  • 21. Data: 2012-07-15 23:34:00
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 15 Jul 2012 21:18:33 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

    > A Ty znowu swoje ;) Jakich aplikacji? Wszystkie gry które widziałem,

    Odpowiednich do tabletu.
    http://www.youtube.com/watch?v=z5yCqaf9yBc&feature=p
    layer_detailpage#t=1308s
    O ile się nie zgadzam z Apple w większości tematów, to tu akurat mają
    rację.
    A w Androidzie nie robi się lepiej - robi się gorzej. Wraz z ICS zanikło
    rozdzielenie wersji i wszyscy piszą takie same programy - identyczne na
    tablety i telefony. Jak program ma wyglądać tak jak na telefonie, to na
    cholerę komu tablet? Okulary powiększające są wielokrotnie tańsze.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

  • 22. Data: 2012-07-16 07:15:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Lip, 20:21, Yerine Ictimai <y...@g...com> wrote:

    > Jedyny powód, że byś tabletu nie zabrał na zakupy czy do tramwaju to
    > sprawa MODY!

    W jednej kieszeni komorka, w drugiej tablet w trzeciej portfel, w
    czwartej..........

  • 23. Data: 2012-07-16 08:28:44
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    boxfish nabazgrał(a):

    > Sprawdź, te tablety zazwyczaj mają rezystancyjny ekran, słaby procesor,
    > brak modemu 3g etc etc. Za porównywalny z takim SGS II tablet zapłacisz
    > ponad 1000 zł.
    > Ostatnio zastanawiałem się na Nexusem i po kiego czorta mi tablet bez
    > modemu 3G ? w domu po wifi ? to wole lapka.

    Też tego nie rozumiem, idea tabletu dla mnie to mobilność z poręcznym
    dostępem do neta a to ma się tylko dzięki 3G , kupowanie tabletu tylko pod
    WiFi to masochizm .. :) choć znam jedną osobę co kupiła właśnietani tablet
    10,1" i służy tylko do oglądania filmów, pogrania w czasie podróży bo sporo
    jeżdzi po polsce busami (busy mają WiFi więc nawet słaby net jest pod ręką)
    ale to niszowy rynej jak dla mnie.

  • 24. Data: 2012-07-16 09:02:14
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 15 Jul 2012 21:02:59 +0000 (UTC), kakmar wrote:

    > Dokładnie to jest główna zaleta smartfona.

    Uf, juz się wystraszylem, ze tylko ja to dostrzegam :-)

    > Też nie potrafię znaleźć zastosowania dla siebie, a kupiłem
    > już 2 i jestem z nich bardzo zadowolony, bo używają ich dzieciaki.

    Zeby bylo jasne: ja nie znajduje zastosowania *dla siebie*, absolutnie nie
    mowie, ze jest to sprzet ktory się do niczego nie nadaje czy cos takiego.
    Szkoda mi po prostu wydac 1-2kzl na cos, co bedzie lezakowac.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 25. Data: 2012-07-16 10:14:39
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 15 Lip, 20:41, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > Bo jest ZA DUZE. Sam wymysliles, ze klocek jest oprocz telefonu, prawda?
    > Wszedzie tam, gdzie jestem z telefonem, a nie mam Kindle'a bylbym z
    > telefonem, a bez tabletu. Proste do bólu.

    Jednak smartfony z 4" wyświetlaczami też są ZA DUŻE!
    To tylko marketing nam wmówił, że fajnie to wszędzie ze sobą taszczyć!
    Teraz w te upały jak masz na sobie tylko spodenki i lekką koszulkę to
    GDZIE wsadzisz tego smartfona 13x7cm? Kurde, ja wtedy przekładam SIMa
    do prostego malutkiego telefonika LG, 4x mniejszego, (kiedyś kupionego
    w promocji za grosze w "Market*cośtam") i mam LUZ!
    Że nie wspomnę o CENIE takiego smartfona - przecież jak wypadnie albo
    zamoczy się to RODZINNY KATAKLIZM! :O

    > Jak stu idiotow pojdzie do warzywniaka na łyżwach, to ja nie będę tym
    > 101-szym, uwierz.

    Przesadzasz!
    Jednak już na łyżworolkach jest OK ;)

  • 26. Data: 2012-07-16 10:18:43
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 15 Lip, 21:41, boxfish <c...@g...pl> wrote:
    > Sprawdź, te tablety zazwyczaj mają rezystancyjny ekran, słaby procesor,
    > brak modemu 3g etc etc.

