  • 1. Data: 2013-01-21 20:24:16
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    > Siri ?

    Pomyliłes firmy. Całkiem co innego.

    > Pewnie by mi sie spodobalo ... ale co znaczy "ma juz" ?
    > Toz to program osobny powinien byc, dzialajacy na wszystkim.

    Niestety - od wersji 4.1 dopiero.

    > A moze nawet strona www.

    To bys dopiero narzekał na nadmiar przesyłanych danych do chmury...

    > Naciaganie na nowy, lepszy model ?

    Android jest bardzo młodym systemem...

    > A skad pewnosc ze wszystko podali ?

    Na tyle im pozwoliłe a polityka prywatności była już u nich
    prześwietlania wielokrotnie...

    > Tylko "Polska" ? Zadnych dokladniejszych ?

    Ale po co dokładniejsze? Lokalizacje dokładne osobno sa przechowywane
    tylko w odrębnej usłudze - Google Latittude.

    > A skad te trzy ?

    Z POI

    > A widzisz - nie chce ci sie adresow wpisac, wolisz oszukiwac :-)

    Mam ten sam adres domu i pracy - a system próbuje sam ustalić i
    głupieje w takiej sytuacji :)

    > Ale do tego to chyba inne narzedzia sluza ?

    Ale po co mam uzywac różnych narzedzi, skoro mam jedno?

    > P.S. Wlasnie klne na te "chatowe" sms ..

    Kwestia przyzwyczajenia.

    > A ch* wie czy swiadomie, sobie przypomnialem - Carierr IQ.

    "Po głębszej analizie problemu okazuje się, że dotyczy on jedynie
    amerykańskich sieci Verizon i Sprint. Oprogramowanie instalowane jest
    przez te sieci, Android sam w sobie nie zawiera takiego modułu."

    I na dokładke na pewno nie zbierano danych dostepowych do banków.

    > On wysylal co tam na ekranie kliknales :-)

    Nie wszystko.

    > Przez plik .cvs
    > vcs ? csv ? Bo cvs nie znam.

    A może csv - nie starałem się zapamietać.

    > A dwa pierwsze ... to nie takie latwe jak sie wydaje :-)

    Jasne, że niełatwe - nazwy pól sa inne.

    > Bo to zly system jest :-P

    Pacz pan!

    > A dajzesz spokoj, korzystam ale coraz gorsze to katalogowanie.
    > Niemal nie mozna dotrzec do starszych informacji, gdzies gina w
    > natloku ..

    Ale za to informacje uzyteczne sa na wierzchu... A jak jesteś stale
    zalogowany, to na podstawie historii wyszukiwania chmura pesonalizuje
    wyniki zgodnie z Twoimi poprzednimi wyborami. Bardzo przydatne.
    Na przykład jak szukam dziwnego ciągu liter i cyfr, to chmura juz sie
    nauczyłe, zeby PDFy podawać na tacy.

    > Wystarczy ze sprawdza z kim sie kontaktowales i tak po nitce do klebka
    > :-)

    Po raz kolejny - prywatnie nie zajmuję się polityką od 23 lat. A wtedy
    jeszcze Google nie było. Google przejeło niekompletne archiwa DejaNews
    i - jak sam zauważyłeś - cznia na stare dane :(

    > A przeciez mozna jeszcze sprawdzic kogo odwiedzales, z kim sie
    > najczesciej kontaktowales, a nawet zalegle mandaty za przekroczenie
    > predkosci ci wystawic :-P

    ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 2. Data: 2013-01-21 22:45:36
    Od: MT <m...@w...pl>

    Android nie jerst zadnym systemem android to nakladka na jadro LINUX'a>

  • 3. Data: 2013-01-21 22:47:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MT,

    > Android nie jerst zadnym systemem android to nakladka na jadro LINUX'a>

    Tak, wiemy. A Windows to nakładka na DOSa.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2013-01-21 23:32:37
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:5223649846$20130121224701@squadack.com...

    > Tak, wiemy. A Windows to nakładka na DOSa.

    Tylko linia W9x i Me, oraz wcześniejsze nie-NT.
    NT nie mają DOSa w jądrze.

  • 5. Data: 2013-01-22 09:53:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello J.F,
    >Pomyliłes firmy. Całkiem co innego.

    No, tak tam napisali. odpowiedz na Siri, o podobnej funkcjonalnosci.

    >Niestety - od wersji 4.1 dopiero.

