    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Date: Mon, 16 Jul 2012 09:04:09 +0000 (UTC)

    On Mon, 16 Jul 2012 01:14:39 -0700 (PDT), Yerine Ictimai wrote:
    > Jednak smartfony z 4" wyświetlaczami też są ZA DUŻE!
    > To tylko marketing nam wmówił, że fajnie to wszędzie ze sobą taszczyć!

    Mierzysz innych swoja miarka.
    Ja moze sledziesz watek, to pewnie juz wiesz, ze mam tez smartfona co ma
    3", trzyma sporo dluzej niz ten 4". Nosze ten wiekszy. Bo nim wiecej mozna.

    > Teraz w te upały jak masz na sobie tylko spodenki i lekką koszulkę to
    > GDZIE wsadzisz tego smartfona 13x7cm?

    Do kieszeni koszuli? Ewentualnie tam, gdzie klucze, kase, dokumenty etc.
    A na codzien jest w kaburze na pasie i tyle.

    > Kurde, ja wtedy przekładam SIMa do prostego malutkiego telefonika LG,
    > 4x mniejszego, (kiedyś kupionego w promocji za grosze w
    > "Market*cośtam") i mam LUZ!

    Supcio. A gdzie wkladasz tego 8" pada? Bo przeciez targasz go wszedzie
    ze soba? Czy tak tylko bzdurzyles?
    Hm?

    > Że nie wspomnę o CENIE takiego smartfona - przecież jak wypadnie albo
    > zamoczy się to RODZINNY KATAKLIZM! :O

    Nie kupuje się rzeczy typowo konsumpcyjnych, na ktore nas nie stac.

    Pan przodem.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns