  • 1. Data: 2012-07-12 20:42:55
    Temat: T-Mobile MyTouch 3G Slide z USA
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Ma to jakąś wartość w Polsce?
    http://www.gsmarena.com/t_mobile_mytouch_3g_slide-32
    70.php

    Czy zaloguje się to do jakiejś polskiej sieci w 3G:
    2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
    3G Network HSDPA 1700 / 2100

  • 2. Data: 2012-07-12 21:23:24
    Temat: Re: T-Mobile MyTouch 3G Slide z USA
    Od: "Docent Zylber" <D...@P...edu.com>

    >Ma to jakąś wartość w Polsce?

    lol, w polsce mamy inne, najnowsze Standarty i sieć Amerykańska nie-działa

    Docent

  • 3. Data: 2012-07-12 21:30:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Docent Zylber" <D...@P...edu.com> wrote in message

    > lol, w polsce mamy inne, najnowsze Standarty i sieć Amerykańska nie-działa

    Docent - nie pytałem czy sieć amerykańska działa :-)
    Pytałem czy telefon z sieci amerykańskiej T-Mobile
    będzie mógł działać w jakiejś z polskich sieci.

    p.s.
    słowo "standard" i liczba mnoga "standardy" a nie "standarty".

  • 4. Data: 2012-07-12 21:31:24
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 12 Jul 2012 21:23:24 +0200, Docent Zylber napisał(a):

    > lol, w polsce mamy inne, najnowsze Standarty i sieć Amerykańska nie-działa

    Aż zobaczyłem na góglach kogo karmisz. I niestety, znów przysłowia się
    sprawdzają - z kim przestajesz takim się stajesz.
    Pszemolisz aż zęby bolą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 5. Data: 2012-07-14 14:12:20
    Od: mkarwan <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-12 21:31, Waldek Godel pisze:

    > Aż zobaczyłem na góglach kogo karmisz. I niestety, znów przysłowia się
    > sprawdzają - z kim przestajesz takim się stajesz.
    > Pszemolisz aż zęby bolą.

    zamknij morde