  • 1. Data: 2012-02-02 14:32:29
    Temat: Zapraszam do swojego portfolio :)
    Od: Piotr Wygoda <p...@g...com>

    Witam,

    Zapraszam do przeglądania zdjęć na moim nowym portfolio:

    http://www.piotrwygoda.com

    Dział sesje jeszcze nie działa, ale za kilka dni powinienem już skończyć :)

    Pozdrawiam
    Piotrek Wygoda

  • 2. Data: 2012-02-02 15:06:54
    Temat: Re: Zapraszam do swojego portfolio :)
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Thu, 2 Feb 2012 06:32:29 -0800 (PST), Piotr Wygoda napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Zapraszam do przeglądania zdjęć na moim nowym portfolio:
    >
    > http://www.piotrwygoda.com
    >
    > Dział sesje jeszcze nie działa, ale za kilka dni powinienem już skończyć :)

    znaków wodnych ze nasadzi aż się odechciewa oglądać :P

  • 3. Data: 2012-02-02 15:14:05
    Od: "Piotr Wygoda" <p...@g...com>

    Użytkownik "...::QRT::..." napisał w wiadomości grup
    net...

    >znaków wodnych ze nasadzi aż się odechciewa oglądać :P

    No niestety. Przez kilka lat w mojej branży byłem już kilka razy okradany z
    takich zdjęć.
    Lepiej tak niż później szukać swoich zdjęć na "portalach" prowadzonych przez
    małolaty :-/

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-02-02 15:23:28
    Od: Catholic <s...@i...pl>

    > http://www.piotrwygoda.com
    >
    > Dział sesje jeszcze nie działa, ale za kilka dni powinienem już skończyć :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotrek Wygoda

    Twój profesjonalny Nikon ma chyba wadę matrycy lub oprogramowania.
    Dołącza jakiś wzorek uniemożliwiający oglądanie.
    Pozdr.J.

  • 5. Data: 2012-02-02 15:30:45
    Od: Piotr Wygoda <w...@g...pl>

    W dniu 2012-02-02 16:23, Catholic pisze:

    > Twój profesjonalny Nikon ma chyba wadę matrycy lub oprogramowania.
    > Dołącza jakiś wzorek uniemożliwiający oglądanie.

    Ech ;)
    No już poprawiłem żebyście nie marudzili ;)

    Pzdr

  • 6. Data: 2012-02-02 17:59:12
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Piotr Wygoda" <p...@g...com> wrote in message
    on-forums@vbes1...
    > Witam,
    >
    > Zapraszam do przeglądania zdjęć na moim nowym portfolio:
    >
    > http://www.piotrwygoda.com

    Bardzo, bardzo ładne zdjęcia. Gratulacje!

  • 7. Data: 2012-02-02 19:50:33
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Witam,
    >
    > Zapraszam do przeglądania zdjęć na moim nowym portfolio:
    >
    > http://www.piotrwygoda.com
    >
    > Dział sesje jeszcze nie działa, ale za kilka dni powinienem już skończyć :)

    Przestałem oglądać przy Penelopie.

    marek

  • 8. Data: 2012-02-03 09:18:57
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    jest jeden, mały problem - jak się kliknie na panoramy, a następnie na
    jakąś panoramę to menu fotografii chowa się pod tą panoramą
    (przeglądarka google chrome). Jest to trochę upierdliwe.

    Pozdrawiam
    Les

  • 9. Data: 2012-02-03 11:06:20
    Od: Catholic <s...@i...pl>

    W dniu 2012-02-02 16:30, Piotr Wygoda pisze:

    > Ech ;)
    > No już poprawiłem żebyście nie marudzili ;)
    >
    > Pzdr
    teraz super

  • 10. Data: 2012-02-03 18:57:54
    Od: Alias Awatar <b...@k...eml.pl>

    W dniu 12-02-02 15:32, Piotr Wygoda pisze:
> [...]
    >
    > http://www.piotrwygoda.com
    >
    > Dział sesje jeszcze nie działa, ale za kilka dni powinienem już skończyć :)

    Pierwsze zdjecie w zbożu bym wywalił dla dobra fotografowanej bo widac
    jej brzydko majtki

    G.