-
11. Data: 2012-11-22 17:57:26
Temat: Re: silnik przyszlosci
Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>
"Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
news:50ae4dd8$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...
> Problem nie lezy w silniku.
> Problem lezy w dostarczaniu energii do niego.
>
> A raczej w czasie który jest potrzebny do dostarczenia jej w ilosci, która
> pozwoli przejechac sensowna odleglosc np. 500 czy 1000 km.
Raczej w "nosniku energii'
-
12. Data: 2012-11-22 18:49:17
Temat: Re: silnik przyszlosci
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Uzytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisal w wiadomosci grup
dyskusyjnych:50ae5973$...@n...home.net.pl...
> "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
> news:50ae4dd8$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...
>
>> Problem nie lezy w silniku.
>> Problem lezy w dostarczaniu energii do niego.
>>
>> A raczej w czasie który jest potrzebny do dostarczenia jej w ilosci,
>> która pozwoli przejechac sensowna odleglosc np. 500 czy 1000 km.
>
> Raczej w "nosniku energii'
Skoro daloby sie naladowac zwykly aku w pojezdzie elektrycznym w 1 minute,
to nosnik nie jest istotny.
Ale generalnie wiesz o co biega.
-
13. Data: 2012-11-22 19:26:32
Temat: Re: silnik przyszlosci
Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
wiadomości news:k8liln$1j0o$1@news2.ipartners.pl...
>W dniu 2012-11-22 16:25, Marcin N pisze:
>
>> obecne necy nie mają nic wspólnego z wolnym rynkiem a są wynikiem tego,
>> ile konsument jest w stanie zapłacić i do tego dostosowuje się podatki.
>
> Paliwa napędowe są oakcyzowane.
> O wiele trudniej byłoby oakcyzować osobno prąd "do napędu" - elektrony nie
> mają markerów :)
A po co mają mieć? Na czym ten problem z akcyzą miałby polegać? Sposobów na
kontrolę już dziś jest wiele, za kilkanaście lat, kiedy problem zrobi się
realny sposobów będzie jeszcze więcej.
Pozdrawiam
X
-
14. Data: 2012-11-22 20:12:11
Temat: Re: silnik przyszlosci
Od: "newsman" <n...@n...problem>
Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5f0657cb-f119-49ac-80a2-00c84388f285@go
oglegroups.com...
Przewiduje ze przyszlosc (osobowek) to tylko elektryki, i silnik spalinowy
pelni tam tylko role "przedluzacza zasiegu", cos jak ma Opel Ampera.
Jak myslicie, w ktora strone moze pojsc rozwoj takich silnikow? Warunki
pracy troche inne:
- pracuje w duzym obciazeniu, gdzie efektywnosc wyzsza
- pracuje we waskim zakresie obrotow
Jakie to beda w przyszlosci silniki? Ott? Diesel? Wolnossak? Doladowany? A
moze nawet turbina gazowa?
bajcik
----------------------------------------------------
----
Wujnia europejska doprowadzi do tego, ze bedziemy zap..lać wózkami
ciągnietymi przez osiołki. Ku uciesze róznych osranych wegetarian.
-
15. Data: 2012-11-22 20:44:44
Temat: Re: silnik przyszlosci
Od: Marcin N <m...@o...pl>
W dniu 2012-11-22 20:12, newsman pisze:
> ----------------------------------------------------
----
> Wujnia europejska doprowadzi do tego, ze bedziemy zap..lać wózkami
> ciągnietymi przez osiołki. Ku uciesze róznych osranych wegetarian.
Bez obaw. Pierwsze wyłączenia prądu w Niemczech wybiły im z głowy
pozamykanie elektrowni atomowych. Poważny brak prądu i "zieloni" wyjadą
na taczkach wypieprzeni przez normalnych rozsądnych ludzi.
--
MN
-
16. Data: 2012-11-22 21:32:42
Temat: Re: silnik przyszlosci
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello garus,
Thursday, November 22, 2012, 4:53:19 PM, you wrote:
>> A w czym silnik elektryczny będzie lepszy dla użytkownika?
>> Teraz jego jedyną zaletą jest cena przejazdu.
> W miare jak ropa bedzie sie konczyla to ten argument bedzie sie jeszcze wzmacnial.
A z czego chcesz robić energię elektryczną do napędzania samochodów?
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
17. Data: 2012-11-22 21:35:41
Temat: Re: silnik przyszlosci
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello Hants,
Thursday, November 22, 2012, 5:57:26 PM, you wrote:
>> Problem nie lezy w silniku.
>> Problem lezy w dostarczaniu energii do niego.
>> A raczej w czasie który jest potrzebny do dostarczenia jej w ilosci, która
>> pozwoli przejechac sensowna odleglosc np. 500 czy 1000 km.
> Raczej w "nosniku energii'
Nośnik nie ma znaczenia - dla przejechania 500km z prędkoscią 100km/h
potrzebujesz jakiś 150kWh. Jakim sposobem chcesz pobrać w sensowym
czasie taką ilość energii z sieci energetycznej i przepompować ja do
nośnika energii?
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
18. Data: 2012-11-22 21:43:03
Temat: Re: silnik przyszlosci
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia 22 Nov 2012 16:21:12 GMT, tÎż napisał(a):
> Ja mam taką!
Ty masz lektyka pchana przez niewolnikow :)
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
-
19. Data: 2012-11-22 21:44:32
Temat: Re: silnik przyszlosci
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Thu, 22 Nov 2012 21:35:41 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
>Jakim sposobem chcesz pobrać w sensowym
> czasie taką ilość energii z sieci energetycznej i przepompować ja do
> nośnika energii?
Pantografem? :)
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
-
20. Data: 2012-11-22 22:31:17
Temat: Re: silnik przyszlosci
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello Maciek,
Thursday, November 22, 2012, 9:44:32 PM, you wrote:
>> Jakim sposobem chcesz pobrać w sensowym czasie taką ilość energii z
>> sieci energetycznej i przepompować ja do nośnika energii?
> Pantografem? :)
Ręce mi opadły.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)