  • 21. Data: 2012-11-22 22:31:27
    Temat: Re: silnik przyszlosci
    Od: tÎż

    Maciek wrote:

    > Ty masz lektyka pchana przez niewolnikow :)

    A Ty jesteś. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 22. Data: 2012-11-22 22:32:35
    Od: tÎż

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ręce mi opadły.

    A kogo to obchodzi?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 23. Data: 2012-11-22 22:34:37
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Uzytkownik <g...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Jakie to beda w przyszlosci silniki? Ott? Diesel? Wolnossak? Doladowany? A
    > moze nawet turbina gazowa?

    silnik przyszlosci to silnik z 1 cylindrem o pojemnosci 500ccm. Bedzie
    napedzal auta od segmentu A do D. Moc bedzie konfigurowalna programowo.
    Silnik bedzie wazyl 20km bo metale kolorowe sa drogie. Duze obroty, male
    momenty to kormby nie beda musialy byc duze.

  • 24. Data: 2012-11-22 23:02:34
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Nov 2012 22:31:17 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ręce mi opadły.

    Emotikonka byla po to, zeby nie brac tego zbyt powaznie...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 25. Data: 2012-11-23 08:28:40
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:k8liln$1j0o$1@news2.ipartners.pl...

    > O wiele trudniej byłoby oakcyzować osobno prąd "do napędu" - elektrony nie
    > mają markerów :)

    Jak to nie. Obecnie z racji że nie ma potrzeby, oznakowane sa wszystkie
    takim minusikiem.
    http://gfx1.bryk.pl/text/00029/00029113.jpg
    Co za problem użyć inny znaczek.
    Założe się że urzędnik unijny który wymyślił że żaba to ryba a marchewka to
    owoc równie dobrze wpadnie na pomysł że akcyzowane elektrony będa miały znak
    "a". Jeszcze wyda stosowne rozporządzenie w którym określi i zwymiaruje jak
    to "a" ma wyglądać i za błędne zastosowane "a" będą grozić poważne sankcje.
    Jeszcze nie znasz możliwości twórczych urzedników unijnych.

    :)))))

    Marek

  • 26. Data: 2012-11-23 08:40:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Nov 2012 08:28:40 +0100, 4CX250 napisał(a):
    > Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    >
    > Jak to nie. Obecnie z racji że nie ma potrzeby, oznakowane sa wszystkie
> [...]

    Ale wszystkie maja taki sam, to nadal nie odroznisz.
    A jakbys potrafil robic okragle, kwadratowe i trojkatne, to bylo by latwiej
    - do samochodu wchodza tylko okragle, w domamu masz same kwadratowe, do
    telewizora wchodza, do komputera, do pralki, do lodowki ... ale tylko w tej
    o klasie A, bo B i gorsze, oraz zarowki, to wymagaja trojkatnych :-)

    > Założe się że urzędnik unijny który wymyślił że żaba to ryba a marchewka to
    > owoc

    Z ta marchewka to nie tak.

    J.

  • 27. Data: 2012-11-23 08:51:55
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > A z czego chcesz robić energię elektryczną do napędzania samochodów?

    No jak to: słońce, wiatr, fale, atom... węgiel :)

  • 28. Data: 2012-11-23 08:58:14
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Ale wszystkie maja taki sam, to nadal nie odroznisz.

    Eee tam. Są Oscypki i Scypki. Dla mnie to samo, dla innych nie.

> [...]
    > tej
    > o klasie A, bo B i gorsze, oraz zarowki, to wymagaja trojkatnych :-)

    Policzą ci ilość wykorzystanej enegii w samochodzie na podstawie przebiegu,
    Raz do roku będziesz musiał zanieść jakiś PIT w wykazanym przebiegiem
    samochodu jego marką i mocą silnika i na tej podstawie będziesz miał do
    zaplaty akcyzę.

    Marek

  • 29. Data: 2012-11-23 08:58:16
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-11-22 19:26, Iksiński pisze:

    > A po co mają mieć? Na czym ten problem z akcyzą miałby polegać? Sposobów na
    kontrolę już dziś jest wiele

    O, a mógłbyś wymienić choć ze dwa?

  • 30. Data: 2012-11-23 09:00:34
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-11-23 08:58, 4CX250 pisze:

> [...]
    mocą silnika i na tej podstawie będziesz miał do zaplaty akcyzę.

    Może też być np. obowiązkowy czip w module ładowania, gadający tylko z autoryzowanymi
    stacjami napełniania...
    Ale nasi zdolni elektronicy migiem rozpracują liczniki, czipy czy co tam chcesz.