  • 21. Data: 2009-03-02 11:39:20
    Temat: Re: scigacz.pl vs. pl.rec.motocykle
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    gildor wrote:

    > gupek. wyobrażasz sobie krzyki oburzenia, jak zrobimy tu sobie taki
    > czat z łanlajnerami, doterami... a jak już zaczniemy nemrodyzować w
    > kocyliard postów, gdzie połowa wypowiedzi to mikołaizmy. że już nie
    > wspomnę o nieuniknionej dyskusji wyższości woka nad syndromem Wiewióra
    > leżącym na moim podwórku w towarzystwie demonów...
    > a walnę se nawet delimiterem, bo Madziuli i tak nie uświadcze...

    Podsumowujac HC to czat, a nie altarnatywa :)

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 22. Data: 2009-03-02 11:43:23
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Magic wrote:

    > Czy mógłbyś jednak w końcu kupić tę 600 na tor ? Nie mam motywacji.

    Jesteś leszcz jezeli w czerwcu nie bedziesz ganiał poniżej 1.50 kólko
    Wzrosła motywacja? ;P

    Wzdradze Ci tajemnice. To trzeba kochac aby robic.
    Druga tajemnica jest to. Ze trzeba to zrobic, aby sie zakochac.

    Tajemnica trzecia. Kasa to podstawa aby moc kochac.

  • 23. Data: 2009-03-02 11:43:57
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Watson pisze:

    > Niektorym nic nie podpasuje, to kochaja prm, to nienawidza.
    > To nawet zabawne. Zwykle 3 lata i ludzie sie wypalaja.

    potem 3 lata przerwy i wracaja na kolejne 3 lata na liste :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 24. Data: 2009-03-02 12:22:36
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    Watson wrote:

    > Podsumowujac HC to czat, a nie altarnatywa :)

    Nie nie, chodzilo mi o cos na ksztalt poczatkowe wnioski PJa:
    zwiekszanie, zmniejszanie liczby gupich postow,
    styl,
    wiecej/mniej ciekawych ludzi, ciekawych tematow
    pojawianie sie/znikniecie informacji o preclowych spotkaniach

    A ogolnie rzecz ujmujac - o migracje czytelnikow/pisaczy.

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek

  • 25. Data: 2009-03-02 14:51:07
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Watson" napisał w wiadomości

    > Byłeś przecież pozytywnym przykładem świra który w czasie wolnym jedzie
    > zwiadzac Europe.
    > Jadac nonstop.

    I tak na końcu liczy się tylko jazda, a Europa ma tę zaletę, że nie
    da się tak szybko wrócić z byle powodu jak sie już wyjedzie.
    W Polsce to zupełnie inna skala...zbyt mały kraj żeby się
    nie dało usprawiedliwić niemożliwości wyjazdu ;-)
    W tej chwili tak mi duszno, że nawet na desce do prasowania
    bym pojechał.

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 26. Data: 2009-03-02 16:40:55
    Od: "ErneST Rygielski" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości
    > Watson pisze:

    > potem 3 lata przerwy i wracaja na kolejne 3 lata na liste :)

    Hahaha :))

    ER

  • 27. Data: 2009-03-02 17:59:17
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "ErneST Rygielski" <e...@w...pl> wrote

    > Hahaha :))

    Ze niby chce zaznaczyc jaki to z niego precel wierny.
    Lasuje sie i tyle :-P

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 28. Data: 2009-03-02 18:40:06
    Od: "ErneST Rygielski" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał w wiadomości

    > Ze niby chce zaznaczyc jaki to z niego precel wierny.
    > Lasuje sie i tyle :-P

    No ba! Naklejki z pierwszej edycji jeszcze mam naklejone na kufry :))
    A tak powaznie, to faktycznie zniklem jakies 3 lata temu. Czlowiek sie wzial
    na powaznie za robote, pozniej rodzina, dziecko i motocykl razem z grupa
    poszedl w odstawke.
    Dzisiaj juz troche sytuacja sie ustatkowala i mozna sobie spokojnie
    wieczorami przy kompie posiedziec i poczytac fajne rzeczy, a juz szczegolnie
    milo sie na duszy robi widzac stare znajome nicki! :))
    Pamietam, ze jek sie rozstawalem z grupa, to sytuacja byla taka nieiekawa, i
    duzo starych grupowiczow wtedy rezygnowalo z pisania. Radosc wiec tym
    wieksza, ze widze tu dzis praktycznie cala stara gwardie :)))

    No dobra, starczy slodzenia, bo mdlic zaczyna ;)

    Pozdrawiam
    ErneST

  • 29. Data: 2009-03-02 19:08:02
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    ErneST Rygielski pisze:
    ...>8
    > Pamietam, ze jek sie rozstawalem z grupa, to sytuacja byla
    > taka nieiekawa, i duzo starych grupowiczow wtedy
    > rezygnowalo z pisania.

    Nie doczekales, widac do diagnozy (bo w koncu zdiagnozowalismy to
    niepokojace zjawisko!).
    Poprostu paleczke przejeli mlodsi. Tak jak w realu latali po piwo ;)
    tak na liscie wlasnie na nich spadl obowiazek odpowiadania na pytania
    "Co kupic na pierwsze moto", "Czemu nie odpala" "Co to PRI i czym sie
    rozni od ON"...

    Mnie np juz mdlilo gdy odpowiadac musialem po raz tysieczny "Jakie ma
    byc napiecie ladowania akumulatora" :)))

    A czytac wogole to przestalo niewielu, widac to bylo od czasu do czasu
    jak "wylazili z podziemia" by np nawrzucac Jacotowi albo pogratulowac
    nowiutkiego precelka. Oj, posypalo sie, posypalo! widac to nawet na
    Piernikach:
    http://poltegor.igo.wroc.pl/roman/Moto/Pierniki/cwda
    ta/100_5491.html) :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 30. Data: 2009-03-02 19:27:48
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "ErneST Rygielski" <e...@w...pl> wrote

    > No ba! Naklejki z pierwszej edycji jeszcze mam naklejone na kufry :))

    ESTR ale ja pisalem o Slawku :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)