  • 21. Data: 2016-02-19 22:08:18
    Temat: Re: projektor przenosny - turystyczny
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <56c6ffd4$0$652$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    de2.news.atman.pl...

    ktor-1080p-smart-i5970

    > 100 lumenów, bida - do oglądania filmów projektor potrzebuje jednak mocniej
    > świecić

    Te 100 tez zdaje sie lipa.
    Kolega znalazl ten projktor na aliexpres
    Lighting brightness: ANSI 50LM
    Standard resolution: WXGA 854*480

    http://www.aliexpress.com/item/Newest-AODIN-cheap-mi
    ni-pocket-LED-Project
    or-Android-4-4-RK3128-1G-8G-Portable-video-Projector
    /32444217668.html

    Ale i tak chetnie bym go obejrzal...
    --
    TA

  • 22. Data: 2016-02-21 10:47:19
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    de2.news.atman.pl...

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

> [...]

    >http://www.aliexpress.com/item/Newest-AODIN-cheap-m
    ini-pocket-LED-Project
    >or-Android-4-4-RK3128-1G-8G-Portable-video-Projecto

    Powiem brutalnie, albo przygotuj się na kwotę kilku tysięcy, albo po prostu
    odpuść sobie temat projektora - z tego co widzę, na tym rynku wcale ceny tak
    nie lecą w dół, a najważniejsze parametry (jasność, kontrast) kosztują. No i
    oczywiście WXGA to jakaś pomyłka.

    Dalej, nawet do o wiele lepszego sprzętu niż powyższy potrzebujesz
    _całkowitego_ zaciemnienia pomieszczenia, a i tak jakość obrazu jest gorsza
    niż w typowym współczesnym telewizorze. Jest to oczywiście rekompensowane
    wielkością ekranu.

  • 23. Data: 2016-02-21 12:11:10
    Od: Piotr Piesik <p...@g...com>

    Mam mały projektorek na USB - przy maksymalnej jasności wymaga dużej
    mocy i nie tylko większość portów, ale nawet większość kabli USB nie
    daje rady. Rozdzielczość VGA. Szału nie ma.

    IMHO trzeba poczekać. Coraz więcej urządzeń przenośnych ma wbudowane
    projektory, a to powoduje, że producenci zaczną wreszcie konkurować.

    Można się śmiać... ale z aparatów fotograficznych w telefonach też
    kiedyś się śmialiśmy, a teraz ich używamy.

    pozdrowionka
    Piotr