  • 11. Data: 2009-02-27 20:46:53
    Temat: Re: scigacz.pl vs. pl.rec.motocykle
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    gildor pisze:

    > to ja mogę być skarbnikiem (zanim MadMax doczyta)

    Widziałem.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska __| _ \__ /_ |_ | \ \
    http://www.madmax.riders.pl (_ | __/ / | | ( |( |

  • 12. Data: 2009-02-27 21:36:56
    Od: k...@g...com

    Ireneusz Dyła wrote:

    Magic dodaj to jako motto do FAQ

    Więcej dystansu do wlasnych osiągnieć i bedzie dobrze.
    My wiemy jak jest, z tą jazda także. Precle nigdy nie byly klubem.
    Al mozemy się wyrózniac - pozytywnie - na tle innych "forów"

    O, nie, za latwo bys chcial.

    Precle to juz spolecznosc ( i to juz epoka poznego cesarstwa) jakiego
    by nie dojebac transparentu WELCOME to bedzie ino szmata na kiju.

    Poniewaz gdyz:
    spolecznosc ma reguly, profil, historie. I to dosc dluga.
    A terazniejszosc a to jest taki punkt w tej historii ze....
    strona precli na naszej klasie wydaje mi sie najlepszym pomyslem.

    A w RL to precle maja swoja freblowke, tylko mlodziez nie jest z tych
    czasow co by latala starszym po piwo.

    Ale, zeby nie bylo ze precle to samo zlo.
    Cwiczylem ostatnio zycie grupowe na jednym z "innych forum-ow".
    Po pol roku trzepnalem drzwiami.

    Otwartość, kultura i dystans. :)

    Ty, ja kiedys zalozylem taki watek Love and Peace na HC i nawet paru
    to mi sie udalo nabrac.

    KJ

  • 13. Data: 2009-02-27 21:39:32
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Easy pisze:

    > zrobi sie cieplo to nikt nie bedzie pierdzielil bez sensu bo nie bedzie
    > miał czasu.

    Ja bede mial czas bo wtedy moze motocykl skoncze. Na razie czasu nie mam
    bo robie :) A potem to luz, przeciez wszyscy wiedza ze hajleje nie jezdza.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 14. Data: 2009-02-27 23:22:38
    Od: marider <m...@g...pl>

    k...@g...com pisze:

    > Magic dodaj to jako motto do FAQ

    Popieram ;]

    > Otwartość, kultura i dystans. :)

    I czytanie miedzy wierszami. Tu mozna pocwiczyc ;)

    > Ty, ja kiedys zalozylem taki watek Love and Peace na HC i nawet paru
    > to mi sie udalo nabrac.

    Prawnicy tez mieli taki swoj MC klubik w Wawie - "Rajlawenpis" (pisze
    fonetycznie bo nie pamietam juz jak to szlo w poprawnej formie). Chyba
    sie rozpadl bo sluch o nich zaginal.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 15. Data: 2009-02-28 06:27:44
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Watson pisze:

    > Magic dodaj to jako motto do FAQ

    Nie :) Ale miło że nadal pisze "my", nie ? ;)

    > Otwartość, kultura i dystans. :)

    A to zawsze.

    > (chyba kaznodzieją zostanę ;P)

    Czy mógłbyś jednak w końcu kupić tę 600 na tor ? Nie mam motywacji.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 16. Data: 2009-02-28 08:58:58
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 27 Lut, 22:36, k...@g...com wrote:

    > Otwartość, kultura i dystans.  :)
    >
    > Ty, ja kiedys zalozylem taki watek Love and Peace na HC i nawet paru
    > to mi sie udalo nabrac.

    a moze przy tych mentalnych porzadkach, warto zalozyc watek
    HC vs pl.rec.motocykle ?
    ;-)

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB13

  • 17. Data: 2009-02-28 10:02:45
    Od: Terror <t...@s...scigacz.pl>

    Dnia 28-02-2009 o 09:58:58 lesor <l...@o...pl> napisał(a):

    > a moze przy tych mentalnych porzadkach, warto zalozyc watek
    > HC vs pl.rec.motocykle ?

    budzisz potwora, Lesorku ;)

    --
    Trr | B12 | X360 | PSP | GG: 52182

  • 18. Data: 2009-03-02 07:40:32
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 28 Lut, 09:58, lesor <l...@o...pl> wrote:

    > a moze przy tych mentalnych porzadkach, warto zalozyc watek
    > HC vs pl.rec.motocykle ?

    gupek. wyobrażasz sobie krzyki oburzenia, jak zrobimy tu sobie taki
    czat z łanlajnerami, doterami... a jak już zaczniemy nemrodyzować w
    kocyliard postów, gdzie połowa wypowiedzi to mikołaizmy. że już nie
    wspomnę o nieuniknionej dyskusji wyższości woka nad syndromem Wiewióra
    leżącym na moim podwórku w towarzystwie demonów...
    a walnę se nawet delimiterem, bo Madziuli i tak nie uświadcze...

    --
    - gildor

  • 19. Data: 2009-03-02 11:20:09
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    lesor wrote:

    > Watson, a kto wytykal ostatnio komus ze chce jezdzic?
    > Ty preclu! Tyyy.

    Byłeś przecież pozytywnym przykładem świra który w czasie wolnym jedzie zwiadzac
    Europe.
    Jadac nonstop. Takich przykladów jest wiecej :) chocby Irek.

    > Zdziadziales, oj zdziadziales. ;-))
    > Pisz wniosek urlopowy i pakuj pudelka! :)

    A to nie rozumiem. Mam się stad wyprowadzić? ;-)

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 20. Data: 2009-03-02 11:37:02
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Użytkownik wrote:
    > Precle to juz spolecznosc ( i to juz epoka poznego cesarstwa) jakiego
    > by nie dojebac transparentu WELCOME to bedzie ino szmata na kiju.

    Sila wlasnie tkwi w zmianach. Trzeba tylko na nie się umiec zalapac.
    Pozne cesarstwo - podoba mi sie to porównanie.

> [...]
    > A terazniejszosc a to jest taki punkt w tej historii ze....
    > strona precli na naszej klasie wydaje mi sie najlepszym pomyslem.

    Tak - o tym własnie mówie - otwartosc na zmiany :)

    > A w RL to precle maja swoja freblowke, tylko mlodziez nie jest z tych
    > czasow co by latala starszym po piwo.

    W życiu! To bzdura. Nie widze powodu aby ktoś stawial mi browara w imie zaslug.
    To nie klub, siła prm jest to ze kazdy moze tu zaistniec. W RL tez

    > Ale, zeby nie bylo ze precle to samo zlo.
    > Cwiczylem ostatnio zycie grupowe na jednym z "innych forum-ow".
    > Po pol roku trzepnalem drzwiami.

    Bo na kazdym z forów w koncu utworzy sie struktura, hierarchia.
    I ci wyzej przechodza do obrony i utrzymania stanowisk.
    A tu - hehe - nigdy. Pełna demokracja, ekstremalny egalitaryzm.

    > Otwartość, kultura i dystans. :)
    >
    > Ty, ja kiedys zalozylem taki watek Love and Peace na HC i nawet paru
    > to mi sie udalo nabrac.

    Niektorym nic nie podpasuje, to kochaja prm, to nienawidza.
    To nawet zabawne. Zwykle 3 lata i ludzie sie wypalaja.

    Ale i tak wazniejsze jest to ze moglismy sie/ich poznac dzieki prm.