  • 1. Data: 2012-02-02 20:19:30
    Temat: projektor przenosny - turystyczny
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Zastanawiam sie wlasnie nad zostaniem na starosc (to juz niedlugo)
    dziadem wedrujacym.
    Taki pan, dziad z lira. Wernyhora.
    Tylko ze na lirze nie gram, wiec pomyslalem, ze moze warto wesprzec sie
    techologia.
    A konkretnie takim miniaturowym przenosnym projektorem:

    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=pro
    jektor+przeno%C5%9Bny
    Tu jest fajny, ale drogi, a firma nic mi nic nie mowi:
    http://allegro.pl/mini-projektor-przenosny-led-ipad-
    iphone-new-2012-i2094
    481721.html

    Tu firma znajoma, ale jakos ciezko wyglada:
    http://allegro.pl/mini-projektor-samsung-sp-h03-prze
    nosny-nowy-fvat-i2090
    012376.html

    A tu najtaniej:
    http://allegro.pl/d16-przenosny-projektor-3m-mpro120
    -led-i2089594008.html

    Generalnie, jak widze, to te projektory roznia sie jasnoscia leda (od 8
    do 30 lumnow) i trwaloscia leda (od 10tys do 30tys godzin pracy).
    Rozdzielczosc we wszystkich zgrubsza VGA.
    Czy ktos przymierzal sie do tego tematu albo uzywal czegos takiego
    osobiscie?

    TA

  • 2. Data: 2012-02-02 21:41:42
    Temat: Re: projektor przenosny - turystyczny
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-02-02 21:19, T...@s...in.the.world wrote:
    > Witam,
    (...)
> [...]
    > Rozdzielczosc we wszystkich zgrubsza VGA.
    > Czy ktos przymierzal sie do tego tematu albo uzywal czegos takiego

    Tak, widywałem takie i po prostu szkoda pieniędzy na badziewie. Normalne
    projektory mają po 2000 lumenów jasności, rozsądną rozdzielczość oraz
    normalne wejście sygnału (nie jakieś pseudo usb z srajfona).
    Jak chcesz mały projektor zerknij na ofertę optomy np. mają miniaturowe
    projektory niewiele większe od książki. Jedyne co to może gryźć to
    niestety koszt żarówy - jak kupisz model z dziwactwem to co jakiś czas
    będziesz musiał sporo doinwestować. Większe, klockowate projektory miewają
    nowe żarówki po 200zł (sam kupuję po tyle philipsy do swojego).

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 3. Data: 2012-02-02 21:45:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-02 22:41, dominik pisze:
    > Tak, widywałem takie i po prostu szkoda pieniędzy na badziewie. Normalne
    > projektory mają po 2000 lumenów jasności, rozsądną rozdzielczość oraz
    > normalne wejście sygnału (nie jakieś pseudo usb z srajfona).

    Nie generalizuj ledów, jakiś LG był, nieco powyżej tysiąca, obraz bardzo
    przyzwoity choć oczywiście nie taki jasny. Żeby z tego mieć
    półtorametrowy rozmiar wieczorem czy w nocy, wystarczy aż za dość.

    --
    pozdrawia Adam
    /gryzie cię sumienie? - zażyj truecrypta/

  • 4. Data: 2012-02-02 23:59:10
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-02-02 22:45, Janko Muzykant wrote:
    > Nie generalizuj ledów, jakiś LG był, nieco powyżej tysiąca, obraz bardzo
    > przyzwoity choć oczywiście nie taki jasny. Żeby z tego mieć półtorametrowy
    > rozmiar wieczorem czy w nocy, wystarczy aż za dość.

    Jak komuś zależy na zdjęciach to musi mieć coś chociaż przyzwoitego pod
    względem kolorów, rozdzielczości i właśnie jasności. Jeszcze nie widziałem
    zabawko-projektora, który tak ma na led. Natomiast są kompaktowe
    projektory z prawdziwego zdarzenia, tyle że dość drogie.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 5. Data: 2012-02-04 17:16:58
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 2 Lut, 21:19, T...@s...in.the.world wrote:
> [...]
    > dziadem wedrujacym.
    > Taki pan, dziad z lira. Wernyhora.
    >  Tylko ze na lirze nie gram, wiec pomyslalem, ze moze warto wesprzec sie

    Szanowny Panie Wedrujacy Dziadu...
    informuje Pana , ze epoka pokazu slajdow sie skonczyla.

    Prosze sobie swoje fotki schowac do szuflady i nie katowac innych
    emerytow w domach opieki spolecznej.

    Dzisiaj, sa telewizory PLAZMA , oraz przekaz HD, ktore daja taka
    "ZYLETE", o jakiej Pan w mlodzienczym uniesieniu ne mogl marzyc !
    Sa takie programy - z Ameryki, Afryki, Australii, ze zadne fotki nie
    sa w stanie tego zacmic.

    Sam posiadam taki telewizor i nie moge sie nadziwic, ze ktokolwiek
    kupuje jeszcze taki szajs, jak LED, czy LCD...??

    Pozdrawiam serdecznie
    Marek

  • 6. Data: 2012-02-08 04:54:38
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <1...@t...goo
    glegroups.com>,
    Marek <m...@g...com> wrote:

    > Szanowny Panie Wedrujacy Dziadu...
    > informuje Pana , ze epoka pokazu slajdow sie skonczyla.

    Powaznie?

> [...]
    >
    > Dzisiaj, sa telewizory PLAZMA , oraz przekaz HD, ktore daja taka
    > "ZYLETE", o jakiej Pan w mlodzienczym uniesieniu ne mogl marzyc !

    I wszyscy emeryci na calym swiecie, wlaczajac trzeci swiat, maja juz te
    PLAZMY?

    > Sa takie programy - z Ameryki, Afryki, Australii, ze zadne fotki nie
    > sa w stanie tego zacmic.
    Powaznie?
    :-(

    > Sam posiadam taki telewizor i nie moge sie nadziwic, ze ktokolwiek
    > kupuje jeszcze taki szajs, jak LED, czy LCD...??

    No sam nie wiem. Ja nie mam zadnego telewizora.
    No i przeciez nie bede wedrowal z PLAZMA pod pacha.
    Chyba cie pogielo.

    TA

  • 7. Data: 2012-02-08 08:00:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-04 18:16, Marek pisze:
    > Szanowny Panie Wedrujacy Dziadu...
    > informuje Pana , ze epoka pokazu slajdow sie skonczyla.
    >
    > Prosze sobie swoje fotki schowac do szuflady i nie katowac innych
    > emerytow w domach opieki spolecznej.

    Długo będziesz odreagowywał lincz nad swoim knotem?

    --
    pozdrawia Adam
    /a patronem mym święty Niedaś i błogosławiona Nieochota.../

  • 8. Data: 2012-02-08 18:38:12
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4f322b87$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Długo będziesz odreagowywał lincz nad swoim knotem?

    E, nie sobie reaguje. Lepiej, niz gdyby podstawial w realu noge
    staruszkom.

    TA

  • 9. Data: 2012-02-11 11:50:35
    Od: T...@s...in.the.world