  • 1. Data: 2012-11-22 08:32:32
    Temat: Problem z odpalaniem (diesel)
    Od: KA-RAM-BA <k...@w...pl>

    Cześć.

    Samochód to Meganka 1.9D
    Mam z nią następujący problem:

    Gdy chcę ją odpalić to skubana się buntuje :-) Najlepsze w tym wszystkim jest to, że
    jak juz zapali i wyłącze stacyjkę i znowu próbuje od razu zapalić to zapala na dotyk.
    Zrobiłem wczoraj test i wykonałem kilka szybkich wyłęczeń stacyjki i od razu włączeń
    i zawsze zapala na dotyk. Natomiast jak wyłączę stacyjkę i odczekam kilka sekund to
    znowu mam problem z jej uruchomieniem.
    Co mam skopane?

    KA-RAM-BA

  • 2. Data: 2012-11-22 09:19:37
    Temat: Re: Problem z odpalaniem (diesel)
    Od: Piotr Molski <p...@o...pl>

    W moim starym dieslu (1,9 VW) klopoty z zapalaniem to w 95% zawsze
    byla wada ukladu paliwowego (nieszczelnosc lub cofanie sie paliwa do
    baku spowodowane jego zapchaniem). Ale zeby w ciagu paru sekund od
    wylaczenia silnika pojawiala sie taka dolegliwosc? W diagnozie
    pomagaja przezroczyste odcinki przewodow paliwowych pozwalajace
    stwierdzic co sie w nich dzieje.
    pozdr
    Piotr

  • 3. Data: 2012-11-22 09:28:16
    Od: KA-RAM-BA <k...@w...pl>

    Przewody ma przezroczyste i obserwując je, nic nie widać by paliwo sie cofało.
    Nie znam się za bardzo ale może to jakiś elektrozawór?
    U mechaników już tylu byłem że nie zliczę i żaden nie ma pomysłu.

  • 4. Data: 2012-11-22 09:30:45
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Wed, 21 Nov 2012 23:32:32 -0800 (PST), KA-RAM-BA napisał(a):

> [...]
    włączeń i zawsze zapala na dotyk. Natomiast jak wyłączę stacyjkę i odczekam kilka
    sekund to znowu mam problem z jej uruchomieniem.

    Paliwo się cofa w przewodach.