    >To bys dopiero narzekał na nadmiar przesyłanych danych do chmury...

    Moze nie, skoro sam chcialem te informacje.

    > Naciaganie na nowy, lepszy model ?
    >Android jest bardzo młodym systemem...

    Jak widac ma juz 4 wersje, podwersji nie liczac :-)

    >Na tyle im pozwoliłe a polityka prywatności była już u nich
    >prześwietlania wielokrotnie...

    Ja jestem bardzo ciekaw jakie amerykanskie sluzby za tym stoja.
    Przeciez te telefony i komputery to jest dla nich kopalnia wiadomosci
    i nieomal nieograniczone mozliwosci - niemozliwe aby z tego nie
    korzystali :-)

    A polityka ... jakos nie wierze aby nie mieli logow z ktorych w razie
    potrzeby wyciagna wiecej.
    Byc moze tylko jest ich duzo i sa kasowane ... po paru miesiacach :-)

    >Mam ten sam adres domu i pracy - a system próbuje sam ustalić i
    >głupieje w takiej sytuacji :)

    Aaa, to chyba tak jak moja nokia - dwa te same numery w roznych
    kontaktach i w efekcie nie pokazuje kto dzwoni :-)

    >Ale po co mam uzywac różnych narzedzi, skoro mam jedno?

    Dla mnie naturalne ze historie korespondecji szukam w poczcie, a nie w
    googlu :-)

    >Kwestia przyzwyczajenia.

    nie tylko, kasowanie starych jest upierdliwe.
    A wylaczyc sie nie da ...

> [...]
    >przez te sieci, Android sam w sobie nie zawiera takiego modułu."

    >I na dokładke na pewno nie zbierano danych dostepowych do banków.

    Wszystko wysylaly. Jakie klawisze wciskales wpisujac haslo do banku
    tez.

    >A może csv - nie starałem się zapamietać.

    Comma Separated Value ... tabelka excela tekstem.

    >Jasne, że niełatwe - nazwy pól sa inne.

    To w drugim kroku, w pierwszym musze usunac nowe linie z tekstu, bo w
    kontakcie sa.
    W trzecim zalozyc konto google,

    >Ale za to informacje uzyteczne sa na wierzchu...

    Tylko jesli nowosci szukasz. Uslyszales w radiu, wpisujesz "wypadek w
    opolu" i masz.

    A przypomnij sobie taki wypadek we wroclawiu, na stablowicach, gdzie
    pozniej namawiano do komitetu zniczowego na pms.
    Cztery osoby poszkodowane, w tym dzieci, dwie zmarly. Ulica byla chyba
    Królewiecka, byc moze to sa Maślice a nie Stabłowice.
    Kierowca chyba mial na imie Maciej Z. ... czy mi sie pomylilo, jechal
    audi, dachowal, a po wypadku poszedl na pielgrzymke ... chyba
    wystarczajaco danych aby znalezc ?

    Ja tam na wszelkie automaty patrze bardzo niechetnie.
    Doswiadczenie mi podpowiada, ze zapewne jak raz nie znajdzie, to potem
    sobie zapamieta ze juz raz nie znalazlo i klient byl zadowolony :-)

    Hm, wpisalem 74192, i bez zadnego logowania wiedziala o co mi chodzi.
    Tylko kurde czemu jakies p* alldatasheet, datasheetarchive, a nie
    prosto u zrodla ..

> [...]
    >jeszcze Google nie było. Google przejeło niekompletne archiwa
    >DejaNews
    >i - jak sam zauważyłeś - cznia na stare dane :(

    Ale przeciez starsze dane odgrzebie. A potem sprawdzi wszystkich
    znajomych :-)

    > A przeciez mozna jeszcze sprawdzic kogo odwiedzales, z kim sie
    > najczesciej kontaktowales, a nawet zalegle mandaty za przekroczenie
    > predkosci ci wystawic :-P

    ;)

    Ty sie zajac smiej, ale przyjda kiedys noca, serwerowi w drzwi
    zalomoca, zabiora baze danych ... i co za problem sprawdzic kiedy
    byles na wezle Kostomloty a kiedy w Bolkowie ? :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-01-22 11:02:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Tuesday, January 22, 2013, 9:53:54 AM, you wrote:

    > No, tak tam napisali. odpowiedz na Siri, o podobnej funkcjonalnosci.

