  • 1. Data: 2009-02-27 13:24:33
    Temat: scigacz.pl vs. pl.rec.motocykle
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Zachęcony apelem Watsona, rodzaj podsumowania w temacie j.w.

    Dlaczego bramkowanie użytkowników scigacza.pl do p.r.m. jest:
    A) złe, wkurzające, nieuczciwe (?), itepe...
    B) dobre, celowe, itepe..
    ???

    Za (A):
    1. zwiększa liczbę głupich postów na p.r.m.;
    2. zaburza stajla i preclo-wizerunek :-P
    3. generuje nieprawdziwe wrażenie wielokrotnie większej liczby
    czytelników scigacza, niż w rzeczywistości (kasa, reklamy, etc);
    i - last but not least - nie generuje nowych, ciekawych znajomości :-(

    Za (B)..? .. hmmm....
    może: odświeża krew? ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 2. Data: 2009-02-27 14:54:58
    Temat: Re: scigacz.pl vs. pl.rec.motocykle
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "(pj)" napisał w wiadomości ...

> [...]
    >
    > Dlaczego bramkowanie użytkowników scigacza.pl do p.r.m. jest:
    > A) złe, wkurzające, nieuczciwe (?), itepe...

    Tak mysle i mysle i nie moge nic wymyśleć w sprawie VS
    Myślę więc, że to nie istnieje jako istotna część motocyklowej
    rzeczywistości.
    Jak dla mnie, to po innego grzyba zaglądam na scigacza, a po innego tutaj.
    Żaden konflikt nie zachodzi. Problem zawyżania liczby odwiedzin
    scigacza przez chcących dostać się do naszego elitarnego stowarzyszenia
    jest klasycznym podziałem kłaka na 4 i przypomina mi niegdysiejsze wojny
    tutaj toczone w sprawie ogormnych kosztów ponoszonych przez muszących
    ściagać przez modem nieflitrowane po skrótach nagłówków wątki.
    Zdaje się, że był to wzrost kosztów na niebagatelną kwotę 0,14
    grosza/miesiąc.
    Za to nas właśnie nie lubią. Mało jeździmy, dużo pierdzielimy bez sensu,
    a im więcej pierdzielimy tym mniej mamy czasu na jazdę.

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 3. Data: 2009-02-27 15:10:39
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Ireneusz Dyła wrote:
    > Za to nas właśnie nie lubią. Mało jeździmy, dużo pierdzielimy bez
    > sensu, a im więcej pierdzielimy tym mniej mamy czasu na jazdę.

    Magic dodaj to jako motto do FAQ

    Więcej dystansu do wlasnych osiągnieć i bedzie dobrze.
    My wiemy jak jest, z tą jazda także. Precle nigdy nie byly klubem.
    Al mozemy się wyrózniac - pozytywnie - na tle innych "forów"

    Otwartość, kultura i dystans. :)

    (chyba kaznodzieją zostanę ;P)
    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 4. Data: 2009-02-27 15:15:56
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Watson pisze:

> [...]
    > My wiemy jak jest, z tą jazda także. Precle nigdy nie byly klubem.
    > Al mozemy się wyrózniac - pozytywnie - na tle innych "forów"

    ototot genialny pomysł, nie sztuka jest w koncu umiec jezdzic, sztuka
    jest umiec o tym opowiadac ;-) Mlody motocyklista trafiajacy na precle,
    nie jest naczyniem ktore trzeba napelnic, ale pochodnia, ktora tu
    umiejetnie sie rozpala.

    ozszejapierdolekurwa :O

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 5. Data: 2009-02-27 15:31:19
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Watson" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    /.../
    > Więcej dystansu do wlasnych osiągnieć i bedzie dobrze.
    > My wiemy jak jest, z tą jazda także. Precle nigdy nie byly klubem.
    > Al mozemy się wyrózniac - pozytywnie - na tle innych "forów"
    >

    > Otwartość, kultura i dystans. :)
    Ot.. kurwa i dupa
    z wizerunku brudnego i złego motocykielisty
    całe szczescie ze poniektóre stare precle stoją
    na strazy i "czyszczom" przykladnie coraz to pojawiajcych sie nowych
    którzych wiatr historii przynosi z sikacza :-))
    huck

  • 6. Data: 2009-02-27 15:55:12
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 27 Lut, 16:10, "Watson" <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > My wiemy jak jest, z tą jazda także. Precle nigdy nie byly klubem.
    > Al mozemy się wyrózniac - pozytywnie - na tle innych "forów"

    to ja mogę być skarbnikiem (zanim MadMax doczyta)

    - gildor

  • 7. Data: 2009-02-27 18:17:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 14:24:33 +0100, (pj) napisał(a):

> [...]
    >
    > Dlaczego bramkowanie użytkowników scigacza.pl do p.r.m. jest: A) złe,
    > wkurzające, nieuczciwe (?), itepe... B) dobre, celowe, itepe..

    złe jak każda bramka www-usenet z możliwością pisania

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 8. Data: 2009-02-27 19:36:59
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    (pj) wrote:

> [...]
    >
    > Dlaczego bramkowanie użytkowników scigacza.pl do p.r.m. jest:
    > A) złe, wkurzające, nieuczciwe (?), itepe...

    Wielokrotnie juz podejmowano dyskusje, lecz ma ona sens podobny jakbysmy
    madrze radzili nad ordynacja wyborcza w bananowej republice i slali tam
    swoje memorialy.
    Mozna, jak Wats, szukac pozytowow stanu na ktory mamy zero wplywu, mozna
    tez, po prostu, filtrowac belkot.
    To tylko Internet, choc chodza sluchy ze mozna i za to brac w pysk. Tym
    bardziej grzecznie tule morde i EOT.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

  • 9. Data: 2009-02-27 20:27:01
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    Watson wrote:

    > My wiemy jak jest, z tą jazda także.

    Watson, a kto wytykal ostatnio komus ze chce jezdzic?
    Ty preclu! Tyyy.
    Zdziadziales, oj zdziadziales. ;-))
    Pisz wniosek urlopowy i pakuj pudelka! :)

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek

  • 10. Data: 2009-02-27 20:30:31
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "(pj)" napisał w wiadomości ...
    >>
    > Za to nas właśnie nie lubią. Mało jeździmy, dużo pierdzielimy bez sensu,
    > a im więcej pierdzielimy tym mniej mamy czasu na jazdę.

    bo zima panie...

    zrobi sie cieplo to nikt nie bedzie pierdzielil bez sensu bo nie bedzie miał
    czasu.

    --
    Easy
    Zielona Dziura