  • 1. Data: 2012-07-14 07:21:27
    Temat: sklep google play
    Od: -= kraus =- <m...@o...pl>

    mam dwie watpliwosci odnosnie sklepu google play -
    przy pierwszej transakcji zapamietal moje dane karty platniczej -
    czy to jest bezpieczne ? czy jak zgubie telefon to ktos moze mi
    wyczyscic karte zakupami ?

    a druga to taka czy mozna wylaczyc placenie karta w calosci i placic tak
    jak w ovi store tylko rachunkiem telefonicznym ...

  • 2. Data: 2012-07-14 08:31:40
    Temat: Re: sklep google play
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-07-14 07:21, -= kraus =- wrote:

    > czy to jest bezpieczne ? czy jak zgubie telefon to ktos moze mi
    > wyczyscic karte zakupami ?

    Oczywiście, jak zakupi odpowiednią ilość aplikacji do pierdzenia. ;-)
    Po zgubieniu telefonu doradzam wizytę na Policji i zgłoszenie ww faktu.
    Reklamacja w banku wraz z załączeniem protokołu. Jak coś obciążą...
    Oczywiście wcześniej edycja konta sklepu przez www i wykasowanie danych
    karty. Może nie zdążą się pobawić.

    > a druga to taka czy mozna wylaczyc placenie karta w calosci i placic tak
    > jak w ovi store tylko rachunkiem telefonicznym ...

    To chyba lepiej jednak robić to kartą: banki mają swoje procedury, choć
    w PL to czasem jest droga przez mękę i trochę udowadniania, że się nie
    jest wielbłądem. Operator może nie zechcieć Ci uwierzyć. ;-)

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 3. Data: 2012-07-14 12:38:49
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 14 Jul 2012 07:21:27 +0200, -= kraus =- wrote:
    > mam dwie watpliwosci odnosnie sklepu google play -
    > przy pierwszej transakcji zapamietal moje dane karty platniczej -
    > czy to jest bezpieczne ? czy jak zgubie telefon to ktos moze mi
    > wyczyscic karte zakupami ?

    Wlacz sobie zatwierdzanie zakupow w markecie pinem.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 4. Data: 2012-07-16 10:23:57
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 14.07.2012 07:21, -= kraus =- wrote:
    > mam dwie watpliwosci odnosnie sklepu google play -
    > przy pierwszej transakcji zapamietal moje dane karty platniczej -
    > czy to jest bezpieczne ? czy jak zgubie telefon to ktos moze mi
    > wyczyscic karte zakupami ?
    wyczyścić nie, ale może ci kupić aplikacje. Nie wiem tylko po co jak
    będą na twoim koncie przypisane... No i możesz zastrzec kartę. Np
    telefonicznie ;)

    > a druga to taka czy mozna wylaczyc placenie karta w calosci i placic tak
    > jak w ovi store tylko rachunkiem telefonicznym ...

    się nie da
    Marx