  • 1. Data: 2012-11-22 10:13:29
    Temat: w pyrylandii nie znaja S-3??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Wczoraj musiałem wieczorem odwiedzić Warszawę... Jechałem al.
    Jerozolimskimi i skręcałem w lewo w al. JPII. Stoję za torowiskiem na
    czerwonym S-3 w lewo z tyłu pusto. Sygnalizator do jazdy na wprost
    zmienia się na zielony i za mną pojawia się jakiś kapelusznik z PO na
    początku rejestracji. S-3 w lewo nadal czerwony. Kapelusznik trąbi i
    trąbi. W końcu zajeżdża drogę komuś jadącemu na wprost, omija mnie i
    pakuje się na torowisko w al. JPII.

    W poznańskiem S-3 się nie instaluje, że gamoń nie zrozumiał
    sygnalizatora? Ech, szkoda że akurat kamerki nie miałem włączonej - bym
    podrzucił straszakom to by mu wytłumaczyli zasady ruchu drogowego ;->

  • 2. Data: 2012-11-22 10:18:00
    Temat: Re: w pyrylandii nie znaja S-3??
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 22 Nov 2012 10:13:29 +0100, Andrzej Lawa

    > W poznańskiem S-3 się nie instaluje,
    > że gamoń nie zrozumiał sygnalizatora?

    Skąd wiesz, czy to nie był kolega z twojego bloku?

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2012-11-22 10:28:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.11.2012 10:18, Myjk pisze:
    > Thu, 22 Nov 2012 10:13:29 +0100, Andrzej Lawa

    > Skąd wiesz, czy to nie był kolega z twojego bloku?

    Bo nie mieszkam w bloku, dzieciaku.

  • 4. Data: 2012-11-22 10:40:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 22 Nov 2012 10:28:34 +0100, Andrzej Lawa

    > Bo nie mieszkam w bloku, dzieciaku.

    Pocieszasz się. Dzieciaki, to oceniają
    pochodzenie po tablicach rejestracyjnych.

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2012-11-22 10:50:16
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-11-22 10:13, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > początku rejestracji. S-3 w lewo nadal czerwony. Kapelusznik trąbi i
    > trąbi. W końcu zajeżdża drogę komuś jadącemu na wprost, omija mnie i

    [TrollMode]
    Bo z reguły wszyscy z PO mają prawo w... nosie
    [/TrollMode]

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-11-22 11:17:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.11.2012 10:40, Myjk pisze:
    > Thu, 22 Nov 2012 10:28:34 +0100, Andrzej Lawa

    > Pocieszasz się. Dzieciaki, to oceniają
    > pochodzenie po tablicach rejestracyjnych.

    Primo: interpunkcji najwyraźniej nie dałeś rady nauczyć się sam.

    Secundo: wyluzuj, dzieciaku, bo ci żyłka pęknie - najwyraźniej odniosłeś
    wrażenie, że atakuję twoje poznańskie podwórko, a tak na prawdę mam w
    nosie skąd on był i moja uwaga "lokalizacyjna" była żartobliwa.
    Inteligentni zauważyli i też sobie zażartowali (POlitycznie ;) ) a ty
    się dorabiasz przedwczesnych wrzodów żołądka.

  • 7. Data: 2012-11-22 11:33:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 22 Nov 2012 11:17:14 +0100, Andrzej Lawa

    > Primo: interpunkcji najwyraźniej nie dałeś rady nauczyć się sam.

    Ty niestety nie opanowałeś czegoś bardziej podstawowego,
    kultury -- ale to widać nie od dziś.

    > Secundo: wyluzuj, dzieciaku, bo ci żyłka pęknie
    > - najwyraźniej odniosłeś wrażenie, że atakuję
    > twoje poznańskie podwórko,

    Moje podwórko jest warszawskie, trollu.
    Owszem, też czasem pomstuję, że muszę je
    współdzielić z takimi trollami jak ty.

    > a tak na prawdę mam w nosie skąd on był
    > i moja uwaga "lokalizacyjna" była żartobliwa.

    Ło ho ho ho, nic tylko zrywać boki.

    > Inteligentni zauważyli i też sobie zażartowali
    > (POlitycznie ;) )

    Jeszcze coś ciekawego wymyśl, dzieciaku.

    > a ty się dorabiasz przedwczesnych wrzodów żołądka.

    Nie schlebiaj sobie, takim dobrym trollem nie jesteś.

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2012-11-22 12:23:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.11.2012 11:33, Myjk pisze:
    > Thu, 22 Nov 2012 11:17:14 +0100, Andrzej Lawa

    > Ty niestety nie opanowałeś czegoś bardziej podstawowego,
    > kultury -- ale to widać nie od dziś.

    ...napisał dzieciak, który nawet przedstawić się boi.

    No to won na to podwórko, szczylku!

    Nie wtrącaj się do rozmów dorosłych!

    [ciach myjkowe pomyjki]

  • 9. Data: 2012-11-22 12:30:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 22 Nov 2012 12:23:34 +0100, Andrzej Lawa

    > ...napisał dzieciak, który nawet przedstawić się boi.

    Takim trollom jak ty się nie przedstawiam, bo i po co...

    > No to won na to podwórko, szczylku!
    > Nie wtrącaj się do rozmów dorosłych!

    Wyluzuj, bo ci żyłka pęknie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2012-11-22 12:46:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.11.2012 12:30, Myjk pisze:
    > Thu, 22 Nov 2012 12:23:34 +0100, Andrzej Lawa

    > Takim trollom jak ty się nie przedstawiam, bo i po co...

    Bo się boisz :)

    > Wyluzuj, bo ci żyłka pęknie.

    Nie pękła od podobnego tobie ratlerka, to i od ciebie nie pęknie,
    szczeniaku.