  • 1. Data: 2009-02-27 11:13:24
    Temat: airoh czy caberg?
    Od: piorun <p...@-...pl>

    Witam.
    Muszę zakupić nowy kask, dotychczasowy (HJC is16).
    W kasie do 1000 wstępnie wybrałem (względy wizualne) Caberga V2R lub
    Airoha force.
    Czy któryś z precli używa tych kasków i mógłby się podzielić opinią?

    I drugie pytanie: a może wybrać jakiegoś szczękowca z cabergów lub airoha.

    Jeżdzę jajkiem (raczej turystycznie) i zależy mi żeby kask był wygodny i
    w miarę cichy.

    A może źle szukam i za tą kasę kupię coś innego/lepszego?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-02-27 12:23:02
    Temat: Re: airoh czy caberg?
    Od: t...@n...pl

    On 27 Lut, 12:13, piorun <p...@-...pl> wrote:
> [...]
    > w miarę cichy.
    >
    > A może źle szukam i za tą kasę kupię coś innego/lepszego?

    A co jest złego w tym HJC ,w którym jeździłeś?
    Pytam bo myślę o zakupie takiego i może źle robię.
    Dzięki.
    Wodzu.

  • 3. Data: 2009-02-27 12:34:32
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-27 12:13:24 +0100, piorun <p...@-...pl> said:

> [...]
    > Airoha force.
    > Czy któryś z precli używa tych kasków i mógłby się podzielić opinią?

    Moim zdaniem, jeśli ma się do wydania na kask w okolicach 1k zł, to
    naprawdę warto zacisnąć bardziej pasa i dołożyć do Shoei/Schuberth/Arai
    (ostatni najmniej).

    > I drugie pytanie: a może wybrać jakiegoś szczękowca z cabergów lub airoha.

    IMHO tylko wtedy, gdy naprawdę jesteś przekonany, że chcesz szczękowca.
    I zasada jak powyżej.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 4. Data: 2009-02-27 12:41:44
    Od: piorun <p...@-...pl>

    t...@n...pl pisze:

    > A co jest złego w tym HJC ,w którym jeździłeś?
    > Pytam bo myślę o zakupie takiego i może źle robię.
    > Dzięki.
    > Wodzu.

    Hjc jest ok, jedyną wadą jaką zauważyłem jest bardzo delikatny suwak
    regulacji nawiewu na brodzie.
    Chcąc go zamknąć podczas jazdy wyłamałem zamknięcie.
    Zakleiłem to na stałe i jest ok.
    Teraz chcę go oddać żonie, bo pasuje jej idealnie, a sam chciałbym po
    eksperymentować z innymi kaskami w podobnej cenie.

  • 5. Data: 2009-02-27 15:22:54
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    de Fresz wrote:
    > On 2009-02-27 12:13:24 +0100, piorun
    >
    > Moim zdaniem, jeśli ma się do wydania na kask w okolicach 1k zł, to
    > naprawdę warto zacisnąć bardziej pasa i dołożyć do
    > Shoei/Schuberth/Arai (ostatni najmniej).

    A ja mysle, ze jak ktoś szuka kasku "do 1000zł" to chce wydać 600-800 zł +_
    ... dodawanie więc do 1000 kolejnych 200-500 zł .. to wzrost budżetu nawet o
    100%

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 6. Data: 2009-02-27 15:29:58
    Od: piorun <p...@-...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > A ja mysle, ze jak ktoś szuka kasku "do 1000zł" to chce wydać 600-800 zł +_
    > ... dodawanie więc do 1000 kolejnych 200-500 zł .. to wzrost budżetu
    > nawet o 100%

    No właśnie... airoh czy caberg kosztują w granicach 800 pln

  • 7. Data: 2009-02-27 15:45:02
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-27 16:22:54 +0100, "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl> said:

    > A ja mysle, ze jak ktoś szuka kasku "do 1000zł" to chce wydać 600-800 zł +_
    > ... dodawanie więc do 1000 kolejnych 200-500 zł .. to wzrost budżetu
    > nawet o 100%

    Możliwe że masz rację, a tylko ja z tych dziwnych, co to jak mają do
    wydania tysia, to szukają czegoś w tych właśnie okolicach, żeby nie
    kupić byleczego i za jakiś czas nie lecieć znowu do sklepu ;-)
    Z tańszych firm ja bym szukał raczej czegoś z Nolana, Lazera, HJC,
    Sharka (wyższe modele).

  • 8. Data: 2009-02-27 15:46:12
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    piorun wrote:
    > Witam.
    > Muszę zakupić nowy kask, dotychczasowy (HJC is16).

    A FS-Max? Chyba, ze z marki jestes niezadowolony.

    Pozdr..

    --
    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl

  • 9. Data: 2009-02-27 16:07:32
    Od: piorun <p...@-...pl>

    Michał Demczuk pisze:

    > A FS-Max? Chyba, ze z marki jestes niezadowolony.
    >
    > Pozdr..

    A wiesz, że nie widziałem tego wcześniej.
    Faktycznie solidnie wygląda.
    Co do firmy to nie jestem uprzedzony, bo is16 bardzo dobrze leżał (żona
    jest nim zachwycona).
    Dzięki

  • 10. Data: 2009-02-27 17:10:52
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    piorun wrote:

    > A wiesz, że nie widziałem tego wcześniej.
    > Faktycznie solidnie wygląda.
    > Co do firmy to nie jestem uprzedzony, bo is16 bardzo dobrze leżał
    > (żona jest nim zachwycona).

    IS16 jest kaskiem sredniej polki, jego odpowiednikiem polki wyzszej jest
    FS10 (skorupa carbon/kevlar, lepsze wykonczenie itd...), ale to kask
    konstrukcja stylizowany na sportowy, tzn np maly otwor wejsciowy przez co
    ciezko sie go zaklada i zdejmuje. FSmax ma podobnie jak 10ka skorupe z
    wlokien i podobne wykonczenie, z tym ze ma podnoszona szczeke. Wszystkie
    kaski o ktorych mowimy maja blende. Wada maxa moze byc dla niektorych uboga
    paleta malowan - praktycznie monochromaty poza jednym delikatnym wzorem i
    wszystkie w odcieniach czarno szarych.

    Pozdr..