  • 1. Data: 2009-02-27 11:34:16
    Temat: Re: Linia melodyczna przed i po przerobce wydechu R1
    Od: hugo1100 <hugo1100@_NOSPAM_o2.pl>

    Czesc ja zakupilem CBR 929 i też na seryjnym wydeszku bardziej slychac
    silnik niż glos z tłumika mam pytanie jak go przeraiales?? bo chyab w 929
    trzeba rozcinac? pzdr

  • 2. Data: 2009-02-27 21:10:23
    Od: solo <r...@i...eu>

    hugo1100 pisze:
    > Czesc ja zakupilem CBR 929 i też na seryjnym wydeszku bardziej slychac
    > silnik niż glos z tłumika mam pytanie jak go przeraiales?? bo chyab w
    > 929 trzeba rozcinac? pzdr

    W R1 modelu do 2003 wystarczyło rozwiecić nity, zdjąć aluminiową
    nasadkę, wyciąć kołnierz okalający rurę wychodzącą z środka i ją
    wyciągnąć. Był to podobny zabieg do wyciągniecia dbKilera ze sportowego
    tłumika z tym, że w oryginale był on wspawany na stałe.
    Jesli bardziej cię to interesuje to wal na PRW to podesle ci zdjęcia.

    Solo R1 + Junak

  • 3. Data: 2009-02-27 21:12:45
    Od: Solo <s...@g...com>

    hugo1100 pisze:
> [...]

    tłumika z tym, że w oryginale był on wspawany na stałe.
    Jesli bardziej cię to interesuje to wal na PRW -
    s...@g...com to podesle ci zdjęcia.

    Solo R1 + Junak