  • 1. Data: 2012-07-15 15:52:55
    Temat: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    Ostatnio sporo jest tanich tabletów w sklepach typu "Media*cośtam",
    np. firm Manta, LG mozna kupić za 200-600 PLN. Pytanie, czy to nie
    lepsze niż Smartfony?
    OK, mozna posiadać jakąś E-52 typowo do dzwonienia, lecz do internetu
    osobno taki właśnie tablet z ekranem 8" przecież mniejszy niż zeszyt i
    spokojnie można go wszędzie brać - czy to nie lepsze rozwiązanie niż
    smartfon z ekranem 4" strasznie niewygodny bo za duży jako telefon ale
    o wiele za mały do czytania internetu?

  • 2. Data: 2012-07-15 16:07:05
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 15 Jul 2012 06:52:55 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    czy to nie lepsze rozwiązanie niż
    > smartfon z ekranem 4" strasznie niewygodny bo za duży jako telefon ale
    > o wiele za mały do czytania internetu?

    Nie, bo nie ma oprogramowania ktore wykorzystuje większy ekran.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 3. Data: 2012-07-15 16:37:12
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 15 Lip, 16:07, Waldek Godel <n...@y...org> wrote:
    > czy to nie lepsze rozwiązanie niż

    > Nie, bo nie ma oprogramowania ktore wykorzystuje większy ekran.

    a nie mogłaby ta Manta postawić na tym zwykłego Linuksa? ;)

  • 4. Data: 2012-07-15 17:23:07
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 15 Jul 2012 06:52:55 -0700 (PDT), Yerine Ictimai
    <y...@g...com> wrote:

> [...]
    >spokojnie można go wszędzie brać - czy to nie lepsze rozwiązanie niż
    >smartfon z ekranem 4" strasznie niewygodny bo za duży jako telefon ale

    Mnie się wydaje że lepiej jednak kupić takiego tableta ze te 200-600
    niż na przykład sgs2 za 1500, a to dlatego że za 1500 to już można
    jakiś komputer stacjonarny złożyć. Ceny smartfonów na dzień dzisiejszy
    wg mnie są sporo przesadzone jeśli chodzi o kupno na wolnym rynku.
    Co by tam nie miał to i tak bateria będzie trzymać 1-2 dni, masakra
    wywalać na takie coś kasę więcej niż 500pln (mowa tu o smartfonach)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-07-15 17:25:59
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 15 Jul 2012 17:23:07 +0200, dizel <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    >Co by tam nie miał to i tak bateria będzie trzymać 1-2 dni, masakra
    >wywalać na takie coś kasę więcej niż 500pln (mowa tu o smartfonach)

    Inna kwestia to rozdzielczość ekranu ale skoro na telefonie da rade
    jakoś korzystać to i na takim tablecie też da radę mimo że może ekran
    większy ale rozdzielczość ta sama co w smartfonach.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-07-15 17:36:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > spokojnie można go wszędzie brać - czy to nie lepsze rozwiązanie niż
    > smartfon z ekranem 4" strasznie niewygodny bo za duży jako telefon ale

    I co - bedziesz dzwonil z 8" ?
    Tablety wykosza ... tablety :-)

    Jedni sobie kupia smartfona, inni smartfona i notebooka, jeszcze inni
    niesmartfona i netbooka, a inni niesmartfona i kindla, bo lepszy niz tablet
    :-)

    A potem bedziemy pisac ze lepszy smartfone z 4", niz dumbfon i tablet ...
    ktorego sie zostawilo w domu, bo za duzy do noszenia.

    J.

  • 7. Data: 2012-07-15 17:38:46
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 15 Jul 2012 17:23:07 +0200, dizel wrote:
    > Mnie się wydaje że lepiej jednak kupić takiego tableta ze te 200-600
    > niż na przykład sgs2 za 1500, a to dlatego że za 1500 to już można
    > jakiś komputer stacjonarny złożyć.

