  • 21. Data: 2013-01-26 00:08:46
    Temat: Re: spisek?
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > http://www.camino.pl/canon-pixma-ip7250,twr,64315.ht
    ml

    I bez skanera - fajnie :), tylko, ze z zamiennikami jest problem
    a oryginaly po 40zl (co w sumie nie jest az tak straszne,
    ale Brothery za 20zl maja komplet 10 tuszy).

  • 22. Data: 2013-01-27 09:54:04
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2013-01-26 00:08, Q pisze:
    ml

    > I bez skanera - fajnie :), tylko, ze z zamiennikami jest problem
    > a oryginaly po 40zl (co w sumie nie jest az tak straszne,
    > ale Brothery za 20zl maja komplet 10 tuszy).

    Nie wiem, o jakim brotherze piszesz. Tym bardziej jeżeli chodzi o
    komplet 10 atramentów za 20zł, koszt drukarki poniżej 300zł i możliwość
    drukowania na płytach.
    I co mają fajnego. Bo koszt podrabianych atramentów już dawno przestał
    być dla mnie argumentem.

    Pozdrawiam

    DD

  • 23. Data: 2013-01-27 17:39:10
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    W dniu 2013-01-25 10:51, Q pisze:

    > A wodoodporne tusze?

    Kiedyś, jak drukowałem atramentówką rzeczy
    narażone na wilgoć, to używałem coś takiego:

    http://www.szal-art.pl/protecting-spray-talens-nr680
    -400-ml_173_234/

    Znakomicie się sprawdzało np. na etykietkach
    na butelkach czy słoikach - w wilgoci, w piwnicy
    nic się z tym nie działo. Okazjonalne chlapanie
    wodą i innymi płynami też śladów nie zostawiało.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 24. Data: 2013-01-27 20:13:33
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Q napisał:
    > A wodoodporne tusze?

    W drukarkach Epsona? Kiedyś zdjęcie wydrukowane na Epsonie wytrzymało mi
    dwa tygodnie moczenia. Powyginało się ale farby nie puściło...

    --
    Darek