  • 1. Data: 2013-01-22 16:14:50
    Temat: spisek?
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    pytałem na pececie, nikt mi nie odpowiedział... o co chodzi z tym, że
    nigdzie nie można kupić nagrywarki DVD z Lightscribem lub LabelFlashem?
    jakaś zmowa? a może problemy o których pisałem wcześniej pojawiły się u
    znaczącej części użytkowników? Ktoś COŚ wie?

  • 2. Data: 2013-01-22 17:19:34
    Temat: Re: spisek?
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kdmada$uje$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > jakaś zmowa? a może problemy o których pisałem wcześniej pojawiły się u
    > znaczącej części użytkowników? Ktoś COŚ wie?

    W ciągu minuty w Allegro znalazłem zarówno LS, jak i LF. Nawet Blu-Ray jest.

  • 3. Data: 2013-01-22 17:32:56
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > pytałem na pececie, nikt mi nie odpowiedział... o co chodzi z tym, że
    > nigdzie nie można kupić nagrywarki DVD z Lightscribem lub LabelFlashem?
    > jakaś zmowa?

    tusk wszystkie kupil.

  • 4. Data: 2013-01-22 17:40:15
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > tusk wszystkie kupil.

    "Kupił", ale czy w tym znaczeniu
    http://pl.wiktionary.org/wiki/Indeks:Polski_-_Gwara_
    wi%C4%99zienna#K ??

    R.

  • 5. Data: 2013-01-22 18:20:10
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > tusk wszystkie kupil.

    tusk i gronkiewicz buraku...

  • 6. Data: 2013-01-22 19:00:49
    Od: "Kan" <f...@r...tw>

    Masz dopiero 9 lat a tak nieładnie od\zywasz się do starszych.
    To właśnie jest pokolenie jp2. Niewychowane a zindoktrynowane.

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kdmho9$ns8$1@node2.news.atman.pl...

  • 7. Data: 2013-01-22 19:06:54
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    burako-EOT

  • 8. Data: 2013-01-22 19:12:40
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > "Kupił", ale czy w tym znaczeniu
    > http://pl.wiktionary.org/wiki/Indeks:Polski_-_Gwara_
    wi%C4%99zienna#K ??

    oczywiscie znaczenie 1), znaczy ukradl.
    bo to pijak, i zlodziej. bo kazdy pijak to zlodziej.

  • 9. Data: 2013-01-22 19:14:31
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > burako-EOT

    a tak a propos nagrywarek z LS/LF:
    w Bydgoszczy widzialem.

  • 10. Data: 2013-01-22 21:56:32
    Od: butek <e...@i...invalid>

    W dniu 22.01.2013 16:14, identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > jakaś zmowa? a może problemy o których pisałem wcześniej pojawiły się u
    > znaczącej części użytkowników? Ktoś COŚ wie?
    Może dlatego, że nigdy nie słyszałem żeby ktoś tego używał, a biorąc pod
    uwagę, że obecnie "co druga" atramentówka ma cd-tray w zestawie
    szarobury pseudo-nadruk na CD/DVD już jest po prostu passe?

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate