  • 31. Data: 2009-03-02 20:09:24
    Temat: Re: scigacz.pl vs. pl.rec.motocykle
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Sir Piernik pisze:

    > Mnie np juz mdlilo gdy odpowiadac musialem po raz tysieczny "Jakie ma
    > byc napiecie ladowania akumulatora" :)))

    Bo nikt nie moze sobie pojezdzic i sie wyladowac - wiec wylewaja
    swoje zale tutaj :)

    a tak pozatym - to nastepnym razem kolanko w lewo bardziej :D
    http://poltegor.igo.wroc.pl/roman/Moto/Pierniki/cwda
    ta/100_5496.html

    Norbi
    KFazer'03

    PS - co sie stanie jak bede mial za male aku do moto ? :D
    Powinien byc WP12-b a bylo/jest wlozone YTX9-BS

    Z ciekawosci pytam czy ma to jakies zgubne skutki ?
    Bo moto odpala bez problemow...

  • 32. Data: 2009-03-02 21:04:03
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "ErneST Rygielski" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał w wiadomości

    > No ba! Naklejki z pierwszej edycji jeszcze mam naklejone na kufry :))
    > A tak powaznie, to faktycznie zniklem jakies 3 lata temu. Czlowiek sie
    > wzial na powaznie za robote, pozniej rodzina, dziecko i motocykl razem z
    > grupa poszedl w odstawke.

    skad ja to znam?

    > Dzisiaj juz troche sytuacja sie ustatkowala i mozna sobie spokojnie
    > wieczorami przy kompie posiedziec i poczytac fajne rzeczy, a juz
    > szczegolnie milo sie na duszy robi widzac stare znajome nicki! :))
    > Pamietam, ze jek sie rozstawalem z grupa, to sytuacja byla taka nieiekawa,
    > i duzo starych grupowiczow wtedy rezygnowalo z pisania. Radosc wiec tym
    > wieksza, ze widze tu dzis praktycznie cala stara gwardie :)))
    >
    > No dobra, starczy slodzenia, bo mdlic zaczyna ;)

    no.. witaj wsród zywych ;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 33. Data: 2009-03-02 21:04:56
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Watson" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jesteś leszcz jezeli w czerwcu nie bedziesz ganiał poniżej 1.50 kólko
    > Wzrosła motywacja? ;P
    >

    > Wzdradze Ci tajemnice. To trzeba kochac aby robic.
    > Druga tajemnica jest to. Ze trzeba to zrobic, aby sie zakochac.
    >

    > Tajemnica trzecia. Kasa to podstawa aby moc kochac.

    A Ty znów o kobietach ;))

  • 34. Data: 2009-03-02 21:55:55
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Norbi pisze:
    ...>8
    > a tak pozatym - to nastepnym razem kolanko w lewo bardziej :D

    Chlopie, szczesliwy bylem ze sie zwyczajnie nie zabilem!
    Trzeci dzien na nowo kupionym bandziorze! :)

    > PS - co sie stanie jak bede mial za male aku do moto ? :D
    > Powinien byc WP12-b a bylo/jest wlozone YTX9-BS

    Nic sie nie stanie.
    Olowiowe maja tak samo, jakie wielkie by nie byly!
    Od pewnego napiecia (2,7V na cele) akku sie broni przed przeladowaniem.
    Teoretycznie duzy alternator, wydawalo by sie, moze przeladowac
    akumulator ale to nieprawda. Jesli alternator nie da wiecej niz 16 V to
    nie ma obawy przeladowania.

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 35. Data: 2009-03-03 07:04:28
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Easy pisze:

    > A Ty znów o kobietach ;))

    ROTFL :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 36. Data: 2009-03-03 07:08:38
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Watson pisze:

    > Jesteś leszcz jezeli w czerwcu nie bedziesz ganiał poniżej 1.50 kólko
    > Wzrosła motywacja? ;P

    Na mnie takie sztuczki nie działają :-p

    > Wzdradze Ci tajemnice. To trzeba kochac aby robic.
    > Druga tajemnica jest to. Ze trzeba to zrobic, aby sie zakochac.

    Tego sie właśnie obawiam - popatrz na Oskaldowicza ;)

    > Tajemnica trzecia. Kasa to podstawa aby moc kochac.

    No. Zajebiste hobby na czas kryzysu :)

  • 37. Data: 2009-03-05 16:14:35
    Od: "Tadek / Motostore" <t...@N...pl>

    Watson wrote:
    [---]
    > Wzdradze Ci tajemnice. To trzeba kochac aby robic.
    > Druga tajemnica jest to. Ze trzeba to zrobic, aby sie zakochac.
    > Tajemnica trzecia. Kasa to podstawa aby moc kochac.

    Niestety (vide: Tajemnica 3) prawde ten pan pisze. Szok
    serotoninowo-dopaminowy jest nie do odparcia (Tajemnica 2), potem jak kazdy
    odurzony (Tajemnica 1) robisz glupstwa (?) i nie poznawszy jeszcze dobrze
    Tajemnicy 3 - rzucasz sie w wir tej platnej milosci, ktora w koncu wyssawszy
    z ciebie ostatni grosz, szyderczo objawia swoje prawdziwe oblicze. A mimo to
    nie mozesz suki od siebie odpedzic.

    --
    Pzdr,
    Tadek / Motostore.

  • 38. Data: 2009-03-05 20:26:26
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    Watson pisze:

    > Tajemnica trzecia. Kasa to podstawa aby moc kochac.

    Nie ta kolejnosc, trzecia tajemnica jest najwyzszym stopniem
    wtajemniczenia..

    --
    pozdr
    Rogal

  • 39. Data: 2009-03-06 10:40:38
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Grzegorz Rogala wrote:

    > Nie ta kolejnosc, trzecia tajemnica jest najwyzszym stopniem
    > wtajemniczenia..

    No i jest najwyzszy :)

    Ciesze sie ze sie zgadzacie.

    --