  • 91. Data: 2012-07-16 15:11:15
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 11:40:31 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

    > Nie pytałem o co ci chodzi, tylko czy znowu o te 3 apki, okazuje się że całe
    > 2 apki, które lepiej wyglądają na ipadzie. W zamian dostałeś przykłady apek
    > które na ipadzie są tylko marną namiastką wersji z androida, pozbawioną

    tu masz kolejne przykłady:
    http://techland.time.com/2012/03/27/nine-possible-ex
    planations-for-the-lousy-state-of-android-tablet-app
    s/
    http://www.businessinsider.com/asus-transformer-pad-
    review-2012-4?op=1
    (od części: "Unfortunately, developers have been slow to make
    tablet-friendly versions...")
    http://howto.cnet.com/2300-11310_39-10012393.html

    tak wygląda oficjalna aplikacja ebaya na androida:
    https://lh4.ggpht.com/gqAopngakgXaevMD1riu4tUlzm28oN
    d2hZLappGvOLY7gEXOzU7mT3qcRhK7VAIg5A
    a tak na ipada:
    http://a2.mzstatic.com/us/r1000/099/Purple/v4/5c/8d/
    61/5c8d614c-6c58-5c86-52de-52ca36766c81/mza_17522016
    54911376308.480x480-75.jpg

    tak wygląda oficjalny twitter na androida:
    https://lh4.ggpht.com/KkxIj3eMOtutptTLyARHLE6lvmkkh3
    G-z8CztFBdbzVi8O08p0ugIY-R_g8uzX6VKjI
    tak na ipada:
    http://a4.mzstatic.com/us/r1000/094/Purple/v4/f3/a1/
    1a/f3a11a22-6ec0-ac8d-50e6-e8cdc1444ab7/mza_20193778
    33691605842.480x480-75.jpg

    Tak wygląda Skype na androida:
    https://lh4.ggpht.com/KEaEPqiQki_dA5KpsnOVUm0ogE8G8u
    eNjRuBo3YKIYDxfsLqwJ-CmKkcbSFrOeeIt9E
    a tak na ipada
    http://a1.mzstatic.com/us/r1000/068/Purple/v4/18/6a/
    ab/186aabf0-a25b-64f3-aa61-62f68e76f459/mza_26078143
    79211853004.480x480-75.jpg

    gadu gadu android:
    https://lh6.ggpht.com/LQD1aM4FbuJ9NoAQjy_-EcthB0rDOK
    ZlEuhEMBsYOrSSHwOCIYx8g6oMnKGKxvlrarY
    ipad:
    http://a4.mzstatic.com/us/r1000/085/Purple/cb/bd/81/
    mzl.xpqawhfa.480x480-75.jpg
    (w dodatku strasznie krytykowane za przestarzały interface i brak
    aktualizacji od długiego czasu)

    tak się przegląda fora internetowe na androidzie w Tapatalk:
    https://lh4.ggpht.com/Agk3yHzQ3RwTk_s-cPFcp_fqEIQc0t
    drf_KcsW6tk-wAON6oQCFbc0bwawrGgRWBlvk
    a tak na ipadzie:
    http://a1.mzstatic.com/us/r1000/103/Purple/v4/4b/0a/
    8f/4b0a8f43-3058-d116-f90f-57bb0b1d31f3/mza_97011040
    9026431076.480x480-75.jpg

    Powiedz mi coś jeszcze w temacie jak to nie ma problemu z aplikacjami na
    tablety Androida, no proszę, powiedz coś.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 92. Data: 2012-07-16 15:14:18
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 16 Lip, 14:25, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Znajomy ma takie cos ... ekran nie wiem jaki, ale obudowa to tak 6-7"
    > ... i to sie jeszcze daje uzywac. Wchodzi do kieszeni koszuli, mozna
    > trzymac przy uchu.

    > Duza obudowa to tez duzo miejsca na baterie :-)

    > Lepiej na takim niz na 3" :-)

    > No widzisz, i tu cie naprawde boli :-)
    > A jakby to bylo cwierc pensji ? :-)

    Jedni chcą miec pracę ciekawą dla SAMOREALIZACJI a inni zaślepieni
    wybierają rolę SZCZURÓW WYŚCIGOWYCH :P

    Jeszcze zacytuję klasyka: "są kraje gdzie wstyd być biednym, ale są te
    NIEUCZCIWE gdzie wstyd być bogatym"

