-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!zen.net.
uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-sp
o-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5...@g...com>
<k8lf2s$ea9$1@node2.news.atman.pl> <k8lg4k$6s4$1@news.task.gda.pl>
<k8liln$1j0o$1@news2.ipartners.pl>
Subject: Re: silnik przyszlosci
Date: Fri, 23 Nov 2012 08:28:40 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
X-Antivirus: avast! (VPS 121122-1, 2012-11-22), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 21
Message-ID: <50af25aa$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.55.236.85
X-Trace: 1353655722 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1312 80.55.236.85:2685
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2473530
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
wiadomości news:k8liln$1j0o$1@news2.ipartners.pl...
> O wiele trudniej byłoby oakcyzować osobno prąd "do napędu" - elektrony nie
> mają markerów :)
Jak to nie. Obecnie z racji że nie ma potrzeby, oznakowane sa wszystkie
takim minusikiem.
http://gfx1.bryk.pl/text/00029/00029113.jpg
Co za problem użyć inny znaczek.
Założe się że urzędnik unijny który wymyślił że żaba to ryba a marchewka to
owoc równie dobrze wpadnie na pomysł że akcyzowane elektrony będa miały znak
"a". Jeszcze wyda stosowne rozporządzenie w którym określi i zwymiaruje jak
to "a" ma wyglądać i za błędne zastosowane "a" będą grozić poważne sankcje.
Jeszcze nie znasz możliwości twórczych urzedników unijnych.
:)))))
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 23.11.12 08:40 J.F.
- 23.11.12 08:51 Jakub Witkowski
- 23.11.12 08:58 4CX250
- 23.11.12 08:58 Jakub Witkowski
- 23.11.12 09:00 Jakub Witkowski
- 23.11.12 09:06 4CX250
- 23.11.12 09:09 Albercik
- 23.11.12 09:11 Ergie
- 23.11.12 09:18 Jakub Witkowski
- 23.11.12 09:22 Jakub Witkowski
- 23.11.12 09:22 Tadzik
- 23.11.12 09:28 Jakub Witkowski
- 23.11.12 09:32 WS
- 23.11.12 09:35 Jakub Witkowski
- 23.11.12 09:57 Ergie
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A