    From: "Watson" <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: scigacz.pl vs. pl.rec.motocykle
    Date: Mon, 2 Mar 2009 12:37:02 +0100

    Użytkownik wrote:
    > Precle to juz spolecznosc ( i to juz epoka poznego cesarstwa) jakiego
    > by nie dojebac transparentu WELCOME to bedzie ino szmata na kiju.

    Sila wlasnie tkwi w zmianach. Trzeba tylko na nie się umiec zalapac.
    Pozne cesarstwo - podoba mi sie to porównanie.

    > Poniewaz gdyz:
    > spolecznosc ma reguly, profil, historie. I to dosc dluga.
    > A terazniejszosc a to jest taki punkt w tej historii ze....
    > strona precli na naszej klasie wydaje mi sie najlepszym pomyslem.

    Tak - o tym własnie mówie - otwartosc na zmiany :)

    > A w RL to precle maja swoja freblowke, tylko mlodziez nie jest z tych
    > czasow co by latala starszym po piwo.

    W życiu! To bzdura. Nie widze powodu aby ktoś stawial mi browara w imie zaslug.
    To nie klub, siła prm jest to ze kazdy moze tu zaistniec. W RL tez

    > Ale, zeby nie bylo ze precle to samo zlo.
    > Cwiczylem ostatnio zycie grupowe na jednym z "innych forum-ow".
    > Po pol roku trzepnalem drzwiami.

    Bo na kazdym z forów w koncu utworzy sie struktura, hierarchia.
    I ci wyzej przechodza do obrony i utrzymania stanowisk.
    A tu - hehe - nigdy. Pełna demokracja, ekstremalny egalitaryzm.

    > Otwartość, kultura i dystans. :)
    >
    > Ty, ja kiedys zalozylem taki watek Love and Peace na HC i nawet paru
    > to mi sie udalo nabrac.

    Niektorym nic nie podpasuje, to kochaja prm, to nienawidza.
    To nawet zabawne. Zwykle 3 lata i ludzie sie wypalaja.

    Ale i tak wazniejsze jest to ze moglismy sie/ich poznac dzieki prm.

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A