  • 1. Data: 2013-01-19 15:39:11
    Temat: Monitor Samsung. Banalny - z pozoru - problem, jak zdjąć obudowę ?
    Od: Swift <p...@g...com>

    Starawy monitor SyncMaster 957MB, taki jak tu:
    http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleid=141
    8&page=2
    Chcę dziadka odkurzyć wewnątrz i usiłuję zdjąć tylną pokrywę, wykręcam dwa wkręty w
    dolnych narożnikach i standardowo naciskam lub lekko podważam obudowę po obwodzie. W
    przeciwieństwie do wielu innych monitorów, z którymi ten zabieg jest skuteczny, tu
    nic - ani drgnie. Kiedyś czytałem, że jest w Samsungach niezbędny jakiś "trick", przy
    zdejmowaniu pokrywy, ale nie mogę odnaleźć tekstu.

    Bardzo miły pan, na czacie Samsunga, odpowiedział mi "nie udzielamy wsparcia
    dotyczącego demontażu naszych urządzeń":(((

    PP

  • 2. Data: 2013-01-19 17:27:45
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Swift" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    > Bardzo miły pan, na czacie Samsunga, odpowiedział mi "nie udzielamy
    > wsparcia dotyczącego demontażu naszych urządzeń":(((

    Choć nie było by to chyba dobre, ale odpowiedziałbym panu chyba "Właśnie
    straciliście państwo klienta, porzucam markę Samsung na rzecz np. Belinea,
    czy Philips". Tylko jak to ubrać w słowa, żeby nie wyglądało jak RoMan-a
    "PLONK"... Żeby wyglądało na wypowiedź kogoś mającego jednak pojęcie o
    kindersztubie, żeby nie było paleniem mostów za sobą...?
    Co do rzeczonej obudowy - zdaje mi się, że chyba Samsungiem był pewien stary
    monitor LCD, w którym to i owo padało (aż padło zupełnie), jak go
    rozbierałem, to z początku spodziewałem się tradycyjnych zaczepów (nie było
    ani jednego wkręta do ramki osłaniajacej matrycę), ale nijak nie szło
    podejść. Dopiero kombinacją... paznokcia ( dobrze jest czasem wstrzymac się
    z obcinaniem) :), oraz cienkiego płaskiego wkrętaka, zaczepy były dość
    nietypowe, ale umiejętnie "chwycone" szybko i łatwo puściły. Może pod jakąś
    etykietką jest schowana jeszcze jedna śrubka? Laptopy chyba celują w
    komplikowaniu rozbiórki, śrubka tu, śrubka tam, jeszcze jedna trzyma od
    spodu, ale aby się dostać, trzeba znów odkręcić pierdylion innych, których
    nie odkręcisz, bez uprzedniego odkręcenia z tyłu jakiegoś podzespołu,
    trzymanego przez jedną ukrytą śrubkę z przodu :))

  • 3. Data: 2013-01-19 17:31:59
    Od: MT <m...@w...pl>

    W dniu 2013-01-19 15:39, Swift pisze:
    > SyncMaster 957MB

    Starawy dobre to jest.

    Przeciez to stary parch, pewnie gosc na czacie samsynga boki zrywal .

  • 4. Data: 2013-01-19 17:39:21
    Od: terjan <z...@n...pl>

> [...]
    >
    > Bardzo miły pan, na czacie Samsunga, odpowiedział mi "nie udzielamy wsparcia
    dotyczącego demontażu naszych urządzeń":(((

    widzisz te małe dziury po obwodzie ? trzeba tam wepchnąć płaski
    śrubokręt który podważy zaczepy

  • 5. Data: 2013-01-19 18:59:12
    Od: Swift <p...@g...com>

    W dniu sobota, 19 stycznia 2013 17:39:21 UTC+1 użytkownik terjan napisał:
    > widzisz te małe dziury po obwodzie ? trzeba tam wepchnąć płaski
    > śrubokręt który podważy zaczepy
    Dzięki. Dziury widzę, wkrętak mam :)
    PP

  • 6. Data: 2013-01-19 21:50:10
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-01-19 17:27, Anerys pisze:

    > Użytkownik "Swift" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Jeśli to było na czacie jakimś, zwłaszcza oficjalnym , to bym się
    specjalnie nie dziwił. Widocznie taka jest oficjalna polityka (i nic
    zaskakującego), więc nie mógł (choćby chciał) poradzić. Co innego, gdyby
    to było na żywo, w jakimś serwisie, gdzie nikt tego nie rejestruje co
    się mówi...