    Z Siri rozmawiasz językiem naturalnym...

    [...]

    > Jak widac ma juz 4 wersje, podwersji nie liczac :-)

    FF - niedawno byla wersja 4 a już jest 18. Podwersji nie licząc...

> [...]
    > Przeciez te telefony i komputery to jest dla nich kopalnia wiadomosci
    > i nieomal nieograniczone mozliwosci - niemozliwe aby z tego nie

    Próbowali ale ich za ręke złapano. Android to otwarty system i nerdy
    znajdą ostrygi.

    [...]

    > Dla mnie naturalne ze historie korespondecji szukam w poczcie, a nie w
    > googlu :-)

    Ale ja niekoniecznie pamiętam, czy dany plik przyszedł do mnie jako
    załacznik, mam go na swoim dysku czy też nalazłem w sieci i nie
    ściagałem - Google Desktop załatwia mi to jednym zapytaniem, w jednym
    miejscu.

    > nie tylko, kasowanie starych jest upierdliwe.

    Zaznaczasz wszystko, odznaczasz to, co chcesz zostawić i kasujesz...

    > A wylaczyc sie nie da ...

    Jak chcesz wszystko wyłączać, to wyłącz telefon ;P

    > Wszystko wysylaly. Jakie klawisze wciskales wpisujac haslo do banku
    > tez.

    Ale nie było to działanie legalne i robione przez Google. Na dokładkę
    zasięg lokalny. Równie dobrze możesz na stacjonarnym PeCecie złapac
    trojana czy wirusa.

    > Comma Separated Value ... tabelka excela tekstem.
    > To w drugim kroku, w pierwszym musze usunac nowe linie z tekstu, bo w
    > kontakcie sa.
    > W trzecim zalozyc konto google,

    E, chyba niekoniecznie. Importować możesz bezposrednio w telefonie, z
    karty SD.

    [...]

    > Ale przeciez starsze dane odgrzebie.

    Sprzed 23 lat? Skąd? W archiwach soc.culture.polish został jeden mój
    post sprzed 22 lat.

    > A potem sprawdzi wszystkich znajomych :-)

    Niech sprawdza - nie ma tam polityków.

    > Ty sie zajac smiej, ale przyjda kiedys noca, serwerowi w drzwi
    > zalomoca, zabiora baze danych ... i co za problem sprawdzic kiedy
    > byles na wezle Kostomloty a kiedy w Bolkowie ? :-)

    To się już dawno przedawniło - ja już 7 rok jestem niedzielnym
    kierowcą :P
    Poza tym - ciekawszy zawsze był czas Bolków - Jelenia Góra ;)
    Kostomłoty - Bolków miał za duzy błąd pomiaru ;P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2013-01-22 11:29:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    Hello J.F,

    >Próbowali ale ich za ręke złapano. Android to otwarty system i nerdy
    >znajdą ostrygi.

    A zrodla do systemu na swoim telefonie masz ? Skompilowales i
    zainstalowales, ot tak dla pewnosci czy to aby na pewno te zrodla ?

    A przeciez nie musi byc w systemie, moze byc po stronie serwerow, w
    programach dodatkowych, w grach, w wirusach, w upgradach, czy wreszcie
    w systemie tylko furtka, a instalowane z zewnatrz u wybranych.
    Albo w systemie log z aktywnosci, sciagany wedle zyczenia ..

    >Zaznaczasz wszystko, odznaczasz to, co chcesz zostawić i kasujesz...

    >Jak chcesz wszystko wyłączać, to wyłącz telefon ;P

    Na razie chcialbym tylko wylaczyc "chat view".

    >To się już dawno przedawniło - ja już 7 rok jestem niedzielnym
    >kierowcą :P

    Na pewno ci przyzwyczajenia zostaly i dociskasz, nawet nie zwracajac
    uwagi.

    >Poza tym - ciekawszy zawsze był czas Bolków - Jelenia Góra ;)
    >Kostomłoty - Bolków miał za duzy błąd pomiaru ;P

    Ale na pierwszym jak wyjdzie srednia 88, to nie ma jak ukarac, a na
    drugim jak wyjdzie 107, to juz jest rzetelna podstawa :-)

    J.

  • 8. Data: 2013-01-22 18:48:58
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Na razie chcialbym tylko wylaczyc "chat view".

    Się nie da, wkurwia, ale tu przyznam rację Romanowi, przyzwyczaisz się.
    Przem