  • 1. Data: 2009-02-27 11:09:29
    Temat: Lublin - oko potrzebne
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    na zdjeciu wielkie g.... widac, moze ktos mialby chwile czasu zeby
    podleciec, obejrzec i zdac relacje-oczywiscie mozliwy zwrot kosztow lub
    inna forma rewanzu (bez uciech cielesnych :D)
    Moto z linki http://moto.allegro.pl/item561177715_gtr_1000.html

    pozdr
    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 2. Data: 2009-02-27 11:13:04
    Temat: Re: Lublin - oko potrzebne
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 27.02.2009 K.M.C. <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał/a:
> [...]
    > podleciec, obejrzec i zdac relacje-oczywiscie mozliwy zwrot kosztow lub
    > inna forma rewanzu (bez uciech cielesnych :D)

    Nie widziałem tego motura, ale jak rok temu szukałem to też był wystawiony
    Nawet foty te same. IMO o czymś to świadczy.

    --
    Ja mam nadzieję, że z jednym będę konsekwentny. Nie zmienię samochodu na
    inną markę jak Mercedes. Nienawidzę BMW.

  • 3. Data: 2009-02-27 11:22:18
    Temat: Ostrow wlk - oko potrzebne
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Piotrek Roczniak pisze:

    > Nie widziałem tego motura, ale jak rok temu szukałem to też był wystawiony
    > Nawet foty te same. IMO o czymś to świadczy.

    slusznie, wiec moze
    http://moto.allegro.pl/item556025369_kawasaki_gtr_10
    00_1993r_raty_transport.html

    w ostrowie wlkp? tam moze jakies zyczliwe oko sie znajdzie
    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 4. Data: 2009-02-27 11:34:20
    Temat: Re: Ostrow wlk - oko potrzebne
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    K.M.C. pisze:

    > slusznie, wiec moze
    > http://moto.allegro.pl/item556025369_kawasaki_gtr_10
    00_1993r_raty_transport.html

    Po co Ci to ? Malo masz stresow zeby jeszcze sie panewka stresowac ? :)
    GSX1100F nie lepszy bedzie ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-02-27 12:03:31
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    K.M.C. pisze:
> [...]
    > podleciec, obejrzec i zdac relacje-oczywiscie mozliwy zwrot kosztow lub
    > inna forma rewanzu (bez uciech cielesnych :D)

    Pisz do Wafla z Lublina, udzielal sie na grupie kiedys. Napisze do nigo
    zaraz zeby tu zajarzal. Sam jezdzi od zawsze GTR to moze i tego zna.
    Pozdrawiam.

    --
    Qlfon, Kraków

  • 6. Data: 2009-02-27 12:59:41
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Kuczu pisze:
    > K.M.C. pisze:
    >

    > Po co Ci to ? Malo masz stresow zeby jeszcze sie panewka stresowac ? :)
    > GSX1100F nie lepszy bedzie ?

    az nadto ich mam :-) ale ja slyszalem tylko o zaworach i prowadnicach,
    panewki tez? Shit, moje i olejak fkatycznie, tylko ten lancuch ech.

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 7. Data: 2009-02-27 13:41:41
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    K.M.C. napisał(a):

    > az nadto ich mam :-) ale ja slyszalem tylko o zaworach i prowadnicach,
    > panewki tez? Shit, moje i olejak fkatycznie, tylko ten lancuch ech.

    No to GSX1100G - tez ciekawy czoper i to z kardanem :)

  • 8. Data: 2009-02-27 13:50:19
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > No to GSX1100G - tez ciekawy czoper i to z kardanem :)

    siem podczepie
    a FJR1300 jak?

  • 9. Data: 2009-02-27 13:52:48
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > siem podczepie
    > a FJR1300 jak?
    ups --> nie tutaj
    sorry
    zakrecony piontkiem

  • 10. Data: 2009-02-27 14:48:37
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    zbigi pisze:
    > No to GSX1100G - tez ciekawy czoper i to z kardanem :)

    ble, brzydkie IMO i wiekszosc bez plastikow wystepuje :D
    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com