    O ile jeszcze rozwazanie 7-8" tabletu jako alternatywy dla 4" smartfona
    jeszcze ociera się o rozsadek, to ze stacjonarnym komputerem juz ostro
    pojechales :-)

    Na smartofnie np czytam jak w sklepie jest kolejka, czy tez uzywam jako
    navi bedac na nieznanym terenie. Tabletu na zakupy juz bym nie zabieral.
    A stacjonarka w obu zastosowaniach ubawila mnie do łez. :)

> [...]
    > bateria będzie trzymać 1-2 dni, masakra wywalać na takie coś kasę
    > więcej niż 500pln (mowa tu o smartfonach)

    Mozesz kupic jakies i za 300zl, tylko potem się jęczy, że to się muli
    jak glupie. Wzialem za lepsza oferte Huaweia U8500 za zeta, wiec wiem o
    czym mowie.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 8. Data: 2012-07-15 17:52:24
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "dizel" napisał:

    > Ceny smartfonów na dzień dzisiejszy
    > wg mnie są sporo przesadzone jeśli chodzi o kupno na wolnym rynku.

    To jakiś oksymoron. Przecież wg apostołów tzw. niewidzialnej ręki rynku,
    towar jest tyle wart, ile skłonni są zapłacić zań nabywcy. Więc skoro są
    skłonni zapłacić za smartfona tysioncpińcet, to tyle są warte, zatem nie są
    przesadzone.

    JoteR

  • 9. Data: 2012-07-15 17:58:31
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 15 Jul 2012 15:38:46 +0000 (UTC), Michal Tyrala
    <w...@b...com.pl> wrote:

> [...]

    >O ile jeszcze rozwazanie 7-8" tabletu jako alternatywy dla 4" smartfona
    >jeszcze ociera się o rozsadek, to ze stacjonarnym komputerem juz ostro

    Moze i pojechałem ale za taką kase to bym wolał kompa w domu albo
    jakiegoś netbooka

    >Na smartofnie np czytam jak w sklepie jest kolejka, czy tez uzywam jako
    >navi bedac na nieznanym terenie. Tabletu na zakupy juz bym nie zabieral.
    >A stacjonarka w obu zastosowaniach ubawila mnie do łez. :)

    Nie chodziło mi o wielkość ale sam fakt ceny, zresztą co ci z tabletu
    jak bateria długo nie trzyma , można iść nawet i do sklepu ale co z
    tego jak zaraz będzie padaka i trzeba ładować

    >Mozesz kupic jakies i za 300zl, tylko potem się jęczy, że to się muli
    >jak glupie. Wzialem za lepsza oferte Huaweia U8500 za zeta, wiec wiem o
    >czym mowie.

    Mam zte blade za 300pln nie jest to demon szybkości ale na prawde da
    radę z tego korzystać. To że coś nie kosztuje 1000pln nie oznacza że
    jest do dupy

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2012-07-15 18:22:49
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 15 Jul 2012 17:58:31 +0200, dizel wrote:

    > Moze i pojechałem ale za taką kase to bym wolał kompa w domu albo
    > jakiegoś netbooka

    A jak juz mam kompa i netbooka, to moge smartfona?
    Hint: on jest oprocz, nie zamiast.

    > Nie chodziło mi o wielkość ale sam fakt ceny, zresztą co ci z tabletu
    > jak bateria długo nie trzyma , można iść nawet i do sklepu ale co z
    > tego jak zaraz będzie padaka i trzeba ładować

    Zgubiles się: siła 4" smartfona polega na tym, ze po prostu jest pod
    reka. W aucie, tramwaju, w kolejce w sklepie czy na poczcie. Tabletu ani
    netbooka nie targam ze soba na codzien.

    Innymi slowy, smartfonem mozna sporo, zawsze.
    Netbookiem mozna wiecej, czasem.
    (tabletu nie mam, bo nie umiem wymyslec mu zastosowania :-))

    > Mam zte blade za 300pln nie jest to demon szybkości ale na prawde da
    > radę z tego korzystać. To że coś nie kosztuje 1000pln nie oznacza że
    > jest do dupy

    Ma silnie ograniczona wygodę korzystania. Uzywam czasem w/w na przemian
    z Sensation, to wiem jak to boli.