  • 171. Data: 2012-07-19 10:51:07
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Spróbuje jeszcze raz. załóżmy że telefon to stary PC z monitorem 12
    >cali. Załóżmy że tablet to nowy PC z monitorem 24 cale. Czy stary i
    >nowy monitor nadają się do pracy? tak!

    12" monitor do pracy ? Zalezy jaka praca, do wielu powiedzialbym "nie
    nadaje sie".

    >Bo więcej cali powoduje ze mamy (prawie) do kwadratu większą
    >powierzchnie i zmieści się na niej duuuuuuuuuuużo więcej informacji.
    >Na PC masz rozdielczość 800x600? NIE!!!! bo? masz większy monitor.

    Bo obecnie trudno pracowac w rozdzielczosci 800x600. W zasadzie mozna
    by powiedziec "nie da sie" :-)

    Przy czym rozdzielczosc z wielkoscia to ma taki luzny zwiazek.

    J.

  • 172. Data: 2012-07-19 11:14:44
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    osiek nabazgrał(a):

    > Wiem, że mogę rozszerzyć kartą, ale powiedz mi jak mam zgrać z karty którą
    > mam w aparacie na kartę którą mam w tablecie? USB to to ma, i zadziała
    > czytnik>tablet z kartą, ewentualnie zamiast czytnika aparat?
    > PS 16 GB to mało, z tygodnia na Islandii miałem jakieś 48-50GB zdjęć i
    > materiału filmowego ;)

    Podpinasz aparat przez USB i kopiujesz tak jak na PC. menagerów plików masz
    sporo tylko siedzieć i wybierać jaki ci pasuje.

  • 173. Data: 2012-07-19 20:16:10
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-18 17:10, osiek pisze:

> [...]
    > zadziała czytnik>tablet z kartą, ewentualnie zamiast czytnika aparat?
    > PS 16 GB to mało, z tygodnia na Islandii miałem jakieś 48-50GB zdjęć i

    Przyznam że nie wiem, pewnie potrzeba by pośrednictwa komputera do
    takiej operacji. Gdyby Twój aparat czy kamera miałyby bluetooth`a wtedy
    byłoby to proste, a przez usb nie mam pojęcia.. Chyba nawet nie ma
    możliwości sterowania urządzeniami z tableta przez usb. Gdy podłączam
    tablet do kompa to zostaje on w praktyce unieruchomiony i wszelakie
    operacje są możliwe tylko na komputerze.

    Czyli faktycznie musisz poszukać czegoś z dużym dyskiem. Jakiś model
    Archosa ma dysk 250 GB. Ale z tego co pamiętam to chyba nie ma on modułu
    GSM/UMTS.

  • 174. Data: 2012-07-19 20:16:36
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-19 11:14, Chris pisze:

    > Podpinasz aparat przez USB i kopiujesz tak jak na PC. menagerów plików
    > masz sporo tylko siedzieć i wybierać jaki ci pasuje.

    Z poziomu tableta czy aparatu?

  • 175. Data: 2012-07-19 20:17:39
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-18 14:27, Hinek pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał

    > Faktycznie znalazłem :) Szkoda tylko że to z Androidem z
    > serii 2**. Ale dobre i to.

    Minusem dodatkowo jest to że nie będzie już chyba możliwości
    zaktualizowania systemu. Choć jest on wyposażony w aplikację
    aktualizatora to producent chyba dał sobie już spokój ze wspieraniem
    tego modelu.. Na stronie Huawei są aktualizacje do Android 3.1 i 4.0
    dla nowszych o pół roku modeli, a o slims7 chyba zapomnieli.

  • 176. Data: 2012-07-20 10:10:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci

    >Nie.
    >Ja jezdze motocykle, na wyprawach tablet 7 jest o niebo wygodniejszy
    >od laptopa i odporniejszy na wstrzasy i wibracje motocykla..

    Ja tam jezdze samochodem, a to duze bydle, i kombi i laptop sie miesci
    w bagazniku rownie dobrze jak tablet :-)

> [...]
    >sererem pocztowym i dodaje uzytkownika lub zmieniam haslo jesli
    >istnieje taka potrzeba itp. itd. Moge duzo zrobic nawet blakajac sie
    >po miescie, siedzac w knajpie czy parku. Tablet to duzo luzniejsza
    >smycz w takich [...]
    >Trzeba sobie tylko dobrac odpowiedni tablecik i odpowiednie programy.
    >Ekran 7 laczy mobilnosc i wygode obslugi. Dowolny fragment pulpitu
    >zdalnego kompa moge w ulamku sekundy powiekszyc czy pomniejszyc dwoma
    >pakcami, netbook sie nawet nie umywa do tej funkcjonalnosci. No i
    >miesci sie spokojnie w kieszeni marynarki lub bojowek :)

    A w tych programach co ja uzywam 1024x768 to jest absolutne minimum i
    juz zapowiadaja ze trzeba bedzie wiecej, a z reguly musze miec kilka
    programow na prawie caly ekran otwartych i najbardziej mi sie przydaje
    Alt-Tab, czy inne przelaczanie miedzy oknami.

    Hm, jakbym tak odpalil wielki ekran wirtualny, umiescil po okienku w
    kazdej cwiartce ... moze by sie z zoomem dalo.
    Ale i tak potrzebuje precyzji we wskazywaniu i zaznaczaniu, a i dobrze
    by bylo aby wirtualna klawiatura nie zaslaniala ekranu.

    J.

  • 177. Data: 2012-07-21 08:54:15
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

> [...]
    > programow na prawie caly ekran otwartych i najbardziej mi sie przydaje
    > Alt-Tab, czy inne przelaczanie miedzy oknami.

    W Androidzie daje rade przelaczanie miedzy nie tyle moze oknami ile
    stronami www

> [...]
    > Ale i tak potrzebuje precyzji we wskazywaniu i zaznaczaniu, a i dobrze
    > by bylo aby wirtualna klawiatura nie zaslaniala ekranu.

    No coz, tablet nie jest panaceum na wszystko, jesli ktos potrzebuje
    specyficznych narzedzi to niestety ale musi je miec :) Ja tez nie
    wszystko / np. montaz filmow / robie na tablecie :)