegoś
    kanciastego uderzenia, a przynajmniej lokalnie stracił czułość (co
    przy tak duzym ekranie już robi problem). Pojemnościowy najwyżej zyska
    wtedy malutkie zadrapanie na szkle, i tak niewidoczne przy włączonym
    ekranie...

  • 38. Data: 2012-07-16 11:04:09
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 16 Jul 2012 01:14:39 -0700 (PDT), Yerine Ictimai wrote:
    > Jednak smartfony z 4" wyświetlaczami też są ZA DUŻE!
    > To tylko marketing nam wmówił, że fajnie to wszędzie ze sobą taszczyć!

    Mierzysz innych swoja miarka.
    Ja moze sledziesz watek, to pewnie juz wiesz, ze mam tez smartfona co ma
    3", trzyma sporo dluzej niz ten 4". Nosze ten wiekszy. Bo nim wiecej mozna.

    > Teraz w te upały jak masz na sobie tylko spodenki i lekką koszulkę to
    > GDZIE wsadzisz tego smartfona 13x7cm?

    Do kieszeni koszuli? Ewentualnie tam, gdzie klucze, kase, dokumenty etc.
    A na codzien jest w kaburze na pasie i tyle.

    > Kurde, ja wtedy przekładam SIMa do prostego malutkiego telefonika LG,
    > 4x mniejszego, (kiedyś kupionego w promocji za grosze w
    > "Market*cośtam") i mam LUZ!

    Supcio. A gdzie wkladasz tego 8" pada? Bo przeciez targasz go wszedzie
    ze soba? Czy tak tylko bzdurzyles?
    Hm?

    > Że nie wspomnę o CENIE takiego smartfona - przecież jak wypadnie albo
    > zamoczy się to RODZINNY KATAKLIZM! :O

    Nie kupuje się rzeczy typowo konsumpcyjnych, na ktore nas nie stac.

    Pan przodem.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 39. Data: 2012-07-16 11:05:58
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 16 Jul 2012 01:18:43 -0700 (PDT), Yerine Ictimai wrote:
    > Jednak i tak te tańsze do samego Internetu spokojnie sa ok, znacznie
    > wygodniej się na nich CZYTA niż na smartfonach 6x droższych!
    > Po prostu sprawa wielkości ekranu i basta!

    Czyta się na e-inku. I bynajmniej nie ze wzgledu na wielkosc ekranu.
    O ile się go ma przy sobie, bo jednak wielkosc ekranu...

  • 40. Data: 2012-07-16 11:08:33
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    J.F nabazgrał(a):

> [...]
    > ... skorzystac z internetu przez telefon. Tylko dobrze aby mial BT a nie
    > tylko wifi, bo przez wifi to juz nie kazdy telefon potrafi udostepnic ..

    90% tanich tabletów nie ma BT więc jako NAVI odpada ... do czytanie na plaży
    też kiepsko się spisuję ze względu na świecącą matrycę gdzie w słońcu nic
    nie widać ...