    Jasne, ale te za 600 zł mają już wszystko, w tym pojemnościowy ekran
    1000x600.
    Jednak i tak te tańsze do samego Internetu spokojnie sa ok, znacznie
    wygodniej się na nich CZYTA niż na smartfonach 6x droższych!
    Po prostu sprawa wielkości ekranu i basta!

    > Ostatnio zastanawiałem się na Nexusem i po kiego czorta mi tablet bez
    > modemu 3G ? w domu po wifi ? to wole lapka.

    Te za około 600zł mają 3G.

  • 27. Data: 2012-07-16 10:20:24
    Od: Marx <a...@g...com>

    Super tani tablet jest do dupy (Carrefour ma teraz taki za 200zł). A
    drogi firmowy tablet kosztuje tyle co smartfon.
    Żaden z tanich tabletów nie ma modułu GSM, i prawie żaden nie ma GPS. Te
    najtańsze mają dotyk oporowy = masakra.
    Bateria starcza na ok 3h używania.
    Rozdzielczość słaba.

    Chyba najlepiej z tych tańszych prezentuje się Ainol Aurora II. W cenie
    550-800 (zależ gdzie się kupi) jest ekran IPS z w sensownej
    rozdzielczości, procek x2, GPU Mali, ICS.

    Marx

  • 28. Data: 2012-07-16 10:25:12
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 15 Lip, 23:02, kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Też nie potrafię znaleźć zastosowania dla siebie, a kupiłem
    > już 2 i jestem z nich bardzo zadowolony, bo używają ich dzieciaki.

    Otóż to, IMHO dzieci powinny OBOWIĄZKOWO to nosic ze sobą do SZKOŁY
    zamiast TORNISTRÓW ważących 60kg i rujnujących im KREGOSŁUPY!

    Przecież ceny tych (nawet tych lepszych) tabletów sa mniejsze niż
    KOMPLET PODRĘCZNIKÓW!
    A Ministerstwo Oświaty winno udostępnić WSZYSTKIE podręczniki na swym
    oficjalnym portalu w postaci plików formatu PDF

    Jako tego nie robi to od razu widać co wazniejsze: zagraniczny biznes
    czy ZDROWIE DZIECI!

  • 29. Data: 2012-07-16 10:28:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości
    "dizel" napisał:

    >To jakiś oksymoron. Przecież wg apostołów tzw. niewidzialnej ręki
    >rynku, towar jest tyle wart, ile skłonni są zapłacić zań nabywcy.
    >Więc skoro są skłonni zapłacić za smartfona tysioncpińcet, to tyle są
    >warte, zatem nie są przesadzone.

    Ale masz wlasnie przyklad ze nabywca nie jest sklonny tyle zaplacic.
    Co sie skonczy tak ze powstana smartfony po pincset, i zmniejszy sie
    ilosc tych co chca zaplacic tysiac pincset.

    Juz chyba powstaly, tylko jeszcze troche ubogie ..

    J.

  • 30. Data: 2012-07-16 10:35:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup
    On 15 Lip, 17:36, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    >jaki problem?

    Idiotycznie wyglada, ale co wazniejsze - do kieszeni sie nie miesci.

    Chociaz ... w plecaczku, ze sluchawka BT i wybieraniem glosowym ...
    moze byc :-)

    > A potem bedziemy pisac ze lepszy smartfone z 4", niz dumbfon i
    > tablet ...
    > ktorego sie zostawilo w domu, bo za duzy do noszenia.
    >raz możesz wziąć tableta raz małego smartfona niedotykowego typu
    >Nokie E-52 czy coś podobnego (mniejszego) chodzi o to, że MAŁEGO bo
    >jak potrzebujesz dużego wyświetlacza to bierzesz tablet

    I co chwila bede karte przestawial ?
    nie, bede mial telefon do telefonowania, i tablet do internetowania,
    np z tym darmowym internetem aero2.

    >jednak nie ma sensu się gimnastykować z czytaniem na wyświetlaczu ~4"
    >i marnowac sobie wzrok

    Nie ma tez sensu nosic wielkiego tableta na codzien. Zeby raz na
    miesiac cos pilnie sprawdzic na internecie :-)

    J.