  • 41. Data: 2012-07-16 11:11:27
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 16 Lip, 10:59, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Powinno. Z tym teraz poszli na latwizne i polowa ksiazek to jakies
    > "zeszyty cwiczen". Jednorazowe.

    Ta druga jednak połowa nadal jest CIĘŻKA!

    > Ale dziecko powinno tez pocwiczyc pisanie reczne.
    > Wiec co - wracamy do zeszytow (tanie) czy tabletow rezystywnych z
    > rysikiem ? :-)

    to moga sobie przecież na kartkach pisać w szkole (a Pani nauczycielka
    oceniać), tylko po co mają nosić te opasłe tomy!

    Jak dziecko nosiłoby w tornistrze tylko tableta oraz jedynie KILKA
    KARTEK z pracą domową to od razu naród stałby się zdrowszy!

  • 42. Data: 2012-07-16 11:13:07
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Yerine Ictimai nabazgrał(a):

    > Jasne, ale te za 600 zł mają już wszystko, w tym pojemnościowy ekran
    > 1000x600.
    > Jednak i tak te tańsze do samego Internetu spokojnie sa ok, znacznie
    > wygodniej się na nich CZYTA niż na smartfonach 6x droższych!
    > Po prostu sprawa wielkości ekranu i basta!
    > Te za około 600zł mają 3G.

    Pokaż ... bo nie widzę takich ...

  • 43. Data: 2012-07-16 11:13:11
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 01:25:12 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    > A Ministerstwo Oświaty winno udostępnić WSZYSTKIE podręczniki na swym
    > oficjalnym portalu w postaci plików formatu PDF

    A co z prawami autorskimi? A co z kasą z podatków od sprzedaży
    podręczników? Co z zasiłkami dla wszystkich pracowników księgarni, którzy
    pójdą na bruk? Co z kasą na podwyżki dla nauczycieli, bo pozbawieni łapówek
    od wydawców na pewno ich zażądają.
    A poźniej co z kasą na dodatkowe tablety na wymianę tych, które zostaną
    sprzedane przez rodziców, żeby mieli na wódkę. Itp, itd.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 44. Data: 2012-07-16 11:14:53
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 08:28:44 +0200, Chris napisał(a):

    > Też tego nie rozumiem, idea tabletu dla mnie to mobilność z poręcznym
    > dostępem do neta a to ma się tylko dzięki 3G , kupowanie tabletu tylko pod

    Ale 3G można mieć też w postaci np. MiFi. Często wychodzi taniej niż
    różnica cen tabletu 3G i bez 3G, w dodatku pozwala na lepszy odbiór, bo
    mifi można umieścić wyżej albo przy oknie. W każdym razie z dala od
    tłumiącego sygnał ciała człowieka.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 45. Data: 2012-07-16 11:15:33
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 01:18:43 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

> [...]
    > wygodniej się na nich CZYTA niż na smartfonach 6x droższych!
    > Po prostu sprawa wielkości ekranu i basta!

    Okulary powiększające kosztują kilkadziesiąt złotych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PC sa nikomu do niczego nie potrzbne tak jak dzisiaj nikt nie potrzebuje

  • 46. Data: 2012-07-16 11:22:51
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 16 Lip, 11:04, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > Do kieszeni koszuli? Ewentualnie tam, gdzie klucze, kase, dokumenty etc.
    > A na codzien jest w kaburze na pasie i tyle.

    Sorki, ale nie nosze bryczesów wojskowych z kaburami na spluwy i
    pasami na naboje :)
    Wolę LUZ, i olewać czy np. na wspomnianych już rolkach jak się w coś
    walnę to czy ekran DROGIEGO smartfona pozostał nadal w jednym
    kawałku?

    > Supcio. A gdzie wkladasz tego 8" pada? Bo przeciez targasz go wszedzie
    > ze soba? Czy tak tylko bzdurzyles?

    Przeciez piszę, że własnie rozważam jego zakup - i to dopiero po
    wcześniejszym sprzedaniu drogiego smartfona na portlau aukcyjnym "nie
    wymienionym z nazwy"...

    > Nie kupuje się rzeczy typowo konsumpcyjnych, na ktore nas nie stac.

    Powiedz to w icnhiejszych marketingach ;)
    Jakby ludzie rzeczywiście kupowali tylko to na co ich stać to by tamci
    zbankrutowali, i zaprawdę lepiej na tym wyjdą jeśli obniżą cenę a
    wzrośnie POPYT!

  • 47. Data: 2012-07-16 11:30:19
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 16 Lip, 11:13, Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

> [...]
    > pójdą na bruk? Co z kasą na podwyżki dla nauczycieli, bo pozbawieni łapówek

    A co z pieniędzmi na LECZENIE WAD POSTAWY u 70% dzieci i młodziezy w
    naszym Kraju?????

    > A poźniej co z kasą na dodatkowe tablety na wymianę tych, które zostaną
    > sprzedane przez rodziców, żeby mieli na wódkę. Itp, itd.

    To przecież piszę, że cena tabletu odpowiada kompletowi podręczników.
    Rodzice sami muszą kupić tak samo jak komplety podręczników więc jak
    przepiją?

  • 48. Data: 2012-07-16 11:33:15
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 16 Lip, 11:15, Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Okulary powiększające kosztują kilkadziesiąt złotych.

    Ale są niepraktyczne, i bardziej kłopotliwe niz zwarty solidny malutki
    tablet, który jeszcze dodatkowo mozna wykorzystac np. jako tackę do 2
    kieliszków :)

  • 49. Data: 2012-07-16 11:40:36
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 16 Lip, 10:20, Marx <a...@g...com> wrote:

    > Chyba najlepiej z tych tańszych prezentuje się Ainol Aurora II. W cenie
    > 550-800 (zależ gdzie się kupi) jest ekran IPS z w sensownej
    > rozdzielczości, procek x2, GPU Mali, ICS.

    SERDECZNIE dziękuję za konkretny typ!!!!!!!
    Jeżeli ktoś jeszcze może coś fajnego polecić to BARDZO proszę! :)
    (Ponieważ w tym tygodniu chcę to załatwić jeszcze przed wczasami)

  • 50. Data: 2012-07-16 11:41:19
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 02:30:19 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    > A co z pieniędzmi na LECZENIE WAD POSTAWY u 70% dzieci i młodziezy w
    > naszym Kraju?????

    to samo co zawsze - nie ma.

    > To przecież piszę, że cena tabletu odpowiada kompletowi podręczników.
    > Rodzice sami muszą kupić tak samo jak komplety podręczników więc jak
    > przepiją?

    Podręczniki można kupić używane, dostać od pomocy społecznej albo nie
    kupować wcale. I nie jest je tak łatwo sprzedać, szczególnie w ciągu roku