    BTW. wszyscy moi znajomi szykują się do emigracji, tylko dostaną
    dyplom.
    Pytanie: NIE "CZY" tylko KIEDY czmychną!
    Tylko pozostanie TUSK z tą całą ARMIĄ URZĘDNIKÓW mianowanych przez
    siebie jak na "liberała" przystało :))

  • 93. Data: 2012-07-16 15:15:46
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 06:14:18 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    > Pytanie: NIE "CZY" tylko KIEDY czmychną!
    > Tylko pozostanie TUSK z tą całą ARMIĄ URZĘDNIKÓW mianowanych przez
    > siebie jak na "liberała" przystało :))

    Grupy ci sie pozajączkowały, wypad z tym politycznym szambem stąd.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PC sa nikomu do niczego nie potrzbne tak jak dzisiaj nikt nie potrzebuje

  • 94. Data: 2012-07-16 15:16:49
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 16 Lip, 14:47, Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Ostatnie wersje pozwalają odpalać aplikacje androida. Swoich też troche ma.

    aa, chyba że tak, a wszystkie?

  • 95. Data: 2012-07-16 15:19:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Lip, 14:36, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > I tu mu niestety przyznam racje - jak sie chce smartfona wygodnego do
    > ogladania (nie tylko internetu), to on sie w kieszeni nie miesci :-(
    >
    > I co teraz - kupic najwiekszy (a bedzie najdrozszy), ktory sie w
    > kieszeni miesci, czy maly, tani i osobno tableta ?
    >
    > A ja ostatnio torbe musialem sobie kupic, bo juz za duzo tych
    > niezbednych dupereli do noszenia - kabelki, ladowarki, sluchawki, peny
    > i karty pamieci ...
    > No i teraz to mnie przestal tablet przerazac, aczkolwiek tez nie
    > bardzo widze sens - maly telefon plus duzy laptop, i po co komu jakis

    Optymalne chyba by bylo urzadzenie modulowe.

    Cos w rodzaju modemu GSM, ktory zawiera karte SIM, antene i niezbedna
    elektronike i w latwy sposob jest przepinany do modulow zawierajacych
    roznej wielkosci ekrany, w wersjach z klawiatura i bez, oraz
    elektronike dostosowana do mozliwosc danego ekranu i dzwieku, bez
    dublowania zwiazanej z obsluga modemo-telefonu.

    W miare potrzeby bysmy wychodzac z domu przekladali modemo-telefon od
    urzadzenia zawierajacego najprostszy ekranik i mechaniczna klawiature,
    do duzego 10' tabletu z funkcja telefonowania.

    Same urzadzenia bylyby tansze a jednoczesnie moznaby stopniowo
    dokupywac elementy do danej linii producenta w miare potrzeb i stanu
    finansow.

  • 96. Data: 2012-07-16 15:20:38
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 16 Lip, 15:15, Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Grupy ci sie pozajączkowały, wypad z tym politycznym szambem stąd.

    ja tam mam gdzies, to juz nie polityka lecz SURVIVAL :)

  • 97. Data: 2012-07-16 15:41:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Jedni chcą miec pracę ciekawą dla SAMOREALIZACJI a inni zaślepieni
    >wybierają rolę SZCZURÓW WYŚCIGOWYCH :P

    Tak sie samorealizujesz, ze cie na telefon nie stac :-P

    J.

  • 98. Data: 2012-07-16 16:05:56
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 16 Jul 2012 06:02:28 -0700 (PDT), Yerine Ictimai wrote:

    > jednak w kieszeni letniej koszulki nie ma szans tego nosić!

    Jak dobrze ześ mi tego wcześniej nie napisal, nie mialbym gdzie fona
    nosic...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 99. Data: 2012-07-16 16:08:57
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 16 Jul 2012 06:07:10 -0700 (PDT), Yerine Ictimai wrote:

    > Jejku, jaki wrażliwy! Pozwól cytować klasyka: "uderz w stół a nożyce
    > się odezwą" ;)

    Miszczu! To Ty kupiles za poltorej klocka gadzet bo Ci w reklamie kazali.
    Takoż uwazasz, ze 8" jest male, a 4" duze.
    Ale ja tego po imieniu nie nazywam, mimo iz korci.

    Anyway, podyskutowalismy. Dobranoc.

  • 100. Data: 2012-07-16 16:35:49
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Trybun pisze:

    > Mógłbyś coś więcej nt. tych doświadczeń? Ja mam "chinola" za 1000 (1/2
    > ceny)zł a każdy co go weźmie do ręki nie może się ustrzec opadnięcia
    > szczeny.. A więc na jakim to sprzęcie się zawiodłeś?

    A możesz się podzielić co to za "chinol"? Ma może GPS